دسترسی مشترکان رایتل قطع شد!

مدتی است مشترکان رایتل برای برقراری ارتباط به اختلال و قطعی شبکه رایتل معترض هستند و ظاهرا این مشکل در سراسر کشور وجود دارد.

موبنا – از صبح امروز دسترسی مشترکان اپراتور رایتل دچار اختلال و قطعی شد، البته علاوه بر قطع شدن تلفن، برخی از مشترکان از قطعی اینترنت این اپراتور خبر داده‌اند.
به نظر می‌رسد بعد از اختلال و قطعی در اپراتورهای تلفن همراه و اینترنت‌های ثابت، حالا کاربران رایتل می‌گویند از صبح امروز شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ شبکه این اپراتور مخابراتی دچار مشکل شده است.
براساس گزارش‌‌های به دست آمده از ساعاتی پیش دسترسی کاربران اپراتور رایتل قطع شده است و دارندگان سیم‌کارت‌های رایتل از دسترس شبکه خارج شدند. مشکل این اپراتور به دسترسی صاحبان سیم‌کارت این اپراتور محدود نشده و همزمان اینترنت این اپراتور نیز با مشکل مواجه شده است.
یکی از مشترکان رایتل در اعتراض به این موضوع در توییتر نوشت: «از ساعت۱۰صبح تا الان خط رایتل من مشکل داره و نمی‌تونم هیچ تماسی برقرار کنم! حتی نمی‌تونم با پشتیبانیشون وارد ارتباط بشم. این اوضاع برای اپراتور سوم کشور قابل قبوله آیا؟!»
مدتی است مشترکان اپراتور رایتل برای برقراری ارتباط به قطعی چند ساعته رایتل و پایین آمدن سرعت اینترنت این اپراتور معترض هستند. کسانی که از سیم کارت این اپراتور استفاده می کردند می‌گویند در این قطعی‌‌ها آنتن‌ سیم کارت‌ها قطع شده و امکان استفاده از آن وجود ندارد.
رایتل هنوز توضیحی در این باره ارائه نداده و مشخص نیست قطعی مداوم و گسترده شبکه رایتل به دلیل به‌روز رسانی است یا مشکل فنی دیگری وجود دارد.
این خبر به محض دریافت اطلاعات بیشتر به روزرسانی می‌شود و ضمن اطلاع رسانی موضوع، کاربران در جریان آخرین تغییرات قرار خواهند گرفت.

 منبع: تجارت نیوز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا