در آستانه عصری جدید از فناوری‌های گوشی هوشمند

من در مراسم رونمایی قبلی در ماه آگوست از راهبرد خودم برای ارائه فناوری‌های موبایلی به بیشترین افراد ممکن در زمانه‌ای صحبت کردم که بیشترین نیاز به آن وجود دارد. اکنون و حدود یک سال بعد، جهان ما به آرامی اما با اطمینان خاطر در حال آماده شدن برای بازگشت به شرایط عادی است. همه ما خواهان بهره‌مند شدن از آزادی و امکاناتی هستیم که این جهان جدید به یمن پیشرفت‌های فناوری در اختیارمان قرار داده و می‌توانند دنیای ما را بزرگتر از همیشه کند.

موبنا – فناوری‌های ما در سال گذشته همچنان به تغییر شکل زندگی همه کمک کرد. همکاری ما با شرکای مورداعتمادمان در این صنعت هم باعث شد بتوانیم تجربه‌ای کاملا روان و در عین حال قابل شخصی‌سازی را ارائه کنیم. من معتقدم در آستانه عصری جدید از تحول‌های سریع قرار داریم و اکوسیستم‌های باز تنها راه ممکن برای تسریع این نوآوری و دادن آزادی بیشتر به همگان برای خلق تجربه‌ای اختصاصی هستند.

شرکت سامسونگ الکترونیکس آماده رونمایی از فناوری‌های موبایلی هدفمند و بلندپروازانه برای رسیدن به دنیایی بهتر است. در هفته‌های آتی ما جدیدترین و عالی‌ترین محصولات سری Z خود را رونمایی خواهیم کرد که می‌توانند تجربه شما از گوشی هوشمند را بصورت کامل متحول کنند.

 

زندگی آزادتر با گلکسی

جهان امروز نیازمند فناوری‌های انعطاف‌پذیری است که امکان تجربه‌های جدید را فراهم کنند. تمامی کارهای ما در سامسونگ با محوریت مردم انجام می‌شود. ما همیشه به نظرات شما گوش داده و تلاش می‌کنیم هر محصول یا تجربه جدیدی که خلق می‌کنیم، یک نوآوری هدفمند را در اختیار شما قرار دهد. ما می‌خواهیم زندگی همگان و نه صرفا زندگی تعدادی معدود را ارتقا دهیم. از دوربین‌های حرفه‌ای، نمایشگرهای فراگیر تا امنیت قدرتمند و باتری‌هایی با عمر بالا، ما روی چیزهایی تمرکز می‌کنیم که برای شما مهم است.

در این مسیر قدرتمندسازی شما، ما معمولا قلمروهایی ناپیموده را کشف می‌کنیم و در همین اکتشافات بود که به ایجاد سری کاملا جدید گلکسی فولد رسیدیم. البته در آن مرحله هم متوقف نشدیم. تلاش کردیم این سری را با عرضه دومین نسل شامل گلگسی Fold2 و گلکسی Z Flip ارتقا دهیم و اندازه صفحه نمایش و قابلیت‌های موردعلاقه کاربران را در آنها بگنجانیم. با خوشحالی اعلام می‌کنم که سومین نسل از محصولات تاشوی ما می‌توانند قابلیت‌های خیره‌‌کننده‌ای در حوزه مولتی‌تسکینگ و عمر باتری بالاتر را در اختیار همگان قرار دهند.

 

سامسونگ افراد بیشتری را وارد دنیای محصولات تاشو می‌کند

این مسئله بخصوص از آن نظر اهمیت دارد که جهان اکنون با سرعت به سمت کشف حوزه‌هایی جدید در زمینه ارتباطات می‌رود که نیازمند اکوسیستم‌های باز و تجربه موبایلی قابل اعتماد است. در سامسونگ «دسترسی بیشتر» هیچگاه به معنی «امنیت کمتر» نیست. در واقع همکاری ما با شرکای قابل اعتماد و پیشتازی مانند گوگل و مایکروسافت باعث شده بتوانیم فناوری‌های موبایلی امن و بهینه‌ای را برای دنیای متصل و در حال تحول امروز، ارائه کنیم. ما همواره در حال همکاری با شرکای اصلی خودمان هستیم تا بتوانیم راهکارهای امنیتی پیشرفته‌ای را عرضه کنیم که دستگاه‌ها و داده‌های شما را همواره امن نگه دارد. ما همواره کنترل بیشتری روی اپلیکیشن‌ها، داده‌ها و حریم خصوصی در اختیارتان می‌گذاریم تا بتوانید تجربه اختصاصی خودتان را با آرامش خیال بیشتری تجربه کنید.

این همکاری به ما امکان می‌دهد تجربه موبایلی را خلق کنیم که زندگی شما را بهتر و ساده‌تر خواهد کرد. همین همکاری زیربنای توسعه یک پلتفرم یکپارچه برای ابزارهای پوشیدنی بود که با همکاری گوگل آن را خلق کردیم. در کنار اپلیکیشن‌های محبوب گلکسی مانند Samsung Health و SmartThings، انواع زیادی از اپلیکیشن‌ها هم از طریق فروشگاه پلی‌استور گوگل در اختیار شما قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، رابط کاربری One UI Watch ما هم کاملا با دیگر دستگاه‌های گلکسی یکپارچه شده و اتصالی پایدار میان ساعت و گوشی گلکسی شما ایجاد خواهد کرد.

همکاری ما با گوگل با هدف افزایش تنوع اپلیکیشن‌ها و خدمات روی دستگاه‌های تاشو ادامه دارد. در نسل سوم گلگسی Z اپلیکیشن‌های بیشتری از طرف شرکای ما عرضه شده که می‌توانند بیشترین بهره را از فرمت تاشوی این محصولات داشته باشند. از نسخه بهینه شده تماس ویدیوی با Google Duo بدون نیاز به دخالت دست تا تماشای ویدیو در حالت Flex روی یوتیوب و مولتی‌تسکینگ با Microsoft Teams که همگی به داشتن تجربه‌ای روان و بهینه در اکوسیستم تاشوی ما کمک خواهد کرد.

 

فصلی جدید در نوآوری‌های گوشی همراه

سری جدید گلکسی Z Fold بهترین قابلیت‌های گوشی هوشمند و تبلت را با هم ترکیب کرده و روش‌هایی کاملا جدید برای کار، ارتباط و خلاقیت را در اختیار شما قرار می‌دهد و نسخه جدید گلگسی Z Flip هم زیبایی بیشتر را با موادی ماندگارتر و قدرتمندتر ترکیب کرده است. من کاملا باور دارم که این محصولات می‌توانند به درخواست برای فناوری‌های موبایلی موردنیاز ما در مسیر پیش‌رویمان پاسخ دهند.

ما در آستانه رسیدن به قله‌هایی جدید و گشودن مسیرهایی نوین پیش روی افرادی بیشتر هستیم. امیدوارم در معرفی اعضای جدید خانواده گلکسی Z با ما همراه باشید تا شگفتی‌های دنیای تاشو، مانند اولین قلم S Pen اختصاصی برای گوشی‌های تاشو را مشاهده کنید. ما این بار به جای معرفی نسخه جدید گلکسی Note، قابلیت‌های محبوب آن را به دیگر محصولات گلکسی آورده‌ایم. بهتر است تقویم خود را برای روز ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد) تنظیم کنید تا با هم شاهد گشوده شدن آینده باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا