لوکس‌ترین هتل‌های مشهد که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند!

لوکس‌ترین هتل‌های مشهد که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند! یکی از مناطق مهم برای گردشگری شهر مشهد است. مشهد به عنوان یک شهر زیارتی همیشه مورد توجه گردشگران بوده است. جدای از اینکه بیشتر مردم ب…

یکی از مناطق مهم برای گردشگری شهر مشهد است. مشهد به عنوان یک شهر زیارتی همیشه مورد توجه گردشگران بوده است. جدای از اینکه بیشتر مردم به دلیل حرم امام هشتم به مشهد سفر می‌کنند، این شهر به دلیل پزشکان حاذقی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

مشهد یکی از شهرهای بزرگ ایران است. این شهر که پایتخت معنوی ایران نیز لقب دارد و میزان بالاترین تعداد سفر در سال را به خود اختصاص داده است. مشهد بالای هفتاد درصد هتل‌های کشور را در خود جای داده است. هتل‌های شیک و لوکس مشهد باعث شده مسافران خارجی زیادی به این شهر مذهبی سفر داشته باشند. یکی از دلایل انتخاب هتل‌ها منظره، راحتی، بهداشت، خدمات رفاهی و… است. با جاباما همراه باشید تا چند مورد از این هتل‌های لوکس را بیشتر بشناسید.

 

هتل الماس یک

لوکس‌ترین هتل‌های مشهد که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند!

هتل الماس یک در شهر مشهد یکی از نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم است. این هتل در دسته هتل‌های لوکس شهر قرار دارد. الماس یک سال ۱۳۹۲ افتتاح شده است. ساختمان هتل یک بار نیز مورد بازسازی قرار گرفته است. طراحی زیبای هتل، لوکس و شیک بودن هتل را به شما نشان خواهد داد.

الماس یک اتاق‌های مجهزی دارد. این هتل تمامی امکانات رفاهی را برای مسافران خود فراهم کرده است. تمام کادر هتل برای خدمات بهتر به مسافران کوشش می‌کنند. طبقات ساختمان هتل زیاد نیست. هتل یک بنای ۹ طبقه دارد. این هتل ۱۶۳ اتاق نیز دارد. از دیگر اتاق‌های هتل باید به سوئیت‌ها و اتاق‌های دو تخته و سه تخته آن اشاره کرد.

فاصله هتل تا حرم کمتر از دو دقیقه است. این هتل در خیابان امام رضای مشهد (خیابان تهران سابق) بین خیابان چهارم و ششم قرار گرفته است. هتل الماس مشهد رستوران و کافی‌شاپ‌های تمیز و مرتبی دارد. صبحانه، نهار و شام را می‌توانید در رستوران و کافی‌شاپ میل کنید. هتل برای خود یک بازارچه اختصاصی دارد. هتل الماس از تجهیزات و امکانات رفاهی مدرن نیز برخوردار است.

 

هتل سی نور

سال ۱۳۹۳ هتل سی نور مشهد افتتاح شد. ساختمان هتل بیست و دو طبقه است. این هتل به حرم اشراف زیادی دارد.  هتل سی نور از دو برج تشکیل شده است. ساختمان و معماری هتل سبک مدرن دارد.

ساخت و معماری هتل با دقت زیادی انجام شده است. تجهیزات هتل نیز با وسواس خاصی انتخاب شده‌اند. تمامی اتاق‌های هتل به اینترنت مجهز شده است. این هتل صندوق امانات نیز دارد. اتاق‌ها همگی یخچال، تلفن، تی وی، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم تهویه و سیستم اعلام حریق دارد. آسانسور، خشکشویی، سالن ورزش و بیلیارد، کافی‌شاپ، رستوران، استخر، سونا، جکوزی و پارکینگ از دیگر امکانات رفاهی هتل است که انتخاب این هتل را در اولویت قرار می‌دهد.

هتل سی نور در مجموع ۳۰۰ مکان اقامتی را در دو برج جداگانه خود دارد. رستوران روف گاردن، چایخانه سنتی و رستوران فست فود برای سرو غذا داخل هتل قرار گرفته است. تنوع غذایی این رستوران‌ها فراوان هستند. اگر سه شب در این هتل اقامت داشته باشید یک نوبت رایگان به شما استخر و سونا هدیه داده می‌شود.

 

هتل درویشی

هتل درویشی مشهد در خیابان امام رضای این شهر ساخته شده است. این هتل در سال ۱۳۸۶ افتتاح شده. فاصله هتل درویشی تا حرم امام رضا کمتر از ۱.۵ کیلومتر ثبت شده است. ساختمان هتل ۲۰ طبقه است. اتاق‌های هتل میان طبقات اول تا شانزدهم ساختمان قرار گرفته است. این هتل یکی از لوکس‌ترین هتل‌های مشهد لقب گرفته است.

این هتل در ۲۰ طبقه ساخته شده و واحد های اقامتی در طبقات اول تا شانزدهم واقع شده اند. یکی از جذابیت‌های هتل نام‌گذاری طبقات هتل است. سه طبقه اول فصل بهار، سه طبقه دوم تابستان و به همین ترتیب پاییز و زمستان طبقات دیگر ساختمان را تشکیل می‌دهند.  هتل جدای از اتاق‌ها و سوئیت‌هایی که دارد شامل پنت‌هاوس نیز هست.

رستوران‌های هتل غذاهای لذیذ و خوشمزه زیادی دارد. خدمات اِسپا (ماساژ) نیز در این هتل انجام می‌شود. این خدمات به همراه ماسک‌های گیاهی روی پوست از خواص درمانی برخوردار است.

 

هتل مدینه‌الرضا

غرب حرم امام رضا خیابان شیرازی قرار دارد. هتل مدینه‌الرضا در این خیابان ساخته شده است. سال ساخت هتل ۱۳۹۲ بوده است. معماری ساختمان هتل کاملا ایرانی طراحی شده. بنای هتل ۱۸ طبقه است. فاصله این هتل تا حرم پیاده کمتر از سه دقیقه برآورد شده است. هتل مدینه‌الرضا نزدیک به ۳۰۰ اتاق و سوئیت دارد که همه آنها از امکانات رفاهی برخوردار هستند.

کادر هتل مجرب و آموزش دیده هستند. رستوران گردان و تمام شیشه‌ای هتل تمایز این هتل با باقی هتل‎ها است. هتل گردان در مرتفع‌ترین نقطه ساختمان واقع شده است. این هتل چشم‌انداز حرم امام رضا را نیز دارد.

یک گالری هنری در این هتل قرار دارد. اینترنت پرسرعت هتل از امکانات ویژه این مکان اقامتی لوکس است. اتاق بازی و کتابخانه هتل را نباید از قلم انداخت. این هتل اتاق‌های اقتصادی، لوکس و وی‌آی‌پی دارد که برای همه اقشار با هر نوع درآمدی مناسب خواهد بود.

 

هتل اترک

یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های مشهد، هتل اترک است. این هتل در سال ۱۳۵۷ افتتاح شده است. ساختمان هتل ۱۰ طبقه دارد. اتاق و سوئیت و آپارتمان‌های هتل ۱۶۳ عدد است. این هتل موقعیت مکانی خاصی دارد و یکی از نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم امام هشتم است. نزدیک بودن هتل به حرم را که کنار بگذاریم این هتل یکی از شیک‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های مشهد است. رستوران و کافی‌شاپ هتل یکی از امکانات این مکان اقامتی است.

این هتل اولین و نزدیک‌ترین ساختمان و محل اقامتی به حرم مطهر است. رستوران‌های هتل معماری سنتی دارند. این رستوران‌‌ها در بالاترین طبقات ساختمان واقع شده است. رستوران در فضای باز و منظره دید حرم را برای شما به ارمغان خواهد آورد. سالن بدنسازی، سونا، جکوزی و… در این هتل می‌تواند خستگی سفرتان را رفع کند. از دیگر امکانات هتل که حتما برای شما هم مهم خواهد بود باید به اینترنت، پارکینگ، خشکشویی، خدمات پزشکی و… اشاره کرد.

لوکس‌ترین هتل‌های مشهد که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند!
تمامی هتل‌ها اتاق‌های خود را ساعت دو بعد از ظهر در اختیار مسافران خواهند گذاشت. ساعت تحویل اتاق ساعت دوازده ظهر در نظر گرفته شده است. همراه داشتن کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی برای گرفتن اتاق الزامی است. زمانی که شما کلید اتاق را تحویل رزوشن هتل می‌دهید و از ساختمان خارج می‌شوید خدمات هتل برای نظافت به اتاق شما مراجعه خواهند کرد.

اگر اشیاء گران‌قیمت مانند طلا و جواهر یا پول نقد همراه دارید بهتر است به صندوق امانات هتل تحویل دهید. مشهد قطب گردشگری ایران است. این شهر مقدس به دلیل وجود حرم امام رضا و امکان گردشگری انتخاب افراد زیادی خواهد بود.

برای آشنایی بیشتر با امکانات هتل‌های ۵ ستاره در شهر مقدس مشهد پیشنهاد می‌کنیم به بلاگ جاباما مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا