مزایده املاک مازاد شرکت مخابرات ایران تمدید شد

به منظور فراهم آمدن زمینه حضور بیشتر خریداران در مزایده املاک مازاد شرکت مخابرات ایران و با توجه به شرایط بحرانی موجود در شیوع گسترده بیماری کرونا، مزایده املاک مازاد شرکت مخابرات ایران تمدید شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مزایده املاک شرکت مخابرات ایران توسط شرکت مدیریت سامان سازه غدیر (مدیریت املاک مخابرات ایران) انجام می شود که در نظر دارد طبق قوانین و روندهای تعریف شده سازمانی با شرایط ویژه نسبت به فروش تعدادی از املاک خود در سراسر کشور از طریق مزایده عمومی اقدام نماید.
بر اساس این گزارش و بر طبق تمدید انجام شده، جزییات مزایده املاک و شرایط شرکت در آن از طریق روزنامه های کثیرالانتشار دنیای اقتصاد و همشهری در روز دوشنبه ۱۸ مردادماه و روزنامه اطلاعات در روز سه شنبه ۱۹ مردادماه به صورت کامل منتشر می شود. مخاطبان می توانند این جزئیات را از طریق پرتال شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir نیز دریافت نمایند.
همچنین با توجه به تغییرات زمانی انجام شده، زمان پایان فروش اسناد مزایده روز سه شنبه، دوم شهریورماه، زمان پایان تحویل پاکت ها و قبول پیشنهادات، روز دوشنبه هشتم شهریورماه و زمان گشایش پاکت های مزايده، روز سه شنبه نهم شهریورماه خواهد بود.
متقاضیان شرکت در مزایده می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۲۴۲۷۵۰۳ تماس گیرند.

مخاطبان می توانند اطلاعات تکمیلی و جزئیات حضور در مزایده املاک شرکت مخابرات ایران، را از اینجا دریافت کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا