آفرودر ۴۰ هزار دلاری تویوتا با پیشرانه تنفس طبیعی (+عکس)

همانطور که در معرفی محصولات پرفورمنس تویوتا اشاره شد؛ TRD یکی از لوگوهای پرطرفدار این کمپانی ژاپنی برای ارائه گروهی از محصولات خاص خود است.

موبنا؛ مازیار دانیالی فوررانر یا ۴رانر یکی از جذاب ترین محصولات کمپانی تویوتا است که اینجا تمامی نسل های آنرا معرفی کرده ایم. اکنون تصاویر مربوط به تریم تی آر دی اسپرت مدل ۲۰۲۲ این خودرو روی خط رسانه ها قرار دارد که در ادامه نگاهی به جزئیاتش خواهیم داشت.

همانطور که در معرفی محصولات پرفورمنس تویوتا اشاره شد؛ TRD یکی از لوگوهای پرطرفدار این کمپانی ژاپنی برای ارائه گروهی از محصولات خاص خود است.

این لوگو در واقع امضای بخش تیونینگ رسمی تویوتا و مخفف Toyota Racing Development است. تی آر دی علاوه بر تویوتا برای محصولات لکسس و سایون نیز به ارائه خدمات پرداخته است. تی آر دی یکی از باکیفیت ترین خطوط تولید انواع قطعات تیونینگ خودرو در جهان را به خود اختصاص داده است از قطعات مربوط به تعلیق گرفته تا سوپرشارژر، رینگ و هر بخش دیگری که در این حوزه مورد استفاده قرار می گیرد، چیزی شبیه به آ ام گ در کمپانی مرسدس بنز.

تمامی ۴رانر های ۲۰۲۲ از ترکیب لامپ های ال ایی دیی در سیستم نوربالا و نورپایین و همچنین مه شکن استفاده می کنند. همچنین اکثر تریم های آن مجهز به آپشن استاندارد نمایش نقاط کور دید راننده و شناسایی هوشمند علائم ترافیکی مسیر شده اند.

در مدل ۲۰۲۲ تویوتا تلاش کرده که تنها یک آفرودر سرسخت را ارائه نکند بلکه یک سواری خوب برای جاده های هموار را نیز پیش روی مشتریان خود قرار دهد. دستیابی به این هدف از طریق نصب سیستم تعلیق تطبیقی فراهم شده که البته یک آپشن استاندارد محسوب نمی شود و شامل پرداخت هزینه اضافی برای مشتریان است.

از دیگر ویژگی های این محصول باید به صندلی راننده با تنظیم ۸ جهته الکتریکی، صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی با تراکم پیکسلی بالا و پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو اشاره کرد.

سامانه تمام چرخ محرک نیز در حالت آپشن ارائه می شود.

در رابطه با پیشرانه نیز باید به نمونه ۴ لیتری ۶ سیلندر تنفس طبیعی با ۲۷۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۳۷۷ نیوتن متر اشاره کنیم که با جعبه دنده ۵ سرعته اتوماتیک هماهنگ می شود.

قیمت پایه این آفرودر ۳۷۳۰۵ دلار برای بازار آمریکا در نظر گرفته شده و در تریم پایه TRD اسپرت نیز برابر با ۴۰۱۵۰ دلار است. در گرانترین و کاملترین تریم TRD پرو این برچسب قیمت عدد ۵۲۱۲۰ دلار را همراه خود دارد.

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا