فراخوان جذب کارآموز در همراه اول

دور دوم کارآموزی همراه اول با جذب کارآموز در بیش از ۱۰۰ موقعیت، توسط آکادمی همراه برگزار می‌شود.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ثبت‌نام دوره دوم کارآموزی همراه اول از امروز ۲ مردادماه ۱۴۰۰ آغاز شده و تا ۸ مردادماه سال‌جاری ادامه خواهد یافت؛ لذا متقاضیان شرکت در دوره می بایست تا این تاریخ اطلاعات اولیه خود را در سایت آکادمی همراه (www.hamrah.academy) وارد کرده و در سایت ثبت نام کنند.

دوره کارآموزی (Internship) یک دوره ۴ ماهه کاری، با هدف افزایش تجربه کاری در دانشجویان و فارغ التحصیلان جویای کار است.

این دوره به منظور شناسایی، توانمندسازی و جذب نیروی انسانی مستعد توسط مجموعه بزرگ همراه اول و آکادمی همراه به صورت مستمر برگزار می شود.

این دوره ها که سالانه در ۴ نوبت برگزار می گردد، با شناسایی و غربال افراد مستعد از طریق برگزاری آزمون آنلاین و مصاحبه های تخصصی شروع می شود و بعد از ورود افراد منتخب، با آموزش مهارت و توانمندسازی آنها، تداوم پیدا می کند.

در پایان دوره نیز در صورت رضایت کارآموز و مدیران بخش مربوطه، امکان جذب در خانواده همراه اول برای کارآموزان وجود دارد.

در دومین دوره کارآموزی همراه اول، جذب در بیش از ۱۰۰ موقعیت و در رشته های مهندسی برق و الکترونیک، کامپیوتر و فناوری اطلاعات، صنایع، مدیریت، مالی و حسابداری، حقوق، گرافیک و سایر رشته ها و تخصص های مرتبط انجام خواهد شد.

این دوره، مهارت اندوزی در حوزه های تخصصی در مجموعه بزرگ همراه اول در کنار دانش اندوزی در حوزه مهارت های نرم در قالب برگزاری کارگاه های آموزشی را شامل می شود.

انتهای دوره نیز کارآموزان علاوه بر فراگیری آموزش ها و مهارت های تخصصی، تقویت رزومه و کسب تجربه کاری، گواهی معتبر حضور در دوره را دریافت کرده و زمینه جذب در صورت توافق و رضایت طرفین در خانواده همراه برایشان میسر خواهد بود.

گفتنی است در دوره پیشین کارآموزی همراه اول که حدود ۴۰۰۰ نفر متقاضی داشت، پس از غربال رزومه ها و شناسایی افراد مستعد از طریق آزمون و مصاحبه، ۴۰ نفر وارد ادارات و بخش های مختلف همراه اول شدند که هم اکنون در حال گذراندن دوره ۴ ماهه خود هستند.

علاقه مندان برای ثبت نام در دومین دوره کارآموزی همراه اول کافیست برای حداقل یک موقعیت از یکصد موقعیت موجود تا تاریخ ۸ مرداد از طریق سایت آکادمی همراه درخواست خود را ارسال کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا