کولرهایی پرتوان و کم‌مصرف

انتخاب کولرگازی مناسب و بهینه یکی از مهم‌ترین خریدهای فصل تابستان بسیاری از شرکت‌ها و خانواده‌ها به شمار می‌رود. گرمای روزافزون فصل تابستان، هزینه و در عین حال کمبود منابع انرژی از عواملی هستند که باعث شده افراد با دقت بیشتری کولر گازی خود را خریداری کنند.

موبنا –  انتخاب کولر پرتوانی که هم بتواند فضا را به شکل مطلوب و یکسانی خنک ‌کند و هم مصرف کمی داشته باشد کار آسانی نیست و باید بین برندها و شرکت‌های متعددی این ویژگی‌ها را دنبال کنید که البته اطلاع از مدل‌ها و نحوه عملکرد آنها هم کار ساده‌ای نیست و زمان زیادی را از شما می‌گیرد.

برای راحت‌تر شدن این کار در ادامه سه مدل از بهترین و پرکاربردترین کولرهای گازی سامسونگ را به شما معرفی می‌کنیم. این سه مدل از قابلیت‌ها و قیمت‌های متنوعی برخوردارند، طوری که به سادگی می‌توانید با در نظر گرفتن سلیقه و بودجه‌تان بهترین کولر گازی موجود در بازار را خریداری کنید.

کولرهایی پرتوان و کم‌مصرف

کولرهای هوشمند و بدون باد ویندفری سامسونگ

بعضی از افراد با باد مستقیم کولر دچار سردرد یا دردهای عضلانی می‌شوند و از سویی گرمای هوا در تابستان به شدت آزار دهنده است. به این شکل آن‌ها یا از گرمای هوا اذیت شده و یا در اثر باد سرد و مستقیم کولر دچار مشکلات عدیده می‌شوند. کولرهای ویندفری (Wind-Free) سامسونگ به خوبی این مشکل را حل کرده‌اند.

سیستم سرمایش کولرهای ویندفری، بدون باد است و سرمای مطلوب و متعادلی را در فضا ایجاد و حفظ می‌کند. نحوه کار فناوری ویندفری به این شکل است که بدون این‌که باد سرد و ناخوشایندی در فضا ایجاد شود هوای خنک به آرامی از طریق ۲۱ هزار سوراخ ریز موجود روی بدنه کولر، در هوا پخش و منتشر می‌شود.

یکی دیگر از قابلیت‌های کولرهای ویندفری سامسونگ اینورتر دیجیتال ۸ قطبی آن است که باعث می‌شود مصرف انرژی آن ۳۲ درصد از مصرف انرژی مدل‌های معمولی کمتر باشد. همچنین عملکرد این کمپرسورها علاوه بر مزیت صرفه‌جویی در مصرف انرژی بسیار بی‌صداتر، بادوام‌تر و کارآمدتر از مدل‌های معمولی است.

کولرهایی پرتوان و کم‌مصرف

این کولرها دارای قابلیت کنترل از راه دور با Wi-Fi هستند که از طریق برنامهSmart Home  انجام می‌شود. به این صورت که می‌توانید عملکرد کولر را از راه دور تحت کنترل داشته باشید و کار دستگاه را زمان‌بندی کنید. با این قابلیت امکان نظارت بر مصرف برق و کارآیی کولر هم لحظه به لحظه در اختیار شماست.

علاوه بر این‌ها با فعال کردن گزینه حالت «خواب راحت» می‌توانید با سرمایش بدون باد هوای ایده‌آلی را در اتاق‌تان ایجاد کرده و بدون جریان هوای سرد، خواب راحتی را تجربه کنید. ایجاد دمای مطلوب هوا و یک خواب عمیق، به شما کمک می‌کند تا با نشاط بیشتری هم از خواب بیدار شوید. کم مصرف بودن، قدرت خنک کنندگی و هوشمند بودن این کولرها شما را از انتخاب یک کولر فوق‌العاده مطمئن می‌کند.

کولرهایی پرتوان و کم‌مصرف

کولرهای قدرتمند AR7000 سامسونگ با معماری فناورانه مثلثی

کولرهای گازی AR7000 کارایی قدرتمندش را مدیون طراحی سه گوش منحصر به فرد آن است که باعث شده از ورودی هوای عریض‌تری برخوردار باشد و امکان مکش هوای بیشتری را هم ایجاد کند. عرض افزایش یافته و زاویه خروجی هوا پره‌های کاملاً V شکل و یک فن بزرگتر این اطمینان را فراهم می‌کنند که هوا سریع‌تر، بیشتر و گسترده‌تر خنک شده و هوای خنک به طور یکسان به تمام فضای خانه برسد.

نحوه کار در کولرهای گازی AR7000  سامسونگ  به این شکل است که ابتدا هوا را با استفاده از حالت قدرتمند «خنک کننده سریع» خنک می‌کنند. سپس حالت کار دستگاه به طور خودکار به حالت «راحت» تغییر می‌کند تا دمای هوای دلخواه شما را حفظ کند.

علاوه بر این که در کولرهای گازی AR7000 سامسونگ نیازی نیست هیچ کدام از تنظیمات را به طور دستی تغییر دهید یا کولر گازی را مکررا خاموش و روشن کنید چون دما هوشمندانه و اتوماتیک انتخاب می‌شود.

کولرهایی پرتوان و کم‌مصرف

و البته یکی از مهم‌ترین قابلیت‌ها در سری AR7000 کولرهای گازی سامسونگ فناوری Virus Doctor به همراه فیلتر Easy آن است که تمام آلاینده های خطرناک هوا و مواد آلوده و حساسیت‌زا را از بین می برد. البته این فناوری در سری ویندفری سامسونگ هم وجود دارد. کار تصفیه هوا در این کولرها به این شکل است که ابتدا با استفاده از فیلتر و سپس در مرحله دوم با کمک فناوریVirus Doctor  هوایی را که در آن نفس می‌کشید را تمیز و سالم نگه می‌دارد.

کولر گازی AR7000 شامل یک سیستم خطایاب خودکار به نام «چک هوشمند» هم هست. این سیستم در همان مراحل ابتدایی مشکلات را بررسی می‌کند و تشخیص می دهد و راهکارهای ساده و سریع عیب‌یابی را با استفاده از یک اپلیکیشن در گوشی هوشمند به شما ارائه می‌کند. در این حالت هم در وقت شما صرفه‌جویی شده و همچنین از پرداخت هزینه و مشکلات تماس با مراکز تعمیر و یا پرداخت صورت حساب‌های تعمیرات راحت می‌شوید.

کولرهایی پرتوان و کم‌مصرف

کولر گازی AR5000 با قابلیت سرمایش سریع (Fast Cooling)

اگر دوست دارید به محض اینکه وارد فضایی ‌شوید بدون معطلی از هوای خنک و دلپذیر لذت ببرید کولرهای گازی AR5000 سامسونگ دقیقا مناسب شماست. این سری کولرها قابلیت Fast Cooling‎ دارند و می‌توانند در «حالت سرمایش سریع» در مدت ۳۰ دقیقه کمپرسور را در بالاترین سطح فعال کنند و فضا را به سرعت خنک کنند. بنابراین با خیال راحت می‌توانید به توان و قدرت کولرهای گازی AR5000 در برابر گرمای نفس‌گیر تابستان اعتماد کنید.

کولرهای سریAR5000  سامسونگ همچنین دارای فیلتر دستگاه تهویه مطبوع با «چگالی بسیار بالا» هم هستند که می‌توانند گرد و خاک و دیگر آلودگی‌های موجود در هوا را از بین ببرند تا شما از تنفس در هوایی تمیز و تازه لذت ببرید. مضاف بر اینکه هنگامی که سیستم تهویه خاموش است، عملکرد «تمیزکاری خودکار» به‌طور خودکار فن را فعال می‌کند تا گرد‌ و‌ غبار و رطوبت داخل مبدل حرارتی را خارج کند. بنابراین مبدل حرارتی تمیز و خشک می‌ماند و مانع از رشد باکتری و آلودگی در این کولرها می‌شوند.

در نهایت اینکه با هوشمندی و توانمندی کولرهای گازی سامسونگ که هوشمندانه دما و رطوبت محیط را کنترل می‌کنند، می‌توانید در تمام ساعات شبانه روز احساس راحتی فوق‌العاده‌ای را در دمایی لذتبخش تجربه کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا