شاسی بلند محبوب تویوتا و برچسب قیمتی که همچنان رقابتی است! (+تصاویر)

راو۴ از سال ۱۹۹۴ روی خط تولید قرار داد و تا کنون ۵ نسل از آن در کاتالوگ فروش تویوتا قرار گرفته است.

موبنا؛ مازیار دانیالی – تا پیش از جهش غیرقابل کنترل قیمت خودرو در بازار ایران و تداوم گرانی ها؛ شاسی بلند راو۴ یکی از خوش قیمت ترین محصولات خوب! بازار بود. گزینه ای از برند معتبر ژاپنی که به عنوان یک خرید ارزنده پیش روی مشتری قرار داشت. هرچند دیگر نمی توان راو۴ مدل روز را حتی با چند برابر قیمت آن روزها، خریداری کرد اما جذابیت های آن به عنوان یک شاسی بلند با برچسب قیمت رقابتی در بازار جهانی، بهانه ای شد تا امروز سراغ جدیدترین مدل معرفی شده از این محصول یعنی راو۴ پرایم ۲۰۲۱ برویم.

آخرین بررسی راو۴ در گروه خودروی عصر ایران مربوط به تریم XSE از نسل پنجم با مدل ۲۰۱۹ بود که در واقع مدلی کاملا بروز شده و متفاوت از نسل های قبلی این خودرو بود.

گفتنی است راو۴ از سال ۱۹۹۴ روی خط تولید قرار داد و تا کنون ۵ نسل از آن در کاتالوگ فروش تویوتا قرار گرفته است.

قیمت تویوتا راو۴ پرایم مدل ۲۰۲۱ در ارزانترین تریم آن یعنیSE  از ۳۸۱۰۰ دلار آغاز می شود تا کاملا مشخص شود کمپانی ژاپنی تاکید زیادی بر حفظ محدوده قیمت این محصول زیر ۴۰ هزار دلار داشته است. البته در بالاترین حالت آپشن که با تریم XSE معرفی می شود؛ باید ۵۰ هزار دلار برای پرایم کنار بگذارید.

پرایم با رینگ های استاندارد ۱۹ اینچی آلومینیومی ارائه می شود.

خروجی سیستم اگزوز برای یک خودروی ۳۰۲ اسب بخاری چندان هیجان انگیز به نظر نمی رسد!

امکانات کابین

از جمله امکانات راو۴ پرایم ۲۰۲۱ با تریم XSE می توان به گرمکن صندلی ردیف جلو، تنظیم برقی صندلی راننده، نمایشگر ۹ اینچی لمسی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی، نمایش نقاط کور دید راننده، شناسایی علائم ترافیکی مسیر، درب صندوق برقی، سانروف مونوروف برقی، گرمکن فرمان، سیستم صوتی از برند جی بی ال، نمایشگر هدآپ، پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو، نمایشگر دیجیتال بین نشانگر آمپر و … اشاره کرد.

قویترین راو۴ تویوتا

پرایم ۲۰۲۱ از پیشرانه پلاگین هیبرید ۳۰۲ اسب بخاری استفاده می کند که طی ۵.۸ ثانیه خودرو را از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می رساند. تویوتا در وب سایت رسمی خود؛ راو۴ پرایم ۲۰۲۱ را به عنوان قویترین راو۴ تولید شده تا کنون معرفی کرده است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا