«اورا» در اندیشه حضور در بازارهای اروپایی (+فیلم و عکس)

اورا هم اکنون در نمایشگاه خودروی مونیخ شرکت کرده و یک غرفه را در اختیار دارد تا بیشتر در بازار جهانی مورد شناسایی قرار بگیرد. نمایندگان این برند در آلمان، محصولات خانواده CAT گربه هستند.

موبنا؛ مازیار دانیالی – همانطور که در مطالب قبلی اشاره شد؛ “اورا” برند خودرویی متعلق به کمپانی گریت وال موتورز چین است که در راستای رقابت در بازار محصولات کوچک روانه بازار شده است.

اورا هم اکنون در نمایشگاه خودروی مونیخ شرکت کرده و یک غرفه را در اختیار دارد تا بیشتر در بازار جهانی مورد شناسایی قرار بگیرد. نمایندگان این برند در آلمان، محصولات خانواده CAT گربه هستند.

 

 

اورا کت در طراحی ظاهری توجه خاصی به عناصر کلاسیک داشته و ترکیب فناوری با همین رویکردهای وینتیج موجب شکل گیری خودرویی کوچک اما بسیار جذاب شده است. اورا با O1، O2، O3 و نمونه ریسینگ در این رویداد حاضر است.

O1 و O2  هاچ بک خوش ساخت و زیبایی هستند که برابر با ۴۲۳۵ میلیمتر در طول، ۱۸۲۵ میلیمتر در عرض و ۱۵۹۶ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۲۶۵۰ میلیمتر است.

این هاچ بک ها از تک موتور الکتریکی با ۱۷۱ اسب بخار خروجی و گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر استفاده می کنند که با محور جلو در ارتباط است. در قسمت باتری نیز نمونه های ۴۸ و ۶۳ کیلووات ساعت پیش روی مشتریان قرار دارد.

برد حرکتی این مدل حدود ۴۰۰ کیلومتر اعلام شده است.

خودرو طی ۸.۵ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد و بیشینه سرعت نیز برابر با ۱۶۰ کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

O3 نمونه سدان فست بک این خودرو است که در تصویر مشاهده می کنید. شباهت زیادی به نسل قبلی پورشه پانامرا دارد. اساسا به نظر می رسد اورا علاقه خاصی به محصولات فولکس واگن داشته است.

او۳ از دو موتور الکتریکی با ۴۰۸ اسب بخار خروجی و گشتاور ۶۸۰ نیوتن متر استفاده می کند. خودرو طی ۳ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد. بیشینه سرعت نیز برابر با ۱۶۰ کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

در این مدل از باتری ۸۲ کیلووات برساعت استفاده شده که برد حرکتی ۴۵۰ کیلومتر را در اختیار کاربر قرار می دهد.

گریت وال در نظر دارد اوایل سال ۲۰۲۲ فروش مدل های اورا کت را در بازار آلمان آغاز کند و سپس در سراسر اروپا حضور داشته باشد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا