زیلرز آر ۱۸؛ «ب ام و» آینده را چگونه می‌بیند؟ (+عکس)

پنل های زیرین بدنه و چراغ عقب که پشت زین موتورسیکلت جای گرفته است، ظاهری یکدست و جذاب به زیلرز آر ۱۸ بخشیده اند.

موبنا؛ محمدمهدی حیدرپور – موتورسیکلت کروزر سفارشی زیلرز آر ۱۸ عناصر ویژه برای جلب توجه دوستداران موتورسیکلت را در اختیار دارد. کارگاه تیونر موتورسیکلت زیلرز کاستم گاراژ (Zillers Custom Garage) یکی از بهترین های موتورسیکلت های کروزر سفارشی را طراحی کرده است. ب‌ام‌و چهار کارگاه تولید محصولات سفارشی را برای ارائه نسخه های ویژه خود از موتورسیکلت ب‌ام‌و آر ۱۸ انتخاب کرد که شامل رولندسندز دیزاین، برنهارد نیومن، کینگستون کاستم و زیلرز کاستم گاراژ می شدند.

زیلرز آر18

زیلرز معماری موتورسیکلت اصلی را با پشتیبانی ب‌ام‌و موتورراد روسیه تغییر داده است. رنگ خاکستری گرافیتی که به نوعی امضا این مجموعه محسوب می شود، نخستین چیزی است که در طراحی ظاهری زیلرز آر ۱۸ جلب توجه می کند و این در شرایطی است که سه رنگ مختلف برای این محصول در نظر گرفته شده است.

پیشرانه باکسر دوسیلندر ۱,۸۰۲ سی سی موتورسیکلت از پوشش، درپوش ها و صفحه های مشبک جدید برخوردار شده است تا بر جذابیت های آن افزوده شود. پنل های زیرین بدنه و چراغ عقب که پشت زین موتورسیکلت جای گرفته است، ظاهری یکدست و جذاب به زیلرز آر ۱۸ بخشیده اند. همچنین، پوششی جدید برای مخزن سوخت در نظر گرفته شده تا با این بخش ها هماهنگ باشد. سوئینگ آرم بزرگ و فاصله افزایش یافته بین محورها در برابر اگزوزهای کوتاه سفارشی که در پنل های بدنه پنهان شده اند بر زیبایی ظاهری زیلرز آر ۱۸ می افزاید. رینگ های دیسکی فلزی نیز جایگزین رینگ های اصلی موتورسیکلت شده اند.

قسمت زین و پنل های روی چرخ عقب موتورسیکلت زیلرز آر ۱۸ به رنگ خاکستری نقره ای مات هستند تا هماهنگی با بخش های دیگر حفظ شود. موتورسیکلت سفارشی زیلرز آر ۱۸ یک طراحی جدید کیفیت بالا از مدل اصلی ب‌ام‌و آر ۱۸ را ارائه کرده و زیلرز می تواند به چنین محصولی افتخار کند.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا