تام کروز و حراج پورشه ۹۲۸ کوپه که همبازی او بوده است! (+عکس)

این پورشه اولین تجربه رانندگی هنرپیشه آمریکایی با خودروی مجهز به جعبه دنده غیر اتوماتیک هم بوده که با تاکید بر این ماجرا سعی شده تا بر جذابیت های حراج افزوده شود!

موبنا؛ مازیار دانیالی ۹۲۸ یکی از ماندگارترین کدهای سه رقمی در صنعت خودروی جهان است! مجموعه عددی که در فاصله سال های ۱۹۷۷ تا ۱۹۹۵ برای شناسایی محصول طراحی در اشتوگارت آلمان توسط پورشه مورد استفاده قرار گرفت.

اکنون اخبار مربوط به کوپه ۹۲۸ باردیگر مورد توجه رسانه های خودرویی قرار گرفته است. بویژه آنکه نام تام کروز نیز در تیترهای مرتبط با آن بسیار پررنگ شده است! اما واضح تر بگوئیم؛ داستان از این قرار است که پورشه ۹۲۸ کوپه مدل ۱۹۷۹ که در یکی از فیلم های تام کروز مورد استفاده قرار گرفته برای حراج آماده شده است.

ظاهرا این پورشه اولین تجربه رانندگی هنرپیشه آمریکایی با خودروی مجهز به جعبه دنده غیر اتوماتیک هم بوده که با تاکید بر این ماجرا سعی شده تا بر جذابیت های حراج افزوده شود!

این پورشه هنرمند! از موتور ۸ سیلندر ۴.۵ لیتری با ۲۱۹ اسب بخار خروجی استفاده می کند. خودرو طی ۶.۵ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می رسد و بیشینه سرعت نیز برابر با ۲۳۰ کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

همانطور که اشاره شد ۹۲۸ کوپه از جعبه دنده ۵ سرعته دستی در ارتباط با محور عقب استفاده می کند. رینگ های آلومینیومی ۵ پیچ در اندازه ۱۶ اینچی روی این خودرو نصب هستند.

قیمت پایه حراج هنوز مشخص نشده است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا