لیست کامل ۶۵ دستگاه هواوی و آنر که بروزرسانی نسخه پایدار سیستم عامل هارمونی ۲ را دریافت کرده‎اند منتشر شد

موبنا – تا به امروز بروزرسانی سیستم‎عامل هارمونی ۲ برای ۸۰ مدل گوشی و تبلت با برندهای هواوی و آنر عرضه شده است. در این زمینه تیم پشتیبانی این سیستم‌عامل اسامی ۶۵ مدل از این محصولات که بروزرسانی نسخه پایدار HarmonyOS 2 را دریافت کرده‎اند اعلام نمود.

دسته بندی این دستگاه‌ها شامل محصولات سری هواوی میت ۴۰، سری P40، سری گوشی‎های میت ۳۰، برخی از دستگاه‎های سری nova، گوشی‎های سری میت ۲۰ و تعدادی از گوشی‎های سری Enjoy می‌شود. در گروه تبلت‎ها نیز لیست محصولاتی مانند سری MatePad دیده می‎شود. از برند آنر نیز برخی از محصولات در ردیف بروزرسانی قرار گرفته‎اند که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد.

بنابر اعلام شرکت هواوی تا پیش از پایان سال جاری میلادی ۱۰۰ مدل از محصولات مختلف، بروزرسانی HOS 2 را دریافت خواهند کرد. طبق گزارش‌های منتشر شده تا اواسط خرداد ماه نزدیک به ۴۰ میلیون دستگاه به هارمونی او اس ۲ بروز شده‎اند.

برنامه شرکت هواوی این است که بسیاری از محصولات عرضه شده خود طی سالیان اخیر را به HarmonyOS 2 بروز کند. تعداد این دستگاه‎ها ۳۰۰ میلیون ابزار مختلف از گروه‎های گوشی هوشمند و تبلت هستند که ۱۰۰ میلیون دستگاه آنها متعلق به برندهای دیگر خواهند بود. در بین ابزارهایی که در لیست بروزرسانی قرار گرفته‎اند مدل‎های قدیمی مانند گوشی‎های Mate 9 و P10 هواوی نیز دیده می‎شوند که پس از بروزرسانی به هارمونی او اس ۲ جان دوباره‎ای خواهند گرفت و بهبود کارایی مشهودی در آنها ایجاد خواهد شد.

در نهایت لیست کلیه دستگاه‎هایی که تا به امروز نسخه پایدار HarmonyOS 2 را دریافت کرده‎اند به شرح زیر اعلام شده است:

گروه اول دستگاههای بروز شده تا روز ۲ تیر ماه:

گروه دوم دستگاههای بروز شده تا روز ۱۶ تیر ماه:

گروه سوم دستگاههای بروز شده تا روز ۱۶ تیر ماه:

لیست گوشیهای و تبلتهای برند HONOR بروز شده تا تاریخ ۱۰ مرداد ماه:

 

نحوه بروزرسانی به سیستم‎عامل هارمونی ۲:

با این حال اگر یکی از صاحبان دستگاه‎های فوق هستید و تا به امروز موفق به دریافت بروزرسانی سیستم‎عامل هارمونی نشده‎اید می‎توانید به راحتی و با چند مرحله کوتاه، بروزرسانی را دریافت کنید:

برای این منظور در گوشی‎های هواوی پس از ورود به نرم‌افزار My Huawei به بخش Upgrade Early adopters رفته و گزینه Check Immediately را بزنید.

در محصولات آنر دو راه برای انجام بروزرسانی وجود دارد. در روش اول کافیست وارد نرم‌افزار Services شده و در منوی تنظیمات بخش بروزرسانی را انتخاب کنید. در روش دوم می‎توانید از نرم‎افزار Member Center استفاده کرده و پس از ورود به صفحه خانگی، گزینه بروزرسانی را انتخاب نمایید.

در نظر داشته باشید که استفاده از هر یک از نرم‌افزارهای فوق برای بروزرسانی منوط به این است که خود نرم‌افزار از طریق فروشگاه گوگل پلی استور یا App Gallery آپدیت شده و نسخه بروز آن روی دستگاه شما نصب شده باشد.

خروج از نسخه موبایل