خانه‌ پیش ساخته «نسترون»؛ مبله، مقاوم در برابر آتش، زلزله و توفان(+عکس)

خانه های کوچک نسترون با ظاهری متفاوت و پیشرفته دارای فریمی فولادی هستند و گزینه هایی آینده‌نگر در نظر گرفته می شوند.

موبنا؛ محمدمهدی حیدرپور – شرکت نسترون با ماموریت فراهم کردن یک گزینه مسکن پایدار در پاپوآ گینه نو فعالیت خود را آغاز کرد اما اکنون مالک کسب و کاری است که توانایی ارسال خانه هایی کوچک به سراسر جهان را دارد.

 

بنیانگذاران آن چیزی که امروز به عنوان شرکت نسترون شناخته می شود، پس از بازدید خود از پاپوآ گینه نو در سال ۲۰۱۳ با موانع بسیاری در انجام تعهد اولیه خود روبرو بودند. با این وجود، شرکت نسترون در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد و چهار سال پس از آن، این شرکت نه تنها موانع و مشکلات را پشت سر گذاشته است، بلکه استانداردی جدید در زمینه معرفی خانه های کوچک ایجاد کرده است.

خانه‌های پیش ساخته

خانه های کوچک نسترون با ظاهری متفاوت و پیشرفته دارای فریمی فولادی هستند و گزینه هایی آینده‌نگر در نظر گرفته می شوند. در حال حاضر، شرکت نسترون چهار مدل خانه کوچک را ارائه می کند که هر مدل ۱۰۰ درصد پیش ساخته و مجهز به ویژگی های هوشمند و فناوری سبز است. طراحان نسترون دریافتند که ارائه خانه ها به صورت پیش ساخته برای پیشگیری از بروز مشکل با پیمانکاران و تامین کنندگان لوازم در مقصد گزینه ای کارآمدتر است و میزان مواد زائد را نیز به حداقل می رساند.

خانه‌های پیش ساخته

خانه های کوچک نسترون در رنگ ها و سبک های مختلف قابل ارائه هستند. مشتریان حتی می توانند مبلمان مورد نظر خود را انتخاب کنند زیرا هر خانه کوچک نسترون به صورت کاملا مبله و آماده زندگی عرضه می شود. از آنجایی که خانه های کوچک نسترون می توانند بدون آماده سازی خاصی مستقیم روی زمین صاف و بدون پی قرار بگیرند، اثری حداقلی بر محل نصب خود دارند.

خانه‌های پیش ساخته

طراحی جمع و جور آنها نیازمند نصب و راه اندازی کمی است و فقط مواردی مانند اتصال به سیستم های الکتریکی و لوله کشی انجام شوند. به عنوان بخشی از فرآیند سفارشی سازی، مشتریان می توانند ویژگی های سبز مانند پنل های خورشیدی و یک توالت کمپوست‌ساز را به خانه خود اضافه کنند.

خانه‌های پیش ساخته

نسترون تلاش خود را برای مراقبت از محیط زیست را با جدیت دنبال می کند و خانه های کوچک خود را برای زندگی به روشی کاملا دوستدار محیط زیست تولید می کند که امکان داشتن یک سبک زندگی پایدار بدون تلاش اضافی را برای مردم فراهم می کند.

خانه‌های پیش ساخته

در کنار فریم فولادی خانه، ۹۰ درصد مواد مورد استفاده در روند ساخت خانه های کوچک نسترون قابل بازیافت هستند و میزان انتشار گازهای گلخانه ای نیز بسیار کم است. پوشش بیرونی و عایق بندی درونی سطح بالایی از عایق صوتی را ارائه می کند و این در شرایطی است که خانه های نسترون می توانند در برابر زلزله های سطح ۷ و توفان های سطح ۱۰ نیز مقاومت کنند.

خانه‌های پیش ساخته

ماده مورد استفاده در دیوارهای بیرونی خانه برای دو ساعت یا بیشتر در برابر آتش مقاوم است و دیوارهای داخلی نیز برای حداقل یک ساعت می توانند در برابر آتش مقاومت کنند. افزون بر مدل ۱۴.۵ متر مربعی مکعب یک و مدل ۲۶ متر مربعی مکعب دو، نسترون دو مدل سنتی تر افسانه یک و افسانه دو را نیز ارائه می کند. چهار مدل خانه عرضه شده توسط این شرکت با ضمانت ۵۰ ساله برای مواد و ساخت عرضه می شوند و امکان ارسال آنها به هر نقطه از جهان وجود دارد.

خانه‌های پیش ساخته

خانه‌های پیش ساخته

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا