ولو ۲، ابزار ناوبری تمام عیار برای دوچرخه سواران (+عکس)

دستگاه مورد نظر از طریق بلوتوث به اپلیکیشن بیلاین متصل می شود و از این طریق قادر به ثبت سرعت، فاصله طی شده و زمان دوچرخه سواری کاربر خواهد بود.

موبنا؛ علی مهدوی – یک کمپانی ناوبری دوچرخه سواری مستقر در انگلستان به نام بیلاین، ماموریت جدیدی را برای خلق تجربه ای لذت بخش تر، ایمن تر و آسان تر از جا به جایی با دوچرخه کلید زده است. دستاورد این ماموریت چیزی نیست جز ولو ۲! دستگاه ساده ای متشکل از ۴ دکمه که به شما احازه می دهد به راحتی و بدون نیاز به استفاده از تلفن همراه خود مسیرتان را ردیابی کنید. دستگاه مورد نظر از طریق بلوتوث به اپلیکیشن بیلاین متصل می شود و از این طریق قادر به ثبت سرعت، فاصله طی شده و زمان دوچرخه سواری کاربر خواهد بود.

ولو 2، ابزار ناوبری تمام عیار برای دوچرخه سواران (+عکس)

ولو ۲ در عین حال به کمک بازخوردهایی که از دوچرخه سواران عضو این مجموعه بزرگ دریافت می کند، بهترین مسیرهای دوچرخه سواری، جاده های ساکت تر با بار ترافیکی پایین و آلودگی هوایی محدود را معرفی خواهد کرد. بدین ترتیب کاربران حین دوچرخه سواری و در زمان واقعی می توانند به بهبود تجربه سایر ورزشکاران نیز یاری برساند. از طرفی این دستگاه بسیار جمع و جور است، وزن کمی دارد و پس از اتصال به دوچرخه نیازمند هیچگونه فرآیند مدیریتی خاصی نخواهد بود. همه این فاکتورها سبب شده اند تا ولو ۲ به یک ابزار ناوبری با آینده درخشان تبدیل شود.

ولو 2، ابزار ناوبری تمام عیار برای دوچرخه سواران (+عکس)

ولو 2، ابزار ناوبری تمام عیار برای دوچرخه سواران (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا