با گلکسی Z Fold3 5G و Z Flip3 5G دنیای خود را باز کنید

شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز و با معرفی دو گوشی گلکسی Z Fold3 5G و Z Flip3 5G فصلی جدید را در نوآوری‌های تاشوی خود آغاز کرد. هردوی این محصولات، گوشی‌های تاشوی پرمیوم هستند که با همان نوآوری‌ها و زیبایی آشنا در پرچمداران سامسونگ، عرضه می‌شوند.

موبنا – نسل سوم این محصولات شاهد بهینه‌سازی‌های مهمی است که مورد تقاضای گوشی‌های تاشوی سامسونگ بوده یعنی افزایش ماندگاری آنها در کنار بهینه‌سازی تجربه استفاده از دستگاه تاشو. از طراحی آیکونیک تا تصاویر فراگیر، گلکسی Z Flip 3 و Z Fold 3 روشی کاملا جدید را برای کار، تماشا و بازی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

گلکسی Z Fold 3 محصولی با امکان مولتی‌تسکینگ قدرتمند برای کاربرانی است که خواهان بهترین محصول برای رسیدن به بهره‌وری و تصاویر فراگیر هستند. این محصول با عملکردی عالی، صفحه نمایش Infinity Flex 7.6 inch، اولین گوشی تاشو است که از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند. گلکسی Z Flip 3 با طراحی زیبا و کوچکی که در جیب جا می‌شود، محصولی ایده‌آل برای کسانی است که خواهان گوشی قدرتمند و متناسب با مد روز هستند. این گوشی اکنون دوربینی پیشرفته و صفحه‌نمایشی بزرگتر روی قاب جلویی دارد که امکان استفاده سریع از آن در حال حرکت را فراهم می‌کند.

 

با گلکسی Z Fold3 5G و Z Flip3 5G دنیای خود را باز کنید

تی‌ام رو، مدیرعامل سامسونگ موبایل گفت «سامسونگ با معرفی گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3 بار دیگر امکاناتی جدید را در گوشی‌های هوشمند تاشو معرفی کرده است که انعطاف‌پذیری و سرعت عمل موردنیاز در برابر تغییرات سریع دنیای امروز را در اختیار همه کاربران قرار می‌دهد».

او افزود «ما به عنوان پیشگام عرضه محصولات تاشو با افتخار میراث نوآوری‌های خودمان را در گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3 قرار داده‌ایم. این محصولات فناوری‌هایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که روش‌هایی جدید را برای حداکثر استفاده از تک‌تک لحظات زندگی با یک اکوسیستم باز و نوآور، ارائه می‌دهد».

 

با گلکسی Z Fold3 5G و Z Flip3 5G دنیای خود را باز کنید

طراحی هنرمندانه

کاربران سامسونگ خواهان دستگاه‌های تاشویی هستند که ماندگاری بالایی داشته باشد. به همین دلیل نسل جدید گوشی‌های گلکسی Z با طراحی هنرمندانه‌ای ساخته شده‌اند. گوشی‌های گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3 مجهز به استاندارد IPX84 در زمینه مقاومت در برابر آب هستند به همین دلیل کاربران دیگر نگران استفاده از آنها زیر باران نخواهند بود. هردوی این محصولات با استفاده از آلومینیوم مسلح جدید ساخته شده‌اند که قدرتمندترین آلومینیوم استفاده شده در یک گوشی هوشمند است و روی آنها هم روکش Corning Gorilla Glass Victus کشیده شده تا از گوشی در برابر خط و خش و افتادن‌های اتفاقی محافظت کند. علاوه بر این، هردوی این محصولات جدید مجهز به یک روکش محافظ به نام PET هستند که کارکرد صفحه نمایش اصلی را بهینه کرده و در نتیجه عملکرد صفحه نمایش را تا ۸۰% نسبت به نسخه‌های قبلی ارتقا می‌دهد.

 

با گلکسی Z Fold3 5G و Z Flip3 5G دنیای خود را باز کنید

سامسونگ با بکارگیری روندهایی دقیق، محصولاتی را خلق می‌کند که حتی بعد از سال‌ها استفاده هم کاملا قابل اطمینان هستند و به این شکل رهبری خود در دنیای گوشی‌های تاشو را حفظ می‌کند. لولای ویژه Hideaway که اولین بار در گوشی گلکسی Z Flip استفاده شده بود باعث می‌شود این گوشی در هر زاویه‌ای کاملا بایستد تا کاربران نوآور بتوانند از حالت Flex آن استفاده کنند. اکنون از یک فناوری تمیز کننده قوی‌تر در این لولا استفاده شده است که رشته‌های جاروب بخش داخلی آن کوتاه‌تر هستند و در نتیجه مانع ورود گردوخاک و دیگر ذرات به داخل لولا می‌شوند اما در عین حال به زیبایی طراحی گوشی کمک می‌کنند. گوشی‌های گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3 مرحله آزمایش مداومی را برای تاشدن‌های مکرر پشت سر می‌گذارند که نهاد Bureau Veritas آن را تایید کرده و نشان می‌دهد می‌توانند تا ۲۰۰ هزار بار، باز و بسته شدن را تحمل کنند. این گوشی‌ها همچنین با جدیدترین باندهای قدرتمند ۵nm AP و ۵G8 سازگاری دارند و در نتیجه بهترین تجربه ممکن را چه در داخل خانه و چه بیرون آن در اختیار شما قرار می‌دهند.

 

با گلکسی Z Fold3 5G و Z Flip3 5G دنیای خود را باز کنید

گلکسی Z Fold 3 5G: نهایت بهره‌وری و سرگرمی

با گلکسی Z Fold3 تجربه تماشای محتوا همانند یک سینما را داشته باشید و با توجه به قرار گرفتن دوربین جدید این گوشی در زیر نمایشگر، می‌توانید محتوای موردعلاقه‌تان را بصورت یکدست روی صفحه نمایش Infinity Flex آن با اندازه ۷.۶ اینچی تماشا کنید. در گلکسی Z Fold 3 کمترین تعداد پیکسل‌ها در بالای سوراخ دوربین قرار گرفته است و در نتیجه بیشترین فضای تماشا و صفحه‌ای کامل برای اپلیکیشن‌ها در اختیار کاربر قرار دارد. این گوشی با استفاده از فناوری جدید Eco2 توانسته تصویری تا ۲۹% روشن‌تر با مصرف انرژی کمتر، تولید کند. هردوی نمایشگرهای داخلی و بیرونی این گوشی اکنون از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کنند و این یعنی شما می‌توانید اسکرول روان‌تر و تعامل سریع‌تری را با گوشی داشته باشید.

 

با گلکسی Z Fold3 5G و Z Flip3 5G دنیای خود را باز کنید

سامسونگ برای اولین بار در سری گلکسی Z خود، از فناوری‌های محبوب سری نوت، یعنی قلم S Pen در Z Fold 3 استفاده کرده است. کاربران اکنون می‌توانند از قابلیت‌های بهینه قلم S Pen روی صفحه تاشوی خود بهره ببرند که مکملی عالی برای انجام مولتی‌تسکینگ در حین حرکت محسوب می‌شود. کاربران ساده‌تر از همیشه می‌توانند روی صفحه نمایش اصلی گلکسی Z Fold3 خلاقیت و بهره‌وری خود را با استفاده از قلم S Pen به نمایش بگذارند. قلم S Pen به دو صورت برای گلکسی Z Fold 3 عرضه می‌شود: S Pen Fold Edition و S Pen Pro. هردوی این قلم‌ها دارای نوک عقب رونده با طراحی ویژه و فناوری سرحد نیرو هستند که مانع آسیب دیدن صفحه نمایش اصلی Z Fold 3 و راحتی خیال کاربران در زمان استفاده از قلم می‌شود. این قلم بهترین تجربه موجود در میان قلم‌های سامسونگ را در اختیار شما قرار خواهد داد و برای واقعی‌تر شدن تجربه نوشتن، میزان تاخیر در آن حتی از نمونه‌های قبلی هم کمتر شده است.

 

با گلکسی Z Fold3 5G و Z Flip3 5G دنیای خود را باز کنید

کسانی که به دنبال بهره‌وری هستند هم می‌توانند از قابلیت پیشرفته حالت Flex روی Z Fold 3 استفاده کنند که به شما امکان می‌دهد کارهای بیشتری را بصورت همزمان انجام دهید. مثلا با نمایشگر جلویی گوشی وارد یک تماس ویدیویی شوید و همزمان در قسمت پایینی صفحه نمایش یادداشت برداری کنید. با استفاده از بروزرسانی Multi-Active Window در گلکسی Z Fold 3 می‌توانید براحتی قرارهای خود را بررسی کرده و حتی برای شام‌تان برنامه‌ریزی کنید. کاربران گوشی گلکسی Z Fold 3 اکنون می‌توانند یک شورت‌کات برای باز کردن اپلیکیشن‌های مختلف ایجاد کرده و با استفاده از میله‌ابزار جدید این گوشی، بدون برگشت به صفحه اصلی، بین برنامه‌های مختلف جابجا شوند.

گلکسی  Z Fold 3 دارای طراحی زیباتر، باریک‌تر و سبک‌تری است و حتی حمل آن هم در مقایسه با گلکسی Z Fold 2 راحت‌تر شده است. این گوشی در سه رنگ مشکی، سبز و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

 

با گلکسی Z Fold3 5G و Z Flip3 5G دنیای خود را باز کنید

گلکسی Z Flip 3 5G: توازنی کامل میان مد، کارآیی و سرگرمی همیشگی

گوشی گلکسی Z Flip 3 به کاربران امکان می‌دهد تا با رنگ‌هایی جذاب، طراحی زیبا و قابلیت‌های پیشرفته، خودشان را به بهترین شکل ابراز کنند. این گوشی در چهار رنگ کرمی، سبز، بنفش و مشکی به همراه یک بند و حلقه بسیار زیبا عرضه می‌شود که نگهداری آن را ساده‌تر می‌کند. گلکسی Z Flip 3 بهترین دستگاه برای ابراز شخصیت هر فرد است. کسانی که به دنبال رنگ‌های متنوع‌تر هستند هم می‌توانند یکی از رنگ‌های اختصاصی مانند خاکستری، صورتی و سفید را از داخل سایت سامسونگ انتخاب کنند.

نمایشگر جلویی این گوشی اکنون بزرگتر شده و مشاهده نوتیفیکیشن‌ها و پیام‌ها در آن بدون نیاز به باز کردن Z Flip 3 راحت‌تر انجام می‌شود. کاربران می‌توانند با استفاده از ویجت‌های جدید مخصوص نمایشگر جلویی قرارهای ملاقات خود را تنظیم کرده، شرایط آب‌وهوایی را بررسی و تعداد قدم‌های پیاده‌روی خود را بشمارند و همزمان عکس پس‌زمینه این نمایشگر را هم متناسب با رنگ گوشی تغییر دهند.

گلکسی Z Flip 3 به شکلی طراحی شده تا بهترین کارکردهای ممکن را برای گرفتن عکس و ثبت خاطرات، در اختیار کاربران قرار دهد. این گوشی که برخی از جدیدترین قابلیت‌های دوربین‌های سامسونگ را در خود قرار داده، می‌تواند در حالت Flex و بدون نیاز به دخالت دست، عکس‌های سلفی عالی از شما بگیرد. حتی می‌توانید در همان حالت تا شده و بدون باز کردن گوشی، عکس (و حالا ویدیو) موردنظرتان را با استفاده از نمایشگر جلویی بگیرید. برای این کار از قابلیت Quick Shot و دو بار فشار دادن دکمه روشن و خاموش گلکسی Z Flip 3 استفاده کنید. با توجه به استفاده از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی در نمایشگرهای گلکسی Z Flip 3 حالا اسکرول کردن و اشتراک‌گذاری تصاویر بسیار ساده‌تر از گذشته است.

با گلکسی Z Flip 3 می‌توانید در هر موقعیتی که برای‌تان راحت است نشسته و بدون نیاز به مداخله دست، برنامه تلویزیونی یا ولاگ موردعلاقه‌تان را از یوتیوب تماشا کنید. بلندگوهای جدید گلکسی Z Flip 3 با استفاده از فناوری Dolby Atmos صدایی کاملا فراگیر و شفاف با بیشترین عمق را با افکت‌های سه‌بعدی در اختیار شما می‌گذارند. قابلیت جدید Flex Mode Panel هم ظاهر اپلیکیشن‌ها را زیباتر و استفاده از آنها را ساده‌تر می‌کند. این قابلیت در حالت نیمه‌باز گوشی، روش‌های جدیدی برای کار با آن را در اختیار شما گذاشته و با انتقال ویدیو به نیمه بالایی صفحه نمایش، کنترل‌های مربوط مانند نور و صدا را در نیمه پایینی نشان می‌دهد.

 

با گلکسی Z Fold3 5G و Z Flip3 5G دنیای خود را باز کنید

تجربه‌ای بهینه از دستگاه تاشو با فرصت‌هایی جدید

کاربران با استفاده از گوشی‌های سری گلکسی Z می‌توانند به اپلیکیشن‌هایی دسترسی داشته باشند که از تاشو بودن صفحه بصورت کامل استفاده می‌کند. شرکت سامسونگ در حال توسعه همکاری خود با شرکت‌هایی مانند گوگل، مایکروسافت و غیره است و در نتیجه اپلیکیشن‌های بیشتری را متناسب با نیازهای خاص کاربران در اختیار آنها قرار خواهد داد. اکنون می‌توانید از حالت کاملا بهینه تماس ویدیویی روی Microsoft Teams استفاده کنید، اگر گوشی را کاملا باز کنید، فایل پرزنتیشن بصورت کامل و با جزییات در بخش بالایی نمایش داده شده و چهره همکاران‌تان هم در بخش پایین آن قرار می‌گیرد. حالت دو بخشی Microsoft Outlook هم در گوشی‌های تاشوی سامسونگ به شما امکان می‌دهد تا ایمیل‌تان را با خیال راحت خوانده و همزمان دقیقا مانند یک کامپیوتر، بقیه اپلیکیشن‌ها را هم در حالت نمایش ریز در پایین مشاهده کنید.

علاوه بر این سامسونگ همچنان در حال بررسی امکان خلق تجربه‌های عالی از اپلیکیشن‌ها توسط برنامه‌نویسان از هر نقطه‌ای از جهان است. سامسونگ با هدف افزایش گزینه‌های ممکن و بهینه‌سازی این روند، از Remote Test Lab (RTL) پشتیبانی می‌کند که امکان نصب مستقیم و آزمایش اپلیکیشن‌ها را بصورت آنی و هر از نقطه، فراهم می‌کند.

 

با گلکسی Z Fold3 5G و Z Flip3 5G دنیای خود را باز کنید

گلکسی Buds 2: صدایی عالی و جاگیری راحت برای همه

در کنار گوشی‌های سری گلکسی Z، هدفون‌های گلکسی Buds 2 هم عرضه خواهند شد که با هدف جاگیری ساده و استفاده در کل روز طراحی شده‌اند و بهترین کیفیت صدا را در اختیار کاربر می‌گذارند تا در هر جایی، صدای فراگیر را تجربه کنند. گلکسی Buds 2 جدیدترین محصول سری بادز سامسونگ است که در کنار گلکسی Buds Live و Buds Pro تنوع انتخاب کاربران را بالاتر می‌برد. گلکسی Buds 2 به عنوان بخشی از اکوسیستم گلکسی می‌تواند همراهی عالی برای گوشی هوشمند، تبلت یا ساعت هوشمند شما باشد.

از گلکسی Buds 2 چه برای گوش کردن به موسیقی یا گرفتن تماس استفاده کنید، تمامی قابلیت‌های لازم برای تجربه صدایی فراگیر در اختیار شماست. بلندگوهای دینامیکی و دوگانه در این هدفون‌ها صدایی کاملا واضح و بلند را با باس قوی به گوش شما رسانده و همزمان نویز صدا و صداهای پس‌زمینه خارجی را تا حد ۹۸% حذف می‌کند. اگر نیاز به شنیدن صدای محیط داشته باشید می‌توان بسته به نیاز خودتان، یکی از سه سطح موجود در شنیدن صدای اطراف را انتخاب کنید. با توجه به راهکار جدید و مبتنی بر یادگیری ماشین، صدای دریافتی در زمان تماس واضح‌تر از حالت موسیقی شده و انواع صداهای پس زمینه به راحتی حذف می‌شوند.

گلکسی Buds 2 کوچکترین و سبک‌ترین ایربادز تولید شده توسط سامسونگ است و شکل خاص آن باعث می‌شود صدا با کیفیتی بسیار بهتر به گوش‌های شما برسد. متناسب با سلیقه خودتان می‌توانید یکی از چهار رنگ نوک‌مدادی، سفید، زیتونی و بنفش را انتخاب کنید.

 

با گلکسی Z Fold3 5G و Z Flip3 5G دنیای خود را باز کنید

عرضه و قیمت

سامسونگ می‌خواهد به تعداد بیشتری از مشتریان امکان تجربه یک گوشی تاشو را بدهد به همین دلیل گوشی‌های سری گلکسی Z با بهترین قیمت عرضه خواهند شد. گوشی‌های گلکسی Z Fold 3 با قیمت پایین ۱۷۹۹.۹۹ دلار و گلکسی Z Flip 3 با قیمت ۹۹۹.۹۹ دلار عرضه خواهند شد و قیمت خرده فروشی گلکسی Buds 2 هم برابر ۱۴۹.۹۹ دلار خواهد بود که کمترین قیمت در سری‌های بادز سامسونگ است.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت‌های www.samsungmobilepress.com, news.samsung.com/galaxy یا  www.samsung.com/galaxy مراجعه کنید.

 

جدول مشخصات گلکسی Z Fold3 5G :

 

مشخصات گلکسی Z Fold3 5G
 

 

 

 

 

 

 

 

نمایشگر

 

نمایشگر اصلی

۷.۶-inch QXGA+ Dynamic AMOLED 2X Display (22.5:18) Infinity Flex Display (2208 x 1768), 374ppi,

نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز

اندازه صفحه نمایش اصلی گلکسی Z Fold3 5G با درنظر گرفتن مستطیل کامل ۷.۶ اینچ و با در نظر گرفتن گوشه‌ها ۷.۴ اینچ است. با توجه به گرد شدن گوشه‌ها سطح واقعی قابل مشاهده کوچکتر است.
نمایشگر جلویی ۶.۲-inch HD+ Dynamic AMOLED 2X Display (24.5:9), 2268 x 832, 387ppi,

نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز

اندازه صفحه نمایش اصلی گلکسی Z Fold3 5G با درنظر گرفتن مستطیل کامل ۶.۲ اینچ و با در نظر گرفتن گوشه‌ها ۶.۱ اینچ است. با توجه به گرد شدن گوشه‌ها سطح واقعی قابل مشاهده کوچکتر است.
 

ابعاد و وزن

حالت بسته ۶۷.۱ x 158.2 x 16.0mm(Hinge)

۱۴.۴mm(Sagging)

حالت باز ۱۲۸.۱ x 158.2 x 6.4mm
وزن ۲۷۱ گرم
 

 

دوربین

کاور ۱۰MP Selfie Camera : F2.2, Pixel size: 1.22μm, FOV: 80˚
زیر نمایشگر (جلو) ۴MP Under display camera: F1.8, Pixel size: 2.0μm, FOV: 80˚
سه‌گانه اصلی ۱۲MP Ultra Wide Camera: F2.2, Pixel size: 1.12μm, FOV: 123˚

۱۲MP Wide-angle Camera: Dual Pixel AF, OIS, F1.8, Pixel size: 1.8μm, FOV: 83˚
۱۲MP Telephoto Camera: PDAF, F2.4, OIS, Pixel size: 1.0μm, FOV: 45˚

Super clear glass with Corning® Gorilla® Glass with DX
Dual OIS, 0.5x out and 2x in optical zoom, Up to 10x digital zoom, HDR10+ recording, Tracking AF

AP ۵㎚ ۶۴-bit Octa-Core Processor

۲.۸۴㎓ (Maximum Clock Speed) + 2.4㎓ + ۱.۸㎓

 

 

حافظه

۱۲GB RAM with 512GB internal storage (UFS3.1)

۱۲GB RAM with 256GB internal storage (UFS3.1)

در دسترس بودن حافظه‌ بسته با بازار ممکن است متفاوت باشد. حافظه واقعی قابل دسترس به نرم افزار از قبل نصب شده بستگی دارد.
 

باتری

۴۴۰۰ میلی‌امپر بر ساعت (باتری دوگانه)
مقدار اعلام شده تیپیکال (ظرفیت اسمی) برابر مقدار معمول ظرفیت باتری در زمان آزمایش توسط آزمایشگاه‏های شرکتهای ثالث است. مقدار تیپیکال (ظرفیت اسمی) برابر میانگین این مقادیر با در نظر گرفتن انحراف در ظرفیت باتری نمونه‌های مختلف است که تحت استاندارد  IEC 61960 آزمایش شده‌اند. مقدار اندازه‏گیری شده (حداقل) ظرفیت ۴۲۷۵میلی‏آمپر است. عمر واقعی باتری ممکن است بسته به محیط شبکه، الگوی استفاده و دیگر عوامل، متغیر باشد.
 

 

 

 

 

شارژ

فناوری شارژ سریع در هر دو حالت بدون سیم و کابل

PowerShare بدون سیم

 

شارژ سریع ۲۵ وات

شارژ سریع بدون سیم ۱۰ وات

شارژ بدون سیم معکوس ۴.۵ وات

* شارژ سیمی سازگار با QC2.0 و AFC ، شارژ بدون سیم سازگار با WPC و PMA

** قابلیت اشتراک شارژ بی‌سیم PowerShare محدود به سامسونگ و یا تلفن های هوشمند دیگر برندها با شارژ بی سیم Qi ، مانند  Galaxy S21 series, Galaxy Z Fold2, Galaxy Note20, Galaxy Note20 Ultra, Galaxy S20, S20+, S20 Ultra, Galaxy Z Flip, Galaxy Note10, Note10+, Galaxy S10e, S10, S10+, S9, S9+, S8, S8+, S8 Active, S7, S7 edge, S7 Active, S6, S6 edge, S6 Active, S6 edge+, Note9, Note8, Note FE, Note5, and wearables such as Galaxy Watch Active, Gear Sport, Gear S3, Galaxy Watch, and Galaxy Buds

ممکن است با لوازم جانبی، کاورها، سایر گوشی‌های برندهای دیگر یا برخی از پوشیدنی های سامسونگ کار نکند. بسته به شرایط شبکه شما ممکن است روی پذیرش تماس یا خدمات داده تأثیر بگذارد.

مقاومت در برابر آب IPX8
IPX8 بر اساس شرایط آزمایش غوطه ور شدن در ۱.۵ متر آب شیرین تا ۳۰ دقیقه است. برای استفاده در ساحل یا استخر توصیه نمی‌شود. در برابر گرد و غبار مقاوم نیست.
سیستم عامل اندورید ۱۱
 

 

شبکه

[LTE]*: Enhanced 4X4 MIMO, 7CA, LAA, LTE Cat.20
[۵G]**: Non-Standalone (NSA), Standalone (SA), Sub6 / mmWave
*سرعت واقعی ممکن است بسته به نوع کشور، اپراتور مخابراتی و محیط کاربر متفاوت باشد

** به اتصال ۵G بهینه نیاز دارد. سرعت واقعی ممکن است بسته به بازار، شرکت مخابراتی و محیط کاربر متفاوت باشد.

 

 

 

 

ارتباطات

[Wi-Fi 6E] 802.11 a/b/g/n/ac/ax HE160 MIMO, 1024QAM

[Bluetooth] Bluetooth® v 5.2 (LE up to 2Mbps), USB Type-C, NFC, Location (GPS, Galileo, Glonass, BeiDou)

[Ultra Wide Band]
پوشش Galileo و BeiDou ممکن است محدود باشد. ممکن است BeiDou برای برخی از کشورها در دسترس نباشد.
 

سیم‌کارت

یک eSIM و دو نانو سیم
* سیم کارت به طور جداگانه فروخته می شود. دسترسی به آن ممکن است بسته به کشور و اپراتور مخابراتی متفاوت باشد.

* eSIM به یک سرویس خدمات بی سیم نیاز دارد و به شما امکان می دهد تا برنامه شبکه تلفن همراه را بدون نیاز به نانو سیم فعال کنید. در دسترس بودن eSIM بسته به کشور و اپراتور مخابراتی ممکن است متفاوت باشد. اگر اپراتور مخابراتی شما از eSIM پشتیبانی می‌کند برنامه‌ شبکه تلفن همراه خود را بررسی کنید.

 

 

پرداخت

Samsung Pay

Credit & debit cards: supports MST and/or NFC

Membership cards, Gift cards, Transit cards, Reward point service

*در کشورهای منتخب موجود است. بسته به بازار، شرکت مخابراتی و ارائه دهندگان خدمات، راه حل‌های پرداخت و ویژگی های موجود ممکن است متفاوت باشد.
حسگرها سنسور اثر انگشت خازنی (لبه کناری)، شتاب سنج، فشارسنج، سنسور ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیسی، سنسور Hall، سنسور مجاورت، سنسور نور
تایید هویت انواع قفل : الگو، پین، پسورد

انواع قفل بیومتریک: سنسور اثر انگشت، سیستم تشخیص چهره

Galaxy Z Fold3 5G دارای حسگر اثر انگشت خازنی در لبه‌ها است.
 

 

صدا

Stereo speakers

Surround sound with Dolby Atmos technology (Dolby Digital, Dolby Digital Plus included.)
UHQ 32-bit &DSD64/128 support*, PCM: Up to 32 bits, DSD: DSD64/128

Audio playback format : MP3, M4A, 3GA, AAC, OGG, OGA, WAV, AMR, AWB, FLAC, MID, MIDI, XMF, MXMF, IMY, RTTTL, RTX, OTA, APE, DSF, DFF

فرمت DSD64 و DSD128 بسته به نوع فایل می‌تواند محدود باشد.
ویدئو Video playback format: MP4, M4V, 3GP, 3G2, AVI, FLV, MKV, WEBM
TV connectionWireless: Smart View (screen mirroring 1080p at 30fps) / Wired: supports Display Port over USB type-C. Supports video out when connecting via HDMI Adapter. (DisplayPort 4K UHD at 60 fps)
امنیت پلتفرم Knox : نظارت و حفاظت لحظه به لحظه آنتی ویروس و مقابله با بد‌افزارها

پوشه امن: یک فضای امن در دستگاه برای جدا کردن و محافظت از محتوا مانند برنامه‌ها، عکس‌ها، فیلم‌ها و فایل‌های خصوصی.

ارائه‌دهندگان انتی‌ویروس‌ها و خدمات مقابله با بدافزارها ممکن است بسته به کشور متفاوت باشد.
رنگ Phantom Black, Phantom Green, Phantom Silver
محتویات داخل جعبه Galaxy Z Fold3 5G ، کابل داده، پین Ejection، راهنمای شروع سریع
بسته به مدل و منطقه ممکن است اجزای واقعی در دسترس نباشند. بسته به رنگ دستگاه ممکن است رنگ بسته متفاوت باشد
روشنایی HBM: (Main Screen) 900nits (Cover Screen) 1000nits

Peak: (Main Screen) 1200nits (Cover Screen) 1500nits

با گلکسی Z Fold3 5G و Z Flip3 5G دنیای خود را باز کنید

 

جدول مشخصات گلکسی Z Flip 3 5G :

 

مشخصات گلکسی Z Flip3 ۵G
 

 

 

 

 

 

 

 

نمایشگر

 

 

 

نمایشگر اصلی

۶.۷-inch FHD+ Dynamic AMOLED 2X Display(22:9) Infinity Flex Display

۲۶۴۰ x 1080

۴۲۵ppi

نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز

اندازه صفحه نمایش اصلی گلکسی Z Flip 5G با درنظر گرفتن مستطیل کامل ۶.۷اینچ و با در نظر گرفتن گوشه‌ها ۶.۶ اینچ است. با توجه به گرد شدن گوشه‌ها سطح واقعی قابل مشاهده کوچکتر است.
نمایشگر جلویی ۱.۹-inch Super AMOLED Display

۲۶۰ x 512

۳۰۲ppi

اندازه صفحه نمایش اصلی گلکسی Z Fold3 5G با درنظر گرفتن مستطیل کامل ۱.۹ اینچ و با در نظر گرفتن گوشه‌ها ۱.۸ اینچ است. با توجه به گرد شدن گوشه‌ها سطح واقعی قابل مشاهده کوچکتر است.
 

ابعاد و وزن

حالت بسته ۷۲.۲ x 86.4 x 17.1mm (Hinge) – 15.9mm (Sagging)
حالت باز ۷۲.۲ x 166.0 x 6.9mm
*ضخامت Galaxy Z Flip3 5G هنگام باز شدن شامل قاب نمایشگر اصلی نمی‌شود.
وزن ۱۸۳ گرم
 

 

دوربین

کاور ۱۰MP Selfie Camera: F2.4, Pixel size: 1.22μm, FOV: 80˚
دوربین دوگانه اصلی ۱۲MP Ultra Wide Camera: F2.2, Pixel size: 1.12μm, FOV: 123˚
۱۲MP Wide-angle Camera: Dual Pixel AF, OIS, F1.8

Pixel size: 1.4μm, FOV: 78˚

Super clear glass with Corning® Gorilla® Glass with DX

Up to 10x digital zoom, HDR10+ recording, Tracking AF

AP ۵㎚ ۶۴-bit Octa-Core Processor

۲.۸۴㎓ (Maximum Clock Speed) + 2.4㎓ + ۱.۸㎓

حافظه ۸GB RAM with 256GB internal storage (UFS 3.1)

۸GB RAM with 128GB internal storage (UFS 3.1)

در دسترس بودن حافظه‌ بسته با بازار ممکن است متفاوت باشد. حافظه واقعی قابل دسترس به نرم افزار از قبل نصب شده بستگی دارد.
 

باتری

۳۳۰۰ میلی‌امپر بر ساعت (باتری دوگانه)
مقدار اعلام شده تیپیکال  (ظرفیت اسمی) برابر مقدار معمول ظرفیت باتری در زمان آزمایش توسط آزمایشگاه‏های شرکتهای ثالث است. مقدار تیپیکال (ظرقینت اسمی) برابر میانگین این مقادیر با در نظر گرفتن انحراف در ظرفیت باتری نمونه‌های مختلف است که تحت استاندارد  IEC 61960 آزمایش شده‌اند. مقدار اندازه‏گیری شده (حداقل) ظرفیت ۳۲۰۳میلی‏آمپر است. عمر واقعی باتری ممکن است بسته به محیط شبکه، الگوی استفاده و دیگر عوامل، متغیر باشد.
 

 

 

 

 

شارژ

فناوری شارژ سریع در هر دو حالت بدون ‌سیم و کابل

PowerShare بدون سیم

 

شارژ سریع ۱۵ وات

شارژ سریع بدون ‌سیم ۱۰ وات

شارژ بدون‌ سیم معکوس ۴.۵ وات

* شارژ سیمی سازگار با QC2.0 و AFC ، شارژ بدون سیم سازگار با WPC و PMA

** قابلیت اشتراک شارژ بدون ‌سیم PowerShare محدود به سامسونگ و یا تلفن های هوشمند دیگر برندها با شارژ بی سیم Qi ، مانند  Galaxy S21 series, Galaxy Z Fold2, Galaxy Note20, Galaxy Note20 Ultra, Galaxy S20, S20+, S20 Ultra, Galaxy Z Flip, Galaxy Note10, Note10+, Galaxy S10e, S10, S10+, S9, S9+, S8, S8+, S8 Active, S7, S7 edge, S7 Active, S6, S6 edge, S6 Active, S6 edge+, Note9, Note8, Note FE, Note5, and wearables such as Galaxy Watch Active, Gear Sport, Gear S3, Galaxy Watch, and Galaxy Buds

ممکن است با لوازم جانبی، کاورها، سایر گوشی‌های برندهای دیگر یا برخی از پوشیدنی های سامسونگ کار نکند. بسته به شرایط شبکه شما ممکن است روی پذیرش تماس یا خدمات داده تأثیر بگذارد.

 

 

مقاومت در برابر آب

IPX8
IPX8 بر اساس شرایط آزمایش غوطه ور شدن در ۱.۵ متر آب شیرین تا ۳۰ دقیقه است. برای استفاده در ساحل یا استخر توصیه نمی‌شود. در برابر گرد و غبار مقاوم نیست.
سیستم عامل اندورید ۱۱
 

 

شبکه

[LTE]*: Enhanced 4X4 MIMO, 7CA, LAA, LTE Cat.20
[۵G]**: Non-Standalone (NSA), Standalone (SA), Sub6 / mmWave
*سرعت واقعی ممکن است بسته به نوع کشور، اپراتور مخابراتی و محیط کاربر متفاوت باشد

** به اتصال ۵G بهینه نیاز دارد. سرعت واقعی ممکن است بسته به بازار، شرکت مخابراتی و محیط کاربر متفاوت باشد.

 

ارتباطات

[Wi-Fi] 802.11 a/b/g/n/ac/ax HE80 MIMO, 1024QAM

[Bluetooth] Bluetooth® v 5.1 (LE up to 2Mbps), USB Type-C, NFC, Location (GPS, Galileo, Glonass, BeiDou)
پوشش Galileo و BeiDou ممکن است محدود باشد. ممکن است BeiDou برای برخی از کشورها در دسترس نباشد.
 

سیم‌کارت

یک eSIM و یک نانو سیم
* سیم کارت به طور جداگانه فروخته می شود. دسترسی به آن ممکن است بسته به کشور و اپراتور مخابراتی متفاوت باشد.

* eSIM به یک سرویس خدمات بی سیم نیاز دارد و به شما امکان می دهد تا برنامه شبکه تلفن همراه را بدون نیاز به نانو سیم فعال کنید. در دسترس بودن eSIM بسته به کشور و اپراتور مخابراتی ممکن است متفاوت باشد. اگر اپراتور مخابراتی شما از eSIM پشتیبانی می‌کند برنامه‌ شبکه تلفن همراه خود را بررسی کنید.

 

 

پرداخت

Samsung Pay

Credit & debit cards: supports MST and/or NFC
Membership cards, Gift cards, Transit cards, Reward point service

*در کشورهای منتخب موجود است. بسته به بازار، شرکت مخابراتی و ارائه دهندگان خدمات، راه حل‌های پرداخت و ویژگی های موجود ممکن است متفاوت باشد.
حسگرها سنسور اثر انگشت خازنی (لبه کناری)، شتاب سنج، فشارسنج، سنسور ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیسی، سنسور Hall، سنسور مجاورت، سنسور نور
تایید هویت انواع قفل : الگو، پین، پسورد

انواع قفل بیومتریک: سنسور اثر انگشت، سیستم تشخیص چهره

*تشخیص چهره فقط در صورت باز شدن با دوربین جلو در دسترس است.
 

 

صدا

Stereo speakers

Surround sound with Dolby Atmos technology (Dolby Digital, Dolby Digital Plus included.)
UHQ 32-bit &DSD64/128 support*, PCM: Up to 32 bits, DSD: DSD64/128

 

Audio playback format: MP3, M4A, 3GA, AAC, OGG, OGA, WAV, AMR, AWB, FLAC, MID, MIDI, XMF, MXMF, IMY, RTTTL, RTX, OTA, APE, DSF, DFF

 

بلوتوث

صدای دوگانه: دو دستگاه بلوتوث را به Galaxy Z Flip3 متصل کنید تا صدا را از طریق دو دستگاه به طور همزمان پخش کنید.

 

کدک مقیاس پذیری

اتصال بلوتوثی تقویت شده در شرایط تداخل فرکانس رادیویی محیط

 

ضبط

کیفیت ضبط با AOP Mic  تفویت می‌شود که نویزهای محیط‌ را به حداقل می‌رساند.

*پخش DSD64  و DSD128  ممکن است بسته به فرمت فایل محدود باشد.

* صدای خروجی از دو دستگاهی که همزمان متصل شده ممکن است کمی تفاوت داشته باشد.

* فقط در لوازم جانبی مخصوص ساخته شده توسط سامسونگ و AKG موجود است.

* AOP: Acoustic Overload Point

ویدئو Video playback format: MP4, M4V, 3GP, 3G2, AVI, FLV, MKV, WEBM

TV connection

Wireless: Smart View (screen mirroring 1080p at 30fps)

امنیت پلتفرم Knox : نظارت و حفاظت لحظه به لحظه آنتی ویروس و مقابله با بد‌افزارها

پوشه امن: یک فضای امن در دستگاه برای جدا کردن و محافظت از محتوا مانند برنامه‌ها، عکس‌ها، فیلم‌ها و فایل‌های خصوصی.

ارائه‌دهندگان انتی‌ویروس‌ها و خدمات مقابله با بدافزارها ممکن است بسته به کشور متفاوت باشد.
رنگ کرم، سبز، بنفش و مشکی

 

محتویات داخل جعبه Galaxy Z Flip3 5G ، کابل داده، پین Ejection، راهنمای شروع سریع
بسته به مدل و منطقه ممکن است اجزای واقعی در دسترس نباشند. بسته به رنگ دستگاه ممکن است رنگ بسته متفاوت باشد
روشنایی HBM: (Main Screen) 900nits (Cover Screen) 935nits

Peak: (Main Screen) 1200nits

 

 

جدول مشخصات گلکسی Buds2 :

 

مشخصات گلکسی Buds2
ابعاد و وزن Earbud: 17.0(W) x 20.9(H) x 21.1(D) mm, 5.0g

Charging Case: 50(W) x 50.2(H) x 27.8(D) mm, 41.2g

بلندگو ۲-way (Woofer + Tweeter)
میکروفون ۳ mics (2 outer + 1 inner) + Voice Pickup Unit
ظرفیت باتری Earbuds: 61mAh (ظرفیت اسمی)

Charging Case: 472mAh (ظرفیت اسمی)

ظرفیت اسمی تحت شرایط آزمایشگاهی شخص ثالث آزمایش شده است. ظرفیت اسمی مقدار متوسط تخمین زده شده با توجه به انحراف در ظرفیت باتری در بین نمونه های باتری آزمایش شده تحت استاندارد IEC 61960 است.
زمان پخش Up to 5 hours / Total up to 20 hours (ANC on)

Up to 7.5 hours / Total up to 29 hours (ANC off)

عمر واقعی باتری ممکن است متفاوت باشد و به شرایط استفاده مانند تنظیمات عملکرد ، نوع پخش فایل و قدرت سیگنال Bluetooth® بستگی دارد.
زمان مکالمه Up to 3.5 hours / Total up to 13h (ANC on)

Up to 3.5 hours / Total up to 14h (ANC off)

عمر واقعی باتری ممکن است متفاوت باشد و به شرایط استفاده مانند تنظیمات عملکرد ، نوع پخش فایل و قدرت سیگنال Bluetooth® بستگی دارد.
شارژ ۱-hour play time / 5-minute quick charging

Qi-certified wireless charging

*زمان شارژ بر اساس این است که باتری هدفون هنگام شروع به شارژ کمتر از ۳۰ درصد باشد. عمر واقعی باتری و زمان شارژ ممکن است متفاوت باشد و به عواملی مانند شرایط استفاده و تعداد دفعات شارژ بستگی دارد. اندازه گیری شده با حالت لغو سر و صدا فعال برای زمان بازی.
اتصالات Bluetooth 5.2®

Codec: Scalable (Samsung proprietary), AAC, SBC

سنسورها شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، مجاورت، Hall، تاچ، واحد انتخاب صدا (VPU)
رنگ نوک‌مدادی، سفید، زیتونی و بنفش
رنگ‌های موجود ممکن است بسته به بازار، توزیع‌کننده و خرده فروش متفاوت باشد
محتویات درون جعبه ایرباد، کیف شارژ، توگوشی‌ها، کابل شارژ، راهنمای شروع سریع

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا