چهار دلیل برای این که باید برای ماشین صفر ردیاب بخرید

چهار دلیل برای این که باید برای ماشین صفر ردیاب بخرید امروزه اتومبیل یک جور کالای لوکس و یک سرمایه محسوب می‌شود که با رشد نرخ ارز و تورم، قیمت آن به شکل تصاعدی افزایش می‌یابد. همین امر باعث شده …

امروزه اتومبیل یک جور کالای لوکس و یک سرمایه محسوب می‌شود که با رشد نرخ ارز و تورم، قیمت آن به شکل تصاعدی افزایش می‌یابد. همین امر باعث شده است تا ماشین‌ها گزینه‌ای جذاب برای سارقان به حساب بیایند! آمارها نشان می‌دهند که سرقت اتومبیل در دنیا رو به افزایش است.

در سال ۲۰۲۰ در آمریکا چیزی نزدیک به ۹۰۰ هزار سرقت خودرو به ثبت رسیده که بیشتر آن‌ها هم در شهرهای بزرگی نظیر نیویورک، شیکاگو و واشنگتن صورت گرفته. اما در ایران اوضاع به چه صورت است؟

بنا بر آمار رسمی مرکز آمار ایران، نزدیک به ۶۰۰هزار سرقت در سال ۱۳۹۵ ثبت شده است که نسبت به دهه‌های گذشته افزایش محسوسی داشته است.  سهم سرقت خودرو از این عدد بیش از چهل درصد می‌باشد که برای کشوری با جمعیت ایران به شدت بالاست. برای این که متوجه شوید که اوضاع تا چه اندازه بحرانیست، این طور در نظر بگیرید که به ازای هر ۱۳۶ نفر یک سرقت صورت گرفته است. اما راهکار چیست؟

با استفاده از ردیاب ماشین صفر شما امنیت دارد!

حس امنیت، جزو نیازهای اساسی انسان است. در زندگی امروز ما نیازمند ابزارهایی هستیم که ضامن امنیت مال و جانمان باشند.

ماشینی که تازه از کارخانه گرفته‌اید یا معامله کرده‌اید، تمام هوش و حواس شما را برده است و حتما نگران دزدیده نشدن آن هستید. ردیاب‌های اینترنتی یکی از مهم‌ترین این ابزارهاست که در جلوگیری از سرقت اتومبیل می‌تواند بسیار موثر باشد. به همین خاطر خرید یک ردیاب مطمئن برای ماشین صفر می‌تواند تا حد بسیار زیادی خیالتان را از بابت سرقت راحت کند. البته که امنیت تنها دلیل برای خرید ردیاب نیست. بلکه این دستگاه کوچک کاربردهای مهم دیگری نیز دارد.

با ردیاب خودرو شما گم نشوید!

با نصب یک ردیاب، در هنگام طبیعت گردی و کویرپیمایی، گم نخواهید شد. چرا که موقعیت مکانی اتومبیل شما همواره در حال ثبت شدن است و از طریق اپلیکیشن مربوطه می‌توانید در هر لحظه موقعیت ماشین خود را رصد کنید.

چهار دلیل برای این که باید برای ماشین صفر ردیاب بخرید

اهمیت این قابلیت آن جاست که مثلا اگر در مکان‌هایی صعب العبور نظیر کویر باشید، با دادن دسترسی موقعیت ماشین خود به یک فرد قابل اطمینان، او را در جریان مسیر تردد خود قرار دهید تا اگر مشکلی پیش آمد، بتواند کمکتان کند.

حمل با جرثقیل برای خودروی ردیاب دار ممنوع!

ردیاب‌ها مجهز به سنسور‌هایی هستند که در صورت جابجایی ماشین با جرثقیل به شما خبر می‌دهند تا بتوانید اقدامات لازم را انجام دهید. عملکرد این سنسورها به گونه ای است که تغییر عرض و طول جغرافیایی را با وضعیت روشن یا خاموش خودرو، مطابقت می‌دهند، در صورت حرکت خودرو با موتور خاموش، هشدار لازم به شما ارسال می‌شود.

این ویژگی دو کاربرد مهم دارد: یک هنگامی که سارقین، در شیوه‌های نوین سرقت ماشین، آنها را با جرثقیل به سرقت می‌برند! خودروهای لوکس و گرانقیمت که مجهز به سیستمهای ضد سرقت پیچیده هستند، به این شیوه، سرقت می‌شوند.

کاربرد دوم، هشدار حمل با جرثقیل توسط پلیس است. حتما برای شما هم پیش آمده که در یک موقعیت اضطراری مانند مراجعه به بیمارستان، خودروی خود را در جای ممنوعه پارک می‌کنید و توسط پلیس اعمال قانون می‌شوید.

طبق آئین‌نامه، در صورت حمل با چرثقیل توسط پلیس، تا وقتی که جرثقیل به پارکینگ خودروهای توقیفی نرسیده است، مالک خودرو می‌تواند درخواست پایین گذاشتن ماشینش را بکند و در این صورت صرفا جریمه و هزینه حمل جرثقیل شامل حال او می‌شود و نیازی به طی پروسه طولانی و خسته کنده ترخیص نیست!

نصب یک ردیاب مجهز، این امکان را به شما می‌دهد که از شر توقیف خودرو و مراحل ترخیص آن برای همیشه رها شوید!

رانندگی جوانان را با ردیاب کنترل کنید…

شاید اگر یک جوان رعنا در خانواده داشته باشید با اصرارهای او برای رانندگی با ماشین مواجه شده‌اید. ابتدا در نظر داشته باشید که رانندگی یک جوان زیر هجده سال و تصادف او به معنای ضرب و جرح و قتل عمد است.

چهار دلیل برای این که باید برای ماشین صفر ردیاب بخرید

اما حتی رانندگی جوان رعنایی که گواهینامه هم گرفته است، برای خانواده استرس زا و نگران کننده است. ردیاب خودرو با داشتن سنسورها و اطلاعات مربوط به سرعت و پیمایش، میتواند کنترل کوچکی روی فرزند شما داشته باشد و کمی خیالتان را راحت کند.

با وجود یک نرم‌افزار کارآمد مانند اپلیکیشن فاکسن، امکان کنترل سرعت خودرو را دارید، با ارتباط صوتی میتوانید با فرزند خود صحبت کنید، برای او محدوده مشخصی برای رانندگی تعیین کنید و در صورت خروج او از این محدوده، باخبر شوید!

فرزندان بسیار تمایل به استقلال و تکروی دارند و والدین میل شدیدی به کنترل! ردیابها شاید کمکی برای گرفتن حد میانه و برقراری صلح باشند!

ردیاب خودرو، یک ضرورت برای هر خودرو

ردیاب‌ها با این که از لحاظ ابعادی بسیار کوچک هستند، اما قابلیت‌ها و کاربردهای متنوعی دارند. این دستگاه‌ها به شکلی در خودرو جاگذاری می‌شوند که توسط سارق قابل ردگیری نباشند.

ردیاب‌ها با این که انرژی خود را از باتری ماشین می گیرند، اما مجهز به باتری‌های پشتیبانی هستند که در صورت قطع شدن جریان برق خودرو تا مدت‌ها می‌توانند به کار خود ادامه دهند.

سیستم پیشرفته مبتنی بر ارتباط اینترنتی و ماهواره‌ای شرکت ردیاب خودرو آرشین باعث شده تا فاصله مکانی بین صاحب خودرو و ماشین بی اهمیت باشد و در هر فاصله‌ای می‌توانید ماشینتان را از راه دور کنترل کنید. مجموعه‌ای از همه مواردی که به آن‌ها اشاره شد باعث می‌شود به این نتیجه برسیم که خرید ردیاب برای اتومبیل نه یک اقدام احتیاطی، بلکه یک ضرورت است.

دکمه بازگشت به بالا