آغاز رویداد دانش‌آموزی کدآپ آکادمی همراه با محوریت زبان برنامه‌نویسی پایتون

دور جدید رویداد دانش‌آموزی کدآپ آکادمی همراه با محوریت زبان برنامه‌نویسی پایتون و با حمایت همراه اول و آکادمی همراه برگزار می‌شود.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، رویداد دانش آموزی «کدآپ آکادمی همراه» از ابتدای مردادماه آغاز شده و به مدت دو ماه قرار است دانش آموزان شرکت کننده در این دوره را با تفکر رایانشی و برنامه نویسی به زبان پایتون آشنا کند.

سامانه آموزشی این دوره علاوه بر درسنامه های نوشتاری، بستری برای حل تمرین و داوری آنلاین است؛ در کنار این بستر به هر فرد یک مربی یا راهنما اختصاص می یابد.

همچنین دانش آموزان به صورت هفتگی در کلاس آموزشی مبتنی بر حل مساله جمعی و تعاملی شرکت می کنند.

از جمله برنامه های تدارک دیده شده در این دوره، برنامه ریزی ارائه ۱۵۰ درس نامه، ۷۰ ساعت حل مساله و برنامه نویسی، ۲ مسابقه آنلاین برنامه نویسی، انجام پروژه های واقعی، سیستم خودکار تصحیح تمرین ها، اتاق فرار مجازی، یادگیری معکوس، کلاس های هفتگی، مسابقات جانبی و رفع اشکال فردی و گروهی است.

این دوره که با حمایت همراه اول و آکادمی همراه تدارک دیده شده، توسط کوئرا اجرا می شود و تا انتهای شهریورماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، در دوره گذشته این رویداد که مبتنی بر آموزش زبان ++C بود، بیش از ۲۰۰ دانش آموز از ۲۵ شهر کشور شرکت و زیر نظر ۲۰ مربی برنامه نویسی اقدام به انجام پروژه های واقعی کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا