بیانیه شرکت مخابرات ایران در حمایت از وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات

شرکت مخابرات ایران در بیانیه ای از وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات حمایت کرد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، اکنون که ایران اسلامی در شرایط سخت از لحاظ درگیری با بیماری کرونا و مسائل اقتصادی قرار گرفته، رفع و ارتقاء نیازهای ارتباطی ذینفعان این حوزه با اهمیت می تواند زمینه رفع و کاهش بحران های پیش رو را در پی داشته باشد.

در شرایط کنونی، تسریع در انتخاب کابینه دولت سیزدهم ( برگرفته از افراد کاربلد و متخصص) بسیار حیاتی است و می تواند در روند تصمیم سازی و اجرا، موثر باشد.

بی شک حضور وزیری، متخصص و کارآمد در رأس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حائز اهمیت است، تا بتواند با استفاده از دانش فنی،  مدیریت کارآمد و بازبینی در مقررات و مصوبات ناکارامد سال های گذشته، بازار  ICT کشور را رونق بخشد.

براین اساس، شرکت مخابرات ایران به عنوان مهمترین و بزرگترین اپراتور ارتباطی کشور، که نقش مهمی در تامین نیازهای ارتباطی همه ذینفعان حوزه ict کشور را دارد از معرفی عیسی زارع پور، به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم، حمایت می کند.

امید است با این انتخاب از سوی مجلس محترم شورای اسلامی،  دریچه روشنی در تسهیل ارتباطات کشور فراهم شود و توسعه ارتباطی به معنای حقیقی کلمه، از تبلیغات سیاسی عبور کرده وهرچه بیشتر به  کسب و کارهای مردم راه یابد.

عیسی زارع پور ۴۱ ساله است ، این وزیر جوان، لیسانس مهندسی نرم افزار، فوق لیسانس مهندسی کامپیوتر و دکترای علوم کامپیوتر  دارد.

در رزومه کاری عیسی زارع پور، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

? بنیان‌گذاری و ریاست مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (در سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰)به عنوان اولین نهاد حاکمیتی فعال و سیاست‌گذار در حوزه فضای مجازی)

? مشاور چندین وزیر در دولت‌های نهم و دهم از جمله وزیر ارتباطات، وزیر بهداشت (در حوزه آی تی)

?معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری

? مجری طرح شبکه ملی فرهنگ جمهوری اسلامی (با حکم معاون وقت علمی فناوری رئیس جمهور)

? عضو کمیسیون ملی یونسکو

?نماینده وزارت ارشاد

? عضو کمیسیون فناوری دولت در دولت دهم

بیانیه شرکت مخابرات ایران در حمایت از وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا