دانلود بازی اکشن فوق العاده «سرقت مسلحانه» اندروید (+مود +دیتا)

Armed Heist: Ultimate Third Person Shooting Game از محبوب ترین، خاص ترین و مهیج ترین بازیهای اکشن تولید شده برای دستگاه های اندروید است که استودیوی بازیسازی Sozap آن را به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه کرده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش حضورتان معرفی گردیده و پیش روی شما قرار دارد.

موبنا – با نصب Armed Heist برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی Action جالب با گرافیک سه بعدی بسیار زیبا، گیم پلی هیجان انگیز و زاویه دید سوم شخص را تجربه کنید که در آن قادرید در یک سرقت مسلحانه شرکت کنید! به عنوان یک بازیکن، به بیش از ۷۰ بانک مختلف دستبرد خواهید زد و البته با نیروهای پلیس نیز درگیر خواهید شد. هدف شما در این بازی تبدیل شدن به یک سارق بانک بیرحم و کله گنده است! یادتان باشد تیر اول را شما بزنید ؛ در غیر این صورت باید منتظر عواقب بدی باشید! امکان بهره بردن از طیف گسترده ای از سلاح های مختلف مثل طپانچه، تفنگ شکاری، تفنگ های جنگی و تفنگ تک تیرانداز و حتی ساخت و تغییر قسمت های مختلف آنها از جمله قنداق، لوله تفنگ و ظاهر آن به دلخواه و حتی اضافه کردن قسمت های جدیدی به آنها از جمله صدا خفه کن، تفنگ هایتان را تبدیل به یک ماشین مرگ وجود دارد ؛ بهترین تفنگ را برای ماموریت جدیدتان انتخاب کنید و با دستبرد به بانک به هدف اصلی تان برسید! امکان استفاده از ماشین های مختلف برای نقل و انتقال پول های دزدیده شده نیز وجود دارد، به طور کلی فکر کنید در یک دنیای واقعی قرار است به بانک دستبرد بزنید، چیکار می کنید؟!

 

دانلود بازی اکشن فوق العاده «سرقت مسلحانه» اندروید (+مود +دیتا)

بازی Armed Heist: Ultimate Third Person Shooting Game با الهام از بازی معروف pay day طراحی و ساخته شده است و تا به این لحظه میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت گردیده و بر اساس هزاران رای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ را نیز کسب کرده است. اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن با داستان و گیم پلی خاص اید بدون شک این بازی با داشتن یک سری ویژگی های خاص نظرتان را جلب میکند و قطعا ارزش امتحان کردن را دارد. شما می توانید همین الان تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده بکنید و در آخر اگر مایل بودید با یک کلیک جدیدترین نسخه اش را به همراه دیتا دانلود بکنید و برای روزها به گوشی میخکوب شوید!

توجه : در نسخه مود بازی آسیب دشمن ضعیف شده است!

دانلود بازی اکشن فوق العاده «سرقت مسلحانه» اندروید (+مود +دیتا)

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.sozap.badmen را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

دانلود بازی اکشن فوق العاده «سرقت مسلحانه» اندروید (+مود +دیتا)

دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم – ۷۵ مگابایت

دانلود فایل نصبی مــود بازی با لینک مستقیم – ۵۲ مگابایت

دانلود فایل دیتا کامل بازی با لینک مستقیم – ۱۳۰۰ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا