دنیای ما در سال ۲۰۳۰ از دید هواوی چه ویژگی هایی خواهد داشت؟

موبنا – در این گزارش جامع، هواوی دیدگاه‌های خود درباره مختصات دنیای فناوری در زمینه‌های مهمی مانند پزشکی و سلامتی، شبکه‌های مخابراتی، صنعت ICT، پردازش و محاسبات، انرژی دیجیتال و تکنولوژی‌های مربوط به خودروهای هوشمند در دهه آینده میلادی را به اشتراک گذاشته است.

هواوی این گزارش را طی پروژه پژوهشی در مدت زمان سه سال با تحقیق و تحلیل عمیق روی داده‌های به دست آمده توسط نهادهای معتبری مانند سازمان ملل متحد، مجمع جهانی اقتصاد و سازمان جهانی بهداشت تنظیم کرده است. باید به این نکته اشاره کنیم که بیش از ۱۰۰۰ پژوهشگر با حضور در ۲۰۰۰ سمینار، هواوی را در تحلیل این داده‌ها یاری رسانده‌اند تا تجربیات و پیش‌بینی‌های بهترین متخصصان فناوری از تمام جهان، در یک گزارش گردآوری شود.

ابعاد مختلف نگاه هواوی به سال ۲۰۳۰ را باید در هشت زمینه خلاصه کرد؛ این ابعاد گوناگون که از تغذیه تا ساختمان‌سازی را در برمی‌گیرند، چشم‌انداز گسترده‌ای را برای رسیدن به سبک‌ زندگی هوشمندتر، پایدارتر و سازگارتر با محیط زیست ترسیم می‌کنند که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

هواوی قصد دارد از این پس، نشست سالانه The Smart World 2030 را برای به اشتراک ‌گذاشتن تحقیقات تاثیرگذار و ایده‌هایش در مورد ده سال آینده برگزار کند. این نشست علاوه بر نگاهی آینده نگرانه به پیشرفت‌های فناوری در عصر دیجیتال، به توسعه پایدار جوامع انسانی و چالش‌های اقتصادی ناشی از آن نیز توجه ویژه‌ای خواهد داشت.

خروج از نسخه موبایل