بنز و ب ام و LWB؛ محصولاتی ویژه بازار چین در مدل ۲۰۲۱ (+عکس)

سقف پانورامیک شیشه ای، نورپردازی هوشمند داخلی و سیستم سرگرمی برای صندلی ردیف عقب با دو نمایشگر لمسی را نیز باید به لیست امکانات کابین این نسخه اضافه کنیم.

موبنا؛ مازیار دانیالی – همانطور که در معرفی محصول جدید رنجروور ایووک L اشاره شد، بازار چین منزلگاه تریم های دارای فاصله بین محورهای طولانی تر از برندهای مطرح خودرویی جهان است که اصطلاحا با نام L (اشاره به کلمه LONG انگلیسی به معنی طولانی) شناسایی می شوند. اما بطور کلی این محصولات را LWB مخفف LONG WHEEL BASE نامگذاری می کنند.

این خودروها معمولا توسط ثروتمندان چینی و یا شرکت های مختلف جهت جابجایی های تشریفاتی مورد استفاده قرار می گیرند.

امروز نیز ابتدا سراغ یکی از L های ویژه بازار چین می رویم که اینبار از برند ب ام و خواهد بود.

ب ام و 

ب ام و سری ۵ ال آی مدل ۲۰۲۱ خودرویی است که با رشد ۱۳۰ میلیمتری فاصله بین محورها در مقایسه با نسخه استاندارد، ویژه بازار  چین تولید می شود. فاصله بین محورهای این خودرو برابر با ۳۱۰۵ میلیمتر است که این به مفهوم فضای بیشتر داخل کابین برای راحتی بیشتر سرنشین عقب و نصب جزئیات تشریفاتی در این فضا خواهد بود.

از امکانات اختصاصی سری ۵ ال آی باید به صندلی های عقب با طراحی اختصاصی و ارگونومی بهبود یافته، اشاره کرد. سقف پانورامیک شیشه ای، نورپردازی هوشمند داخلی و سیستم سرگرمی برای صندلی ردیف عقب با دو نمایشگر لمسی را نیز باید به لیست امکانات کابین این نسخه اضافه کنیم.

تصاویر موجود از این مدل محدود هستند ما به نمونه ۵۳۵Le پلاگین هیبرید نیز اشاره شده که مجموع خروجی پیشرانه آن برابر با ۲۹۲ اسب بخار است. ترکیبی از یک موتور بنزینی ۴ سیلندر و تک موتور الکتریکی که در هر ۱۰۰ کیلومتر تنها ۱.۵ لیتر بنزین مصرف می کند. سفارش بسته M اسپرت نیز برای این محصول امکان پذیر است.

 

مرسدس بنز

مرسدس بنز نیز ایی- کلاس با فاصله محورهای طولانی تر را ویژه بازار چین تولید می کند که فاصله بین محورهای آن ۱۴۰ میلیمتر در مقایسه با نسخه استاندارد توسعه بیشتری دارد.

۲ نمایشگر سیستم سرگرمی برای ردیف عقب به همراه پورت یو اس بی و MBUX اختصاصی مرسدس اینجا حضور دارند. این مرسدس ها نیز هدف اصلی مشتریان ثروتمند و شرکت های بازرگانی جهت امور تشریفاتی هستند.

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا