پیام تبریک مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به مناسبت روز خبرنگار

مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفدهم مرداد ماه، روز گرامیداشت خبرنگار، ضمن تبریک این روز به تمامی خبرنگاران کشور، از سخت کوشی، آگاهی رسانی و صداقت آن ها در رساندن اطلاعات و اخبار صحیح به مردم و تنویر افکار عمومی قدردانی کرد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، متن این پیام به شرح زیر است: خبرنگاران از دیرباز در رسالتی استثنایی و تکریم برانگیز، به عنوان وجدان بیدار و ذهن آگاه جامعه ، ایفاگر نقشی ماندگار وتاریخ ساز بوده اند. هفدهم مردادماه هر سال  فرصتی است که از زحمات اصحاب قلم قدردانی شود، وقایع نگارانی که آگاهی می دهند و صداقت، حقانیت نوشته هایشان است.

خبرنگاران می‌توانند اطلاعات صحیح را به جامعه منتقل کرده و باعث آگاهی و تعالی جامعه شوند وهمچنین، واسطه خوبی بین جامعه، حاکمیت و دولت برای رفع مشکلات هستند.

خبرنگاران، نخبگانی هستند که که شرف خود را در گرو آگاهی رسانی و اطلاع دادن دقیق به جامعه گذاشته اند، بی شک رشد و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه مرهون خدمات این عزیزان است .

این روزها در شرایط بحرانی ، این خبرنگاران هستند که با عمل به وظایف خود می توانند برای ایجاد نشاط، همبستگی و تقویت امید ، ضمن اطلاع رسانی دقیق، چراغ راهی برای خوانندگان اخبار و وقایع خود باشند. رکن اصلی هم حقیقت گویی محض و اجتناب از شایعه سازی ست .

شرکت مخابرات ایران، سالهاست که با اتکا به قلم خبرنگاران صادق به تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی از وقایع شرکت پرداخته است. شما صاحبان قلم چه در داخل شرکت و چه در عرصه رسانه ها و خبرگزاری ها، شایسته آگاهی رسانی هستید، زیرا که صادقانه نوشته اید و در این مسیر واژه ها کاشته اید و آگاهی برداشت کرده اید و دیده ها، وسعت داده اید.

ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار و سپاس فراوان از همکاری های صمیمانه شما خبرنگاران رسانه ها با شرکت مخابرات ایران و اداره کل ارتباطات این شرکت و همچنین همراهی همکاران خبرنگار در داخل شرکت، از خداوند توفیق روزافزون را برای تمام خبرنگاران در عرصه حساس رسانه ای کشورمان آرزومندم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا