زور آزمایی تسلا مدل اکس و تانک ۱۰ تنی! (+فیلم و عکس)

بی تردید، تانک در یک مسابقه درگ شانسی در برابر یکی از سریع‌ترین شاسی بلندهای جهان ندارد، اما در یک مسابقه طناب کشی چطور؟

موبنا؛ محمدمهدی حیدرپور – محبوبیت تسلا به عنوان یکی از برندهایی که رشدی سریع در بازار خودروهای الکتریکی را تجربه می کند موجب شده تا افراد مختلف عملکرد محصولات این شرکت را در برابر خودروهای بنزینی و دیزلی آزمایش کنند. بر همین اساس، شاهد رقابت هایی جالب و در برخی موارد عجیب بوده ایم که یکی از جدیدترین موارد مسابقه طناب کشی بین تسلا مدل اکس و یک تانک بوده است.

این ایده عجیب را برادران دوبر به مرحله اجرا درآورده اند. با توجه به درآمد حاصل از فعالیت در شبکه های اجتماعی، آنها از سرمایه کافی برای گرد هم آوردن مجموعه ای میلیون دلاری از خودروهای رده بالا شامل یک دستگاه لامبورگینی اونتادور اس‌وی‌جی، یک دستگاه فراری ۴۸۸ پیستا، یک دستگاه مک لارن ۷۲۰، و بسیاری خودروهای دیگر برخوردار بوده اند.

آنها مالک چند دستگاه خودرو تسلا از جمله مدل اکس نیز هستند که از آن در رقابت طناب کشی با یک تانک جنگی استفاده کرده اند. بله، آنها اکنون یک تانک نیز به مجموعه وسایل نقلیه خود اضافه کرده اند. خودرو رزمی شناسایی شنی‌دار خریداری شده به لطف زره آلومینیومی خود یک وسیله نقلیه نظامی نسبتا سبک وزن است.

مسابقه طناب کشی بین تسلا مدل اکس و تانک! (+فیلم و عکس)

در مقایسه با تانک های دیگر، مانند تانک آبرامز ارتش آمریکا که ۵۴ تن وزن دارد، خودرو رزمی شناسایی شنی‌دار  با ۱۰ تن وزن یک وسیله نقلیه سبک محسوب می شود، اما در مقایسه با تسلا مدل اکس داستان متفاوت است.

بی تردید، تانک در یک مسابقه درگ شانسی در برابر یکی از سریع‌ترین شاسی بلندهای جهان ندارد، اما در یک مسابقه طناب کشی چطور؟

 

 

در تلاش نخست که با استفاده از یک طناب صورت می گیرد، نیروی ایجاد شده به پاره شدن طناب منجر می شود. از این رو، در تلاش دوم از یک سیم فلزی استفاده می شود. در کمال تعجب، تسلا مدل اکس برای چند لحظه عملکرد خوبی از خود نشان داده و تانک را به سمت خود می کشد، اما زمانی که تانک با تمام توان وارد عمل می شود، شاسی بلند الکتریکی تسلا دیگر شانسی نداشته و تسلیم تانک می شود.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا