آئودی A6 ایی-ترون وارد خط تولید می شود (+عکس)

این محصول از پلتفرم الکتریکی PPE که طی همکاری آئودی و پورشه توسعه یافته، استفاده خواهد کرد. نسخه تولید انبوه A6 ایی-ترون تفاوت چندانی با مدل مفهومی آن نخواهد داشت که در ادامه تصاویر مرتبط را مشاهده خواهید کرد.

موبنا؛ مازیار دانیالی آئودی A6 ایی-ترون مفهومی اوایل سال جاری میلادی در شانگ های رونمایی شد که به عنوان یک سدان لیفت بک جذابیت های ظاهری بسیاری را همراه خود دارد.

اکنون خبرهایی در اختیار رسانه های خودرویی قرار گرفته که این محصول در امتداد تولیدات خانواده A6 آئودی در اوایل سال ۲۰۲۲ وارد فاز تولید انبوه خواهد شد. نکته مهم آن است که سخنگوی رسمی آئودی نیز به نوعی این خبر را تایید کرده است.

این محصول از پلتفرم الکتریکی  PPE که طی همکاری آئودی و پورشه توسعه یافته، استفاده خواهد کرد. نسخه تولید انبوه A6 ایی-ترون تفاوت چندانی با مدل مفهومی آن نخواهد داشت که در ادامه تصاویر مرتبط را مشاهده خواهید کرد.

در بخش پیشرانه تریم پرچمدار این خودرو از دو موتور الکتریکی با مجموع خروجی ۴۷۰ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتن متر استفاده می شود و برد حرکتی ۷۰۰ کیلومتر برای آن پیش بینی شده است. با توجه به اطلاعات نسخه مفهومی، انتظار می رود در A6 ایی-ترون تولید انبوه از باتری ۱۰۰ کیلووات ساعت که از شارژ سریع تا ۲۷۰ کیلووات پشتیبانی می کند، استفاده شود. این باتری در مرکز شاسی جانمایی می شود.

با استفاده از فناوری شارژ مذکور، باتری طی ۱۰ دقیقه قابلیت پیمایش ۳۰۰ کیلومتر را در اختیار خودرو قرار خواهد داد. همچنین باتری طی ۲۵ دقیقه از ۵ به ۸۰ درصد تکمیل ظرفیت می شود.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا