اطلاعاتی در مورد سئو و استراتژی های آن

سئو مخفف بهینه سازی موتورهای جستجو است. سئو فرآیند برداشتن گام هایی برای کمک به رتبه بندی وب سایت یا بخشی از محتوا در Google است.

تفاوت اصلی بین SEO و تبلیغات پولی این است که SEO شامل رتبه بندی “ارگانیک” است ، به این معنی که شما برای حضور در آن فضا هزینه نمی کنید. برای ساده تر نشان دادن ، بهینه سازی موتورهای جستجو به این معناست که قسمتی از محتوای آنلاین را گرفته و بهینه سازی کرده اید ، بنابراین موتورهای جستجو مانند گوگل وقتی کسی چیزی را جستجو می کند ، آن را به بالای صفحه نشان می دهد.

به آن اینگونه نگاه کن. وقتی کسی “لازانیا وگان” را در گوگل تایپ می کند ، به احتمال زیاد به دنبال دستور العمل ، مواد تشکیل دهنده و دستورالعمل نحوه تهیه آن است. اگر مقاله ای درباره تهیه لازانیا وگان نوشته اید ، می خواهید مردم دستور تهیه شما را بیابند. برای اینکه هر کسی بتواند آن را پیدا کند ، باید بالاتر از سایر وب سایت ها با دستور العمل های لازانیا وگان رتبه بندی کنید. این کار ساده ای نیست ، اما بازاریابی سئو این است.

بیایید آن را حتی بیشتر تجزیه کنیم: اکثر جستجوهای آنلاین با یک موتور جستجو مانند Google شروع می شود. در حقیقت ، ۷۵ درصد از این جستجوها در Google شروع می شود.

برای درک بهتر اینکه چگونه می توانید محتوای خود را در موتورهای جستجو رتبه بندی کنید ، ابتدا باید نحوه عملکرد جستجو را درک کنید.

هدف نهایی این مقاله این است که به شما در درک نکات و نکات جستجو کمک کند تا بتوانید محتوای خود را بهینه کنید تا در گوگل رتبه بالاتری داشته باشید و نظرات بیشتری در پست های خود داشته باشید.

 

عناصر اصلی SEO: سئوی داخلی و سئوی خارج از صفحه

وقتی صحبت از سئوی وسیع تر می شود ، دو راه به همان اندازه مهم وجود دارد: سئوی داخلی و سئوی خارج از صفحه.

سئو داخلی در مورد ایجاد محتوا برای بهبود رتبه شما است. این امر ناشی از گنجاندن کلمات کلیدی در صفحات و محتوای شما ، نوشتن مرتب محتوای با کیفیت بالا ، اطمینان از متا برچسب ها و عناوین شما غنی از کلمات کلیدی و خوب نوشته شده است.

سئوی خارج از صفحه بهینه سازی است که در وب سایت شما اتفاق می افتد ، مانند کسب بک لینک. این بخش از معادله شامل ایجاد روابط و ایجاد محتوایی است که افراد می خواهند به اشتراک بگذارند. اگرچه نیاز به کارهای زیادی دارد ، اما در موفقیت سئو ضروری است.

 

استراتژی های SEO: کلاه سیاه در مقابل کلاه سفید

من همیشه یک بازی کارآفرینانه بلند مدت بازی کرده ام و معتقدم این راهی است که باید پیش برود. با این حال ، این در مورد همه صادق نیست. برخی از افراد ترجیح می دهند دستاوردهای سریع را به دست آورند و به کار دیگری بپردازند.

وقتی صحبت از سئو سایت حرفه ای  می شود ، به دنبال دستیابی سریع به سود ، اغلب “SEO کلاه سیاه” نامیده می شود. افرادی که از سئو کلاه سیاه استفاده می کنند ، تمایل دارند تا از تاکتیک های زیرکانه ای مانند پر کردن کلمات کلیدی و خراشیدن لینک برای رتبه بندی سریع استفاده کنند. ممکن است برای کوتاه مدت کار کند و بازدیدکننده ای در سایت شما ایجاد کند ، اما پس از مدتی ، Google سایت شما را مجازات و حتی لیست سیاه می کند ، بنابراین هرگز رتبه بندی نخواهید کرد.

از سوی دیگر ، SEO کلاه سفید راهی برای ایجاد یک تجارت آنلاین پایدار است. اگر SEO را از این طریق انجام دهید ، بر مخاطبان انسانی خود تمرکز خواهید کرد.

شما سعی می کنید بهترین محتواهای ممکن را در اختیار آنها قرار دهید و با بازی بر اساس قوانین موتور جستجو به راحتی در دسترس قرار دهید.

  1. محتوای خود را به طور مرتب به روز کنید

احتمالاً متوجه شده اید که ما نسبت به محتوا بسیار قوی هستیم. موتورهای جستجو نیز چنین می کنند. محتوای به روز شده به طور منظم به عنوان یکی از بهترین شاخص های ارتباط سایت در نظر گرفته می شود ، بنابراین مطمئن باشید که آن را تازه نگه می دارید. محتوای خود را بر اساس یک برنامه مشخص (به عنوان مثال نیمسال) بررسی کنید و در صورت نیاز به روز رسانی کنید.

 

وبلاگ نویسی

نوشتن محتوای اضافی ، غنی از عبارات کلیدی ، در وبلاگ خبری بخش شما نیز می تواند رتبه موتورهای جستجو را افزایش دهد. پست های وبلاگ حتی می توانند به روزرسانی های کوتاه تری در مورد موضوعات خاصی باشند که مورد هدف شما هستند. هنگامی که به خواننده کمک می کند تا تصویر بهتری یا اطلاعات اضافی در مورد موضوع را به خواننده ارائه دهد ، صفحات وب CMS و پست های وبلاگ مربوطه را به یکدیگر متصل کنید.

 

  1. فراداده

هنگام طراحی وب سایت خود ، هر صفحه دارای فاصله ای بین برچسب های <head> برای درج فراداده یا اطلاعات مربوط به محتویات صفحه شما است. اگر یک سایت CMS دارید که در اصل توسط تیم وب UMC تولید شده است ، این داده ها را برای شما از قبل پر کرده است. با این وجود ، مرور و به روزرسانی فراداده ها برای شما مهم است زیرا سایت شما در طول زمان تغییر می کند.

 

عنوان فراداده

فراداده عنوان مسئول عناوین صفحه نمایش داده شده در بالای پنجره مرورگر و عنوان عنوان نتایج موتورهای جستجو است. این مهمترین فراداده در صفحه شما است.

 

برای کسانی که دارای وب سایت CMS هستند ، تیم وب یک سیستم خودکار برای ایجاد عنوان متا برای هر صفحه وب بر اساس عنوان صفحه شما ایجاد کرده است. این امر به اهمیت استفاده از عناوین صفحه ای خوب و غنی با عبارات کلیدی می افزاید.

 

توضیحات فراداده

فراداده توضیحات شرح متنی است که مرورگر ممکن است در جستجوی صفحه شما از آن استفاده کند. آن را به عنوان صفحه نمایش پنجره سایت خود در نظر بگیرید – توصیف مختصر و جذاب آنچه در داخل وجود دارد ، با هدف تشویق افراد برای ورود. یک توضیح متا خوب معمولاً شامل دو جمله کامل است. ممکن است موتورهای جستجو همیشه از متا توضیحات شما استفاده نکنند ، اما مهم است که این گزینه را به آنها بدهید. غذاهای مناسب برای کرونا

 

کلمه کلیدی فراداده

کلمات کلیدی فوق داده به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد تا به صورت جدول موتورهای جستجو اجرا شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا