۶ کتاب که خواندن آن ها توسط افراد موفق پیشنهاد می شود

مسیر خوشبختی شما چیزی از پیش تعیین شده نیست و یک جریان منسجم از افکار شماست. برای آن که شما در این مسیر، موفق و کامیاب شوید برایتان خوب است که دنیای کتاب ها را تجربه کنید.

فضای کتاب در یک برگ کاغذ خلاصه نمی­شود و گاهی تمام جهان را با ویژگی های زیبا و بصری آن را در این فضا خواهدید دید. ایجاد محیطی دوست داشتنی و آرامش بخش با استفاده از ویژگی های طبیعت چیزی است که به وفور در صحنه آرایی های یک کتاب به آن بر خواهید خورد. اما برخی از کتاب ها هم نور راه موفقیتتان خواهند بود و در واقع زیبایی های این راه را برایتان ترسیم خواهند کرد. کتاب ها موانع را به شما گوشزد می­کنند و راه های جذاب موفقیت را یکی یکی پیش پایتان قرار می­دهند. کتاب های حوزه موفقیت امروزه آنقدر زیاد هستند که شما محدودیت در خرید یک کتاب مطابق با سلیقه­ خود نخواهید داشت و تنها باید با توجه به محتوایی که به آن احتیاج دارید و توسط دوستان و آشنایانتان و یا توسط افراد موفق پیشنهاد شده کتاب مورد نظرتان را انتخاب کنید. ما نیز قصد داریم چند نمونه از این کتاب ها را به شما معرفی کنیم.

۱. کتاب راز

اولین کتابی که خواندن آن را به شما پیشنهاد خواهیم کرد، کتاب راز اثر راندا برن می­باشد. این کتاب با آموزش هنر فکر کردن به آرزوها آن ها را به حقیقت تبدیل می­کند. ما در مورد یک امر محال صحبت نمی­کنیم و آنچه در موردش می­نویسیم توسط موفق ترین انسان های جهان آزموده شده است. تمام افراد موفقی که می­شناسید به خوبی این قانون را می‌شناسند و روزانه از آن استفاده می­کنند. راز در حقیقت هنر اندیشیدن به آرزوها و هدف هایتان را به شما می‌آموزد و تصویر سازی و علاقه داشتن به این تصویر ذهنی را به شما نشان خواهد داد. این قانون می­گوید که شما اگر به چیزی بیندیشید و این اندیشه را بارها و بارها تکرار کنید و به آن احساس خوبی داشته باشید کائنات به رسیدنتان به این خواسته قلبی یاری خواهد کرد و این اصلا به سایز و اندازه آن چیز بستگی ندارد. تنها نکته مهم این است که در روند تصویرسازی احساس مثبتی داشته باشید. چیز دیگری که باید یاد بگیرید استفاده از کلمات مثبت در تمام طول روز است. شما با انتقاد و بدبینی و به زبان آوردن کلمات نادرست خود را از موفقیت دور خواهید کرد و رسیدن خود به آنچه می­خواهید را به تعویق می­اندازید. شاید یک نکته باشد که راز به آن اشاره نکرده و آن هم این است که زمانی که در روند خلقت و تفکر خلاق قرار دارید شما با شور و شوق و انگیزه­ی زیادی احاطه خواهید شد و این انگیزه است که شما را برای پیدا کردن یک راه مناسب برای مسیر موفقیتتان به جلو سوق می­دهد و تمام کار را افکارتان انجام نمی­دهند و شما هم گوشه ای از این روند خلقت قرار خواهید داشت.

۲. کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

خواندن این کتابها توسط افراد موفق پیشنهاد می شود
کتاب چهار اثر از فلورانس

کتاب چهار اثر یک کتاب پرفروش و بسیار موثر در رسیدن به هدف ها می­باشد. قلم منحصر به فرد خانم فلورانس اسکاول شین این کتاب را بیش از هرچیزی خواندنی کرده است. در این کتاب که توسط این راهبه نوشته شده است شما قواعد یک بازی را فرا خواهید گرفت. این بازی زندگی است و شما در این مسیر با اتفاقات بد و خوب بسیاری روبرو خواهید شد و تنها چیزی که باید آن را همیشه آماده نگه دارید ذهنتان است. شما باید احساسات خوبی داشته باشید و کلمات کلیدی را در مورد چیزهایی که می­خواهید تکرار کنید تا خداوند در ازای آنچه طلب کرده اید به شما همان چیز یا بهتر را عطا کند. بسیار مهم است که شما از خداوند بابت نعمت هایی که دارید سپاسگزار باشید و این اولین چیزی است که در مسیر کامیابی به آن احتیاج خواهید داشت.

۳. کتاب از دولت عشق

اگر فکر می­کنید از دولت عشق کتابی عاشقانه در مورد یک زوج عاشق است باید بگویم شما در اشتباه هستید. اکثر افرادی که این نام را می­شنوند می­گویند که من کتاب های عاشقانه نمی­خوانم. این کتاب بیشتر در مورد عشق به خود و پروردگار و همچنین زندگی است. شما در این کتاب پر ارزش بازی ناخودآگاه را می­آموزید. در واقع در مسیر کتاب شما شکرگزاری پیشاپیش را خواهید آموخت. تنها اشیا نیستند که در این مسیر می­توانید به آن دستیابید و عشق و بسیاری از چیزهایی که ریشه معنوی دارند نیز مواردی هستند که شما به راحتی آن ها را به دست خواهید آورد. این کتابیست که باید دائم همراهتان باشد و از آن به عنوان یک گنجینه نگهداری کنید تا اثر موفقیت آمیز جملاتش را به خوبی درک کنید و به جرات می­توانم بگویم بهترین کتاب در حوزه موفقیت و روانشناسی است.

۴. کتاب اثر مرکب

خواندن این کتابها توسط افراد موفق پیشنهاد می شود
درباره کتاب اثر مرکب

اثر مرکب کتابی پر بار نوشته­ی دارن هاردی است. شما در این کتاب می­آموزید چگونه عادت‌های خود را سر و سامان دهید و چگونه از بهترین عادت‌ها برای موفقیت استفاده کنید. در واقع مهمترین اصل این کتاب این است که با انجام کوچکترین عادات روزانه شما می­توانید به مرور زندگی خود را دگرگون کنید و موفقیتی حتمی داشته باشید.

۵. سارا

اگر به داستان خوانی علاقه دارید و حوصله خواندن کتاب های روانشناسی را ندارید این کتاب می­تواند شما را در رسیدن به موفقیت یاری کند. سارا آموزش قانون جاذبه به یک دختر دبستانی توسط یک جغد دانا و اثیری است. این جغد همانطور که در تمام داستان ها نماد خرد است اینجا هم جغدی دانا است که به سارا می­آموزد چگونه آنچه می‌خواهد را به دست آورد. یکی از جذاب ترین داستان های حوزه موفقیت کتاب سارا است که می­توانید آن را بخوانید .

۶. کتاب های داستانی آموزنده

شاید بیندیشید که خواندن داستان وقت شما را تلف خواهد کرد و ارزشی ندارد. اما گاهی حقیقت این نیست و شما با استفاده از داستان به درون یک ماجرا پرتاب خواهید شد و گاهی بیشتر از یک داستان را زندگی خواهید کرد و ذهنتان به یک آرامش نسبی خواهد رسید. در واقع داستان ها از این جهت بی­نظیر به نظر می­رسند که با همراه کردن ما با خودشان در مسیر نکات ارزنده ای به ما می­آموزند شاید دانلود کتاب جادوگری یا جادگر واقعی یکی از کتاب هایی باشد که نیاز است بخوانید.

کتاب دیگری که باید بخوانید کتاب کیمیاگر است. در این داستان که یکی از ارزشمند ترین داستان های رمان گونه است شما خواهید آموخت که با صبر و باور کردن توانایی های خودتان به آنچه واقعا حق شماست خواهید رسید. داستان کیمیاگر در واقع داستان پسر جوان و گوسفند چرانی است که آرزوی سفر به دور دنیا را در سر می­پروراند. این داستان به همین سادگی آغاز می­شود و در طول مسیر با اتفاقات جذابی همراه است.

کتاب ها در واقع شاید بیش از تعدادی کلمه چیزی در خود نداشته باشند و تمام آنچه یک کتاب به شما خواهد داد اندیشه ای جدید در مورد خودتان است. شما هر کلمه را به صورتی می­خوانید که هیچ کس تا به حال نخوانده و تفسیر شما تفسیری است که هیچ کس از آن کتاب نداشته. این نکته­ی منحصر به فرد خواندن کتاب است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا