مدیرعامل جدید ایرنا مشخص شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حکم مدیرعاملی ایرنا در دولت آیت الله رئیسی را صادر کرد.

موبنا – آقای محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکمی آقای کاوه اشتهاردی را به عنوان مدیرعامل جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) را منصوب کرد.

كاوه اشتهاردي فعاليتهاي رسانه اي خود را از سال ۱۳۷۳ آغاز كرده است.

وي تاكنون در شماري از روزنامه ها و هفته نامه هاي سياسي ، فرهنگي و اجتماعي در عناوين مختلفي چون “خبرنگار” و “دبير” فعاليت داشته كه از آن جمله مي توان به روزنامه هاي قدس و جام جم اشاره كرد.

اشتهاردي همچنين در صدا و سيماي جمهوري اسلامي نيز كارشناس تحقيق و تفسير خبر و نيز سرپرست اتاق خبر شبكه خبر بوده است.

وي همچنين از بدو تاسيس خبرگزاري مهر تا تابستان سال ۱۳۸۴ مديريت خبر اين خبرگزاري را بر عهده داشت.

از ديگر مسووليت هاي اشتهاردي مي توان به «مديريت سامانه ارتباطات شهرداري تهران» ، «مشاور رسانه اي رئيس سازمان بهزيستي كشور»، «مشاور معاون برنامه ريزي، بين الملل و امور مجلس سازمان انرژي اتمي»، «معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی»، «سرپرستي موسسه مطبوعاتي و روزنامه ايران» و همچنين «دبير كميته تبليغات شورايعالي امنيت ملي» اشاره كرد.

اشتهاردی همزمان با تحصيل خود در رشته مهندسی صنايع دانشگاه علم و صنعت ايران، دوره‌های تخصصي خبر و ارتباطات را گذرانده است.

ایرنا، خبرگزاری رسمی دولت ایران در سال ۱۳۱۳ تأسیس شده است.

ایرنا، در جذب و دفع نیروهای متخصص خبری، ملزم به پیروی از قوانین خشک سازمان اداری و استخدامی است و ساختار سازمانی و اغلب افرادی که در این سازمان عناوین شغلی خبرنگاری دارند، بیشتر کارمند هستند تا افرادی که روحیه خبرنگاری داشته باشند.

برای مهندس اشتهاردی در منصب جدید آرزوی توفیق داریم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا