انواع ویزا های مهاجرتی تانزانیا و کنیا

بهتر است قبل از اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی و مهاجرت به این کشور، کمی درباره آن اطلاعات کسب کنید. از جمله اطلاعات لازمی که باید درباره تانزانیا بدانیم، موقعیت جغرافیایی این کشور است. تانزانیا در شرق آفریقا قرار دارد و با کشور هایی چون: رواندا، کنیا، موزامبیک، زامبیا، بروندی و مالاوی هم …

بهتر است قبل از اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی و مهاجرت به این کشور، کمی درباره آن اطلاعات کسب کنید. از جمله اطلاعات لازمی که باید درباره تانزانیا بدانیم، موقعیت جغرافیایی این کشور است. تانزانیا در شرق آفریقا قرار دارد و با کشور هایی چون: رواندا، کنیا، موزامبیک، زامبیا، بروندی و مالاوی هم مرز می باشد. این کشور بالغ بر ۵۵ نفر جمعیت دارد و پایتخت آن دودوما است. مدتی قبل دارالسلام به عنوان پایتخت این کشور نقش آفرینی میکرد. اما دولت این کشور ترجیح داد پایتخت را جا به جا کند. اکنون دارالسلام از شهرهای مهم تانزانیا محسوب می گردد. این کشور از منابع معدنی مهمی من جمله طلا بهره مند می باشد و بسیار غنی است. فرآوری محصولات کشاورزی از بخش های مهم صنعت کشور تانزانیا محسوب می شود. برای دریافت ویزای تانزانیا به صالحان تراول مراجعه کنید.

اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی با هدف مهاجرت به کشور تانزانیا دارای قوانین خاصی است. شما می توانید برای مهاجرت به کشور تانزانیا، از ویزاهای کاری، تحصیلی و یا توریستی استفاده نمایید.  برای اینکه شما واجد شرایط درخواست ویزای تجاری برای تانزانیا باشید، باید دارای تخصص حرفه ای و شغلی بوده تا بتوانید به تانزانیا سفر کنید. شما با در اختیار داشتن قرارداد کار و مدارک دیگری مانند: پاسپورت معتبر یا اعتبار شش ماهه، یک عکس مانند عکس پاسپورت، رسید پرداخت هزینه ویزا و مدارک شناسایی، می توانید به تانزانیا سفر کنید.

انواع ویزا های مهاجرتی تانزانیا و کنیا

نمایی از شهر دودوما تانزانیا

ویزای کاری برای قرقیزستان:

اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی برای قرقیزستان، کشوری که در آسیای مرکزی قرار دارد، کار خیلی سختی نیست. این کشور کوهستانی دارای زمین های کشاورزی و فعالیت دامپروری می باشد و همچنین وابسته به استخراج منابع معدنی است. قبل از فروپاشی جماهیر شوروی، قرقیزستان نیز جزئی از ممالک شوروی بود؛ اما بعد از فروپاشی استقلال پیدا کرده و اکنون کشوری مستقل است. این کشور کاملا محصور در خشکی می باشد و به آب های آزاد دسترسی ندارد. اما دارای دریاچه های بسیار زیبایی است. تاریخچه و پیشینه این کشور بسیار غنی بوده و همچنان در بین مردم پابرجا و قابل احترام است. اگر قصد دارید ویزای تجاری یا کاری این کشور را دریافت نمایید، باید از مراکز و موسسات این کشور تاییدیه دریافت نمایید. دولت قرقیزستان به دو شکل مجوز تایید ویزای کاری را صادر می نماید:

دریافت ویزای قرقیزستان

اول: دولت قرقیزستان به صورت مستقیم مدارک و اسناد متقاضیان را برای کار در این کشور بررسی کرده و در صورت واجد شرایط بودن با دریافت ویزا موافقت می نماید.

دوم: دولت قرقیزستان به مراکز و موسسات اقتصادی و تجاری مجوزی اعطا می کند تا آنها بتوانند از میان اتباع خارجی برخی را به عنوان نیروی کار استخدام نمایند.

بعد از اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی، در صورتیکه اقدام به درک مردم قرقیزستان، فرهنگ، آب و هوا و هزینه های زندگی در این کشور نمایید، می توانید یک زندگی مثبت و مفید را در قرقیزستان تجربه کنید.

انواع ویزا های مهاجرتی تانزانیا و کنیا

نمای یکی از شهر های قرقیزستان

نحوه اخذ ویزای مهاجرتی کنیا:

اگرچه کشور کنیا اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی هنگام ورود به کشور را به شهروندان خارجی ارائه نمی دهد،برای دریافت ویزای کنیا کلیک کنید.

سیاست اداره مهاجرتی کشور کنیا برای اخذ ویزا کاری و توریستی و تحصیلی دارای مقرراتی است. بر اساس این قوانین، دولت کنیا تعیین می کند چه کسی می تواند بدون ویزا وارد این کشور شود و یا چه کسانی حتما باید اقدام به دریافت ویزا نمایند. با توجه به قانون مهاجرتی کنیا، ۴۵ کشور می توانند بدون دریافت ویزا و با داشتن یک پاسپورت با اعتبار ۶ ماهه، به کنیا سفر کنند. البته ساکنان این کشورها اجازه دارند از ۸ الی ۹۰ روز در کنیا اقامت داشته باشند. در صورتی که متقاضیان بخواهند با اهدافی به جز: گردشگری، درمانی، تجاری و غیره به کنیا مهاجرت کنند، حتما باید ویزا دریافت نمایند.

انواع ویزا های مهاجرتی تانزانیا و کنیا

نمای یکی از شهرهای کنیا

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا