عذرخواهی مجدد فیس بوک به علت اختلال اینستاگرام

به دنبال دومین مورد اختلال اینستاگرام در یک هفته اخیر، فیس بوک مجبور شد از کاربران این شبکه اجتماعی عذرخواهی کند. این اختلال دو ساعت طول کشید.

موبنا – به گزارش رویترز، اختلال مجدد اینستاگرام در روز جمعه در شرایطی که روز سه شنبه هم کاربران قادر به دسترسی به فیس بوک، اینستاگرام و واتس اپ نبودند منجر به خشم بسیاری از افراد شد.

فیس بوک مدعی شد علت این اختلال جدید پیکربندی اشتباه و نقص فنی بوده است. هر چند توضیحات بیشتری در این زمینه ارائه نشد. علاوه بر اینستاگرام، پیام رسان فیس بوک و خدمات ورک پلیس نیز از دسترس خارج شدند.

در بیانیه فیس بوک در این زمینه تصریح شده است: از هر کسی که نتوانست در چند ساعت گذشته به محصولات ما دسترسی پیدا کند، عذرخواهی می کنیم. ما مشکل را برطرف کردیم و همه چیز به حالت عادی بازگشته است.

کاربران معترض با حضور در توئیتر به تمسخر فیس بوک و اینستاگرام پرداختند و انواع جک و لطیفه را در این زمینه منتشر کردند. یکی از کاربران در این زمینه نوشت: به نظر می رسد فیس بوک می خواهد سه روز در هفته فعال باشد.

اختلال خدمات وابسته به فیس بوک در سه شنبه گذشته حدود شش ساعت طول کشید و ۳.۵ میلیارد کاربر نتوانستند از این خدمات استفاده کنند.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا