خودرویی که فقط در چین حضور دارد! (+عکس)

هنوز تصویری از فضای داخل کابین خودرو منتشر نشده اما پیش بینی می شود با محیطی مانند سیویک روبرو شویم.

موبنا؛ مازیار دانیالی اینتگرا یکی از جذاب ترین محصولاتی که هوندا در سال ۱۹۸۵ برای بازار ژاپن معرفی کرد. اینتگرا با نام های سیویک، اکورا اینتگرا، اکورا آر اس اکس و روور ۴۱۶آی نیز در بازارهای مختلف حضور داشته است.

اما به هر ترتیب بازه زمانی رسمی مورد اشاره برای این خودرو از ۱۹۸۵ تا ۲۰۰۶ و بازگشت دوباره آن با مدل ۲۰۲۲ است.

اینتگرا در کلاس کامپکت و در مدل های لیفت بک کوپه، ۴ درب سدان، ۴ درب هاردتاپ سدان و ۵ درب لیفت بک ارائه شده است اما مدل کوپه آن طرفداران بیشتری دارد.

نسل اول ۱۹۸۵

نسل اول 1985

نسل دوم ۱۹۸۹

نسل دوم 1989

نسل سوم ۱۹۹۳

نسل سوم 1993

نسل چهارم ۲۰۰۱

نسل چهارم 2001

اکنون تصاویر و اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار گرفته که خبر از بازگشت اینتگرا با نسل پنجم آن می دهند. البته این محصول جدید ویژه بازار چین تولید می شود و شرایط حضور آن در بازار جهانی مشخص نیست. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید شباهت های ظاهری دقیقی بین این خودرو و سدان سیویک وجود دارد که اصلا عجیب نیست.

هنوز تصویری از فضای داخل کابین خودرو منتشر نشده اما پیش بینی می شود با محیطی مانند سیویک روبرو شویم. در رابطه با پیشرانه هم شرایط مشابهی وجود دارد اما لوگوی ۲۴۰ توربو احتمالا به ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور  که از موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توسعه یافته برای هوندا سیویک با ۱۸۰ اسب بخار خروجی تامین می شود، اشاره دارد. این مجموعه با جعبه دنده سی وی تی در ارتباط با محور جلو، هماهنگ شده است.

اینتگرا نسخه ویژه چین از جعبه دنده ۶ سرعته دستی مانند سیویک هاچ بک نیز استفاده می کند.

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا