اپلیکیشن ایرانی «اوانو» رتبه یک گوگل‌پلی شد!

اپلیکیشن مالی، اپراتوری و فروشگاهی «اوانو» با رشد تقریبا ۳۰ درصدی طی سه روز اخیر توانست در صدر تاپ‌چارت گوگل‌پلی بنشیند.

موبنا – براساس جدیدترین بروزرسانی اطلاعات مربوط به اپلیکیشن‌های اندرویدی در گوگل‌پلی، یک اپ ایرانی به نام «اوانو» توانسته با سبقت از تمامی اپ‌های ایرانی و خارجی در صدر top chart این فروشگاه برنامه‌های اندرویدی قرار گیرد.

با جستجویی درباره اوانو متوجه می‌شویم که سوپراپلیکیشنی است با امکانات جذاب و بسیار جدید در ایران؛ در واقع خدمات اوانو در سه بخش «مالی»، «اپراتوری» و «فروشگاهی» عرضه می‌شود.

این سوپراپلیکیشن در بخش «مالی»، خدمات کارت به کارت با امکان انتقال وجه به کارت‌های بانکی عضو شتاب و دریافت موجودی حساب را فراهم آورده است.

در بخش «اپراتوری» قادر به خریدهای شارژ و بسته برای سیم کارت‌های همراه اول، ایرانسل و رایتل و پرداخت کلیه قبوض خواهید بود.

 

اپلیکیشن ایرانی «اوانو» رتبه یک گوگل‌پلی شد!

امور مربوط به «فروشگاهی» نیز قابلیت خرید و ارسال سریع از نزدیکترین میادین میوه و تره‌بار و سوپرمارکت‌ها را فراهم آورده است. همچنین در فروشگاه اوانو محصولات متعددی همچون میوه و تره بار، محصلوات سوپرمارکتی و پروتئینی، صنایع دستی، کتاب و غیره قابل خریداری است.

یکی از ویژگی‌های اوانو کیف پول مشترک با اپلیکیشن همراه من است. به‌طوری‌که کاربران با شارژ کیف پول خود در هر یک از این اپلیکیشن ها می‌توانند به‌راحتی از خدمات هر دو اپلیکیشن اوانو و همراه من استفاده کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های این اپلیکیشن که جذابیت بالایی برای کاربران دارد موضوع هدایای نقدی آنی بدون قرعه‌کشی به کاربران است. به‌طوری‌که کاربران با هر تراکنش در این اپلیکیشن رقمی را به‌عنوان هدیه نقدی دریافت می‌کنند. به‌طور مثال، کاربران با خرید بسته اینترنت تا سقف ۵۰۰۰۰ ریال هدیه نقدی دریافت می‌کنند. با پرداخت اولین قبض در اوانو ۱۹۹۹۹ ریال هدیه نقدی دریافت می‌کنند. همچنین کاربران با اولین تراکنش کارت به کارت و یا خرید شارژ برای سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول، ایرانسل و رایتل ۵۰۰۰ ریال هدیه نقدی به‌صورت آنی دریافت می‌کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا