نسل جدید کامپیوترهای رومیزی هواوی MateStation S معرفی شد

گستره محصولات هواوی آن را از یک تولیدکننده صرف گوشی هوشمند بسیار فراتر برده است. این شرکت محصولات متنوعی را برای پوشش نیاز کاربران در نظر گرفته که جدیدترین آن کامپیوتر رومیزی به نام Huawei MateStation S است؛ محصولی که در ادامه با مشخصات فنی آن آشنا خواهیم شد.

موبنا – پس از عرضه لپ‌تاپ‌های سری میت‌بوک و ورود به بازار رایانه‌های شخصی با مدل‌های متنوع، اکنون هواوی از رایانه رومیزی رونمایی کرده که با در اختیار داشتن مشخصات فنی مطلوب، می‌تواند به خوبی نیاز کاربران را برای استفاده‌های عادی خانگی یا کاربرد اداری مرتفع نماید.

رایانه رومیزی Huawei MateStation S دارای قابی به ابعاد ۲۹۳ در ۹۳ در ۳۱۵.۵ میلی‌متر بوده و از طراحی زیبایی برخوردار است.

قسمت جلوی کیس این دستگاه میزبان درگاه‌های دستگاه است. در این بخش جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، درگاه USB-A 3.0 و Type-C حضور داشته که در کنار دو درگاه USB-A 2.0، دو پورت USB-A 3.0، خروجی تصویر VGA و درگاه اترنت در پشت بدنه، ترکیب کاملی از اتصالات را برای دستگاه رقم می‌زند.

از نظر سخت‌افزاری نیز هواوی جای نگرانی برای کاربران نگذاشته و با تجهیز رایانه رومیزی MateStation S به قطعات موجود در بازار، خیال کاربران از بابت پشتیبانی محصول راحت کرده است.

نسل جدید کامپیوترهای رومیزی هواوی MateStation S معرفی شد

این کامپیوتر در دو نسخه هم‌اکنون برای فروش در بازار چین موجود شده است. نسخه اول دستگاه به پردازنده Ryzen 5 4600G شرکت AMD مجهز  شده و ۸ گیگابایت حافظه رم DDR4 دو کاناله در کنار ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع حافظه پرسرعت SSD آن را همراهی می‌‎کنند. قیمت معادل این نسخه در بازار چین ً ۶۰۴ دلار خواهد بود.

نسخه دوم که برای کاربران نیازمند یک سیستم قوی‌‎تر مناسب است از یک  پردازنده Ryzen 7 4700G به همراه۱۶ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 دو کاناله و همان ظرفیت ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی از نوع SSD بهره برده که می‎تواند در عملیات پردازشی سنگین‎تر مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت متعادل این نسخه نیز در بازار چین، در حدود ۷۹۰ دلار تعیین شده است.

نسل جدید کامپیوترهای رومیزی هواوی MateStation S معرفی شد

در بخش نرم‌افزار هم اقدام جالب توجه هواوی، نصب  نسخه Home از ویندوز ۱۰ اورجینال به صورت پیش‌فرض روی میت‌استیشن S است که می‎تواند کمک موثری در افزایش سرعت راه‎اندازی و استفاده از دستگاه باشد.

هواوی همچنین توجه ویژه‌ای بر قابلیت‌های ارتباطی دستگاه داشته و کامپیوتر رومیزی Huawei MateStation S را برای سازگاری با گوشی‌های هوشمند، بهینه‌سازی کرده است.

در واقع اگر این کامپیوتر کامل رومیزی را به کیبورد کابلی اختصاصی هواوی K150 متصل کنید، قابلیت‎های متعددی مانند نمایش محتوای گوشی در مانیتور دستگاه، انتقال سریع و بی‌دردسر فایل از روی گوشی به کامپیوتر و بالعکس یا توانایی Cross-Device Editing برای ویرایش محتوای گوشی روی سیستم در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

انتظار می‎رود تا در رویداد ۲۹ مهر ماه هواوی به صورت عمومی نیز معرفی شده و در اختیار کاربران جهانی قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا