چگونه به کشور آلمان مهاجرت کنیم؟

تعریف مهاجرت: در مفهوم امروزی مهاجرت به حرکت افراد از کشوری به کشور دیگر می گویند که در کشور مقصد شهروند آن نیستند. مهاجرت به صورت کلی می توان به همان اقامت طولانی مدت در کشوری گفته می شود برای مثال کارگران فصلی نوعی از مهاجرت اند. مقدار مهاجرت در جهان کمی است. مهاجرت به …

تعریف مهاجرت:

در مفهوم امروزی مهاجرت به حرکت افراد از کشوری به کشور دیگر می گویند که در کشور مقصد شهروند آن نیستند. مهاجرت به صورت کلی می توان به همان اقامت طولانی مدت در کشوری گفته می شود برای مثال کارگران فصلی نوعی از مهاجرت اند. مقدار مهاجرت در جهان کمی است. مهاجرت به این معنا است که فرد از جایی به جای دیگر برای هدف کار و یا زندگی کردن برود. مهاجرت ها می توانند دلایل گوناگونی از جمله دور شدن از شرایط نامناسب مانند فقر، بیماری، جنگ، بیکاری، عوامل سیاسی و یا دیگر عوامل خواهد بود. دلیل دوم این است که شرایط در کشور مقصد به صورتی است که بسیار بهتر از کشور خودشان است. برای مثال امکانات رفاهی و یا اموزشی بیش تری دارد.

امروزه بسیاری از افراد به دلایلی که در بالا به آنها اشاره کردیم قصد مهاجرت را دارند و از همین جهت به دنبال راهی مناسب جهت مهاجرت هستند.

انواع مهاجرت:

مهاجرت های خارجی: مهاجرت خارجی بین کشور ها صورت می گیرد یعنی فرد از کشور خود خارج می شود و به کشور دیگری میرود. برخی از مهاجرت های خارجی با هدف بدست آوردن ثروت یا دستمزد و رفاه بیشتر انجام می شود که به این دسته از مهاجرت ها مهاجرت های اختیاری می گویند. در مهاجرت های اختیاری معمولا کشورها مشکلات اقتصادی دارند و به همین دلیل افراد به صورت اختیاری به مهاجرت از کشور خودشان می پردازند.

مهاجرت به شکل پناهندگی: مهاجرت از طریق پناهندگی یکی از انواع مهاجرت خارجی محسوب می شود که افراد از طریق آن اقدام به مهاجرت می نمایند. در مهاجرت از طریق پناهندگی معمولا افراد به دلیل مشکلات کشور مبدا این نوع از مهاجرت را انتخاب می نمایند که در این نوع از مهاجرت مشکلات کشور مبدا سبب می شود که افراد به مهاجرت و نقل مکان از طریق پناهندگی اقدام نمایند. مهاجرت از طریق پناهندگی معمولا مشکلات و ریسک های بسیار زیادی را برای افراد به همراه دارد و ممکن است شخصی که از طریق پناهندگی اقدام به مهاجرت می نماید از طرف کشور مقصد یا همان کشور مهاجر پذیر درخواست پناهندگی اش پذیرفته نشود و شخص پناهنده مجبور به بازگشت به کشور مبدا خود شود.

مهاجرت های داخلی: مهاجرت داخلی دسته دیگری از مهاجرت می باشد که بین نواحی یک کشور صورت می گیرد. مهاجرت داخلی خود به دو نوع تقسیم می شود:

الف)مهاجرت های فصلی: در مهاجرت فصلی معمولا در بین عشایر کشور ما بسیار رایج است در این نوع از مهاجرت یعنی مهاجرت فصلی عشایر در فصل زمستان به قشلاق و در فصل تابستان به ییلاق اقدام می نمایند و همچنین حرکت کردن و جابه جا شدن کارگران از شهرها و یا روستاهای اطراف به روستای دیگر در زمان میوه چینی نوعی از مهاجرت محسوب می شود.

ب)مهاجرت های روزانه:  امروزه زندگی در شهرهای بزرگ و کلان شهرها به علت های گوناگونی همچون گرانی و شلوغی بسیار دشوار شده است به همین دلیل اشخاص برای زندگی به شهرهای اطراف یک کلان شهر رو می آورند در مهاجرت های روزانه حرکت روزانه مردم از اطراف شهرهای بزرگ برای این که کارکنند و یا از خدمات و امکانات داخل شهر استفاده کنند به داخل شهر می روند که نوعی از مهاجرت های داخلی است. در این نوع از مهاجرت افراد در شب هنگام به محل زندگی اولیه خود برمی گردند.

مهاجرت به آلمان:

جمهوری فدرال آلمان کشوری وسیع در قلب قاره اروپاست که اکنون به عنوان صنعتی ترین کشور قاره اروپا شناخته می شود. بازار کار مناسب، رشد اقتصادی بالا، ثبات اقتصادی و سیاسی، امکان برخورداری از تحصیل رایگان در اروپا از مواردی است که کشور آلمان را به کشوری جذاب برای مهاجران تبدیل نموده است.

آلمان یکی از صنعتی ترین کشورهای اروپا است که شرایط مالی مناسب برخوردار است. نرخ بیکاری جوانان زیر بیست و پنج سال در این کشور کمتر از دو درصد است. همچنین وجود دانشگاه های معتبر کشور آلمان، زندگی ایده‌آل و رفاه نسبتا بالا در این کشور موجب شده که افراد زیادی خواهان مهاجرت به کشور آلمان باشند. برای مهاجرت به آلمان روش های مختلف وجود دارد؛ که هر کدام از آنها شرایط و قوانین مختص به خود را دارند. کمک گرفتن از وکیل مهاجرت آلمان که از این شرایط و قوانین مطلع بوده و آگاهی کافی در این زمینه را دارد. به متقاضی مهاجرت به آلمان کمک می کند تا راحت‌تر پروسه مهاجرت خود را طی کند. روش های مختلفی برای مهاجرت به آلمان وجود دارد که هر کدام از این روش ها قوانین و شرایط مختص به خود را دارند. وکیل مهاجرتی مورد نظر باید تسلط و دانش کافی بر روی همه‌ی روش های مهاجرتی به آلمان را داشته باشد. همچنین وکیل مهاجرتی به کشور آلمان باید بتواند شرایط اختصاصی هر کدام از متقاضیان را آنالیز و بررسی کند و با توجه به آن بهترین روش مهاجرتی را به آنها پیشنهاد دهد. علاوه بر آن راهنمایی های لازم را به متقاضیان مهاجرت به کشور آلمان را ارائه دهد. تعدادی از بهترین روش های مهاجرت به آلمان عبارت‌اند از:  تحصیل در کشور  آلمان، کار در کشور آلمان، سرمایه گذاری و یا ثبت شرکت در کشور آلمان، مهاجرت از طریق ازدواج و غیره.

چگونه به کشور آلمان مهاجرت کنیم؟

اخذ تابعیت با تولد فرزند:

تابعیت رابطه ای سیاسی، معنوی، اقتصادی و اجتماعی میان یک فرد و دولت متبوع اوست. مهم ترین روش اخذ تابعیت تولد است که از دو نظام حقوقی خون یا خاک تبعیت می کند. در سیستم خون به این امر توجه می شود که تابعیت والدین فرزند متولد شده متعلق به کدام کشور است و به فرزند هم همان تابعیت اعطا می شود. اما در سیستم خاک محل تولد فرزند تولد یافته نقش اصلی را در اعطای تابعیت ایفا می کند.

کشور آلمان مانند برخی کشورهای توسعه یافته سیستم خون را به عنوان نظام حقوقی اصلی خود در اعطای تابعیت انتخاب نموده است. این امر بدان معنی است که فرزند یا نوزاد متولد شده در آلمان اگر دارای پدر یا مادری آلمانی باشد از زمان تولد خود تابعیت کشور آلمان را دارا می باشد و تفاوتی نمی نماید که در کدام کشور متولد شده باشد یعنی اگر کودکی در کشور ایران از یک مادر انگلیسی و یک پدر آلمانی بدنیا بیاید براساس مقررات کشور آلمان که سیستم تابعیت خون را پذیرفته است به طفل تابعیت کشور آلمان داده می شود.

اما کشور آلمان برای جلوگیری از تولد افراد بدون تابعیت به کودکانی که تابعیت والدین آنها مشخص نیست و در خاک کشور آلمان به دنیا می آیند تابعیت آلمانی می دهد بدین صورت که اگر کودکی در خاک آلمان به دنیا بیاید و پدر و مادر او مشخص نباشند و یا دارای تابعیت هیچ کشوری نباشند برای جلوگیری از تولد افراد بی تابعیت، تابعیت کشور آلمان به او اعطا می شود.

 

مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج:

ازدواج با اتباع یک کشور یکی از روش های اخذ اقامت و تابعیت آن کشور و از شرایط مهاجرت به آلمان است. کشور آلمان نیز از این قاعده تبعیت می کند. طبق قوانین ازدواج در آلمان و از جمله شرایط مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج این است که اگر شما به عنوان یک خارجی با شخصی که تابعیت کشور آلمان را دارد و به عبارت دیگر یک آلمانی است ازدواج نمایید می توانید به اقامت کشور آلمان و پس از آن به تابعیت این کشور دست پیدا کنید.

در قدم اول پیرامون شرایط مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج این است که شخص تبعه آلمان باید اثبات نماید دارای درآمد کافی برای تامین زندگی خود و همسرش می باشد و برای تامین هزینه های زندگی خود نیازی به کمک های دولتی ندارد. از طرف دیگر طبق قانون ازدواج در آلمان شخص متقاضی ازدواج با تبعه آلمان باید زبان المانی را حداقل تا سطح A1 فراگرفته باشد.

این نوع از سطح زبان آلمانی برای اینکه فرد تا حدودی بتواند صحبت کند و با دیگر افراد آلمانی ارتباط برقرار نماید .پس از ازدواج و ثبت قانونی آن متقاضی دریافت ویزا باید به سفارت آلمان در کشور خود مراجعه نماید و مدارک مثبت ازدواج و تقاضای خود را برای دریافت ویزای ازدواج ارائه می نماید.

 

مهاجرت تحصیلی به آلمان:

تحصیل در مدارس آلمان به صورت اجباری از ۶ سالگی آغاز می شود. مدارس بین المللی در آلمان به دو صورت خصوصی و دولتی اداره می شوند. می توان گفت اکثر مدارس دولتی آلمان در شهرهای بزرگ و پرجمعیت آلمان قرار دارند. تحصیل در مدارس آلمان عمدتاً با امکانات عالی و استانداردهای تحصیلی بالا در کلاس های کم جمعیت انجام می گیرد. زبان تحصیل در بیشتر مدارس بین المللی و خصوصی آلمان، انگلیسی است و بعضاَ زبان دوم (آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و اسپانیایی و. . . ) نیز در این مدارس تدریس می شود.

اگر فردی که قصد مهاجرت از طریق تحصیل در دانشگاه های کشور آلمان را دارد دارای مدرک دیپلم باشد نمی تواند در دانشگاه های آلمان مستقیما ادامه تحصیل بدهد.

در سیستم و نظام آموزشی کشور آلمان، دانش آموزانی که مدرک دیپلم خود را از کشورهای دیگر اخذ کرده باشند؛ قادر به ورود به دانشگاه های کشور آلمان نخواهند بود و در این خصوص می بایست یک سال کالج (به عنوان سال تحصیلی دوازدهم) را در کشور آلمان گذرانده و سپس وارد مقطع لیسانس شوند.

آلمان به عنوان کشوری صنعتی و ثروتمند که امکان تحصیل رایگان را برای دانشجویان بین المللی فراهم کرده است همواره یکی از انتخاب های افرادی است که مایل هستند در اروپا تحصیلات خود را ادامه دهند.

مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل از بهترین راه های مهاجرت به آلمان است. به طور خلاصه می توان گفت تحصیل در آلمان در مقطع کارشناسی  به زبان آلمانی است و متقاضی نیازمند مدرکی دال بر اثبات دانش زبان آلمانی خود می باشد. برای رشته های مختلف مدرک زبان مورد نیاز متفاوت است و معمولا یکی از دو مدرک B1 یا B2 مورد نیاز است. از دیگر ملزومات تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه های آلمان آن است که فرد در آزمون سراسری در ایران قبول شده باشد یعنی اینکه اگر شما قصد دارید که در کشور آلمان در یکی از دانشگاه های آلمان تحصیل کنید باید در کنکور سراسری ایران ثبت نام نمایید و کارنامه خود یا همان اعلام نتایج خودتون را مبنی براینکه در کنکور سراسری قبول شده اید را به دانشگاه مربوطه ارائه نمایید. با داشتن این دو شرط شما می توانید وارد کالج های کشور آلمان شده و سپس در دانشگاه به تحصیل بپردازید. تحصیل در مقطع لیسانس در دانشگاه های آلمان ۴ ساله است و به طور معمول تحصیل در دانشگاه های آلمان رایگان یا با هزینه های اندک می باشد.

 

مهاجرت تحصیلی در مقطع فوق لیسانس در کشور آلمان:

مقطع فوق لیسانس در آلمان از پرطرفدارترین مقاطع تحصیلی در این کشور است. امکان تحصیل در این مقطع هم به زبان انگلیسی و هم زبان آلمانی در اکثر رشته ها وجود دارد. تحصیل در دانشگاه های المانی زبان و دانشگاه های انگلیسی زبان با هزینه ای بسیار اندک امکان پذیر است. اشاره به این نکته ضروری است که متقاضی باید دارای مدرکی باشد که توانایی او را در زبان انگلیسی و یا آلمانی به اثبات برساند که این امر با ارائه مدرک زبان آیلس ۶.۵ به بالا و یا B2 آلمانی به اثبات می رسد.

 

مهاجرت تحصیلی در کشور آلمان در مقطع دکترا:

برای تحصیل در مقطع دکتری در کشور آلمان اولین شرط یافتن یک استاد راهنماست. اگر متقاضی بتواند پس از برقراری ارتباط با اساتید دانشگاه مورد نظر, استادی را متقاعد نماید می توان گفت پذیرش خود را اخذ کرده است. لازمه این امر ان است که فرد متقاضی ضمن برخورداری از دانش زبان رزومه تحصیلی قوی نیز داشته باشد تا بتواند استاد راهنما را متقاعد نماید.

چگونه به کشور آلمان مهاجرت کنیم؟

مهاجرت کاری به آلمان:

پیشنهاد کار (جاب آفر- (job offer

یکی از روش های که افراد می توانند جهت اخذ اقامت کشور آلمان اقدام نماید اخذ ویزای کاری است ، کشور آلمان در حال حاضر اخذ ویزای کاری را برای متقاضیان این نوع از مهاجرت آسان کرده است.

برای اخذ ویزای کار کشور آلمان روش های متعددی وجود دارد که یکی از آنها ویزای جاب آفر یا ویزای پیشنهاد کار می باشد.

در صورتی که بتوانید در مشاغل مورد نیاز آلمان، یک پیشنهاد کاری از کارفرمایی در این کشور دریافت کنید، امکان اخذ ویزای کار آلمان برای شما وجود دارد. در روش مهاجرت از طریق جاب آفر به کشور آلمان همانطور که بیان شد شما باید یک پیشنهاد کار از یک کارفرما در کشور آلمان دریافت نماید که پس از گرفتن جاب آفر یا همان پیشنهاد کار از کارفرمای آلمانی می توانید به همراه مدارک مورد نیاز، با مراجعه به سفارت آلمان برای دریافت ویزای کشور آلمان درخواست دهید. در قوانین جدید مهاجرت کشور آلمان از سال ۲۰۲۱، شهروندان اتحادیه اروپا و آلمان نسبت به شما اولویت ندارند و نیازی به آگهی دادن برای شغل مورد نظر نیست، این یعنی اینکه کارفرمای آلمانی الزاما نیاز ندارد که حتما از بین شهروندان آلمانی یا شهروندان اتحادیه اروپا اقدام به استخدام نیروی کار نماید. در اخذ ویزای کاری کشور آلمان نکته ای که لازم است به آن دقت نمایید سن شما می باشد ، در واقع یکی از محدودیت های اخذ ویزا از طریق کار در کشور آلمان سن افراد است که  البته در صورتی که بالای ۴۵ سال سن دارید باید حتما در شغلی استخدام شوید که حداقل ۳،۶۸۵ یورو در ماه برای شما در آمد داشته باشد.

عواملی که باعث موفقیت شما در اخذ ویزا از طریق جاب آفر – job offer می شود:

از عوامل مهمی که برای یافتن کارفرما و داشتن پیشنهاد کاری خوب از یک کارفرمای آلمانی می تواند به شما کمک کند می توان به مدرک تحصیلی مرتبط با کار پیشنهادی در کشور آلمان ، تخصص بالا در حرفه ای که قصد کار در کشور آلمان را دارید، سابقه کار مرتبط با کاری که قصد دارید در کشور آلمان انجام دهید و تسلط به زبان آلمانی اشاره کرد.

افرادی که قصد مهاجرت از طریق ویزای کار در کشور آلمان را دارند بهتر است بدانند بسیاری از کارفرمایان کشور آلمان به دنبال افرادی هستند که به زبان آلمانی تسلط کافی دارند و به ندرت کارفرمایی هست که نیاز به فردی داشته باشد که به زبان انگلیسی آشنایی دارد پس برای اینکه بتوانید شانس خودتون را برای موفقیت در اخذ ویزای کار کشور آلمان بالا ببرید از هم اکنون به اخذ مدرک زبان آلمانی اقدام نمایید.

چگونه به کشور آلمان مهاجرت کنیم؟

ویزای جستجوی کار در آلمان (جاب سیکر- job seeker):

یکی دیگر از روش های مهاجرت به کشور آلمان ویزای جستجوی کار یا همان  job seeker می باشد در این روش از مهاجرت به کشور آلمان برخلاف روش جاب آفر – job offer شما از یک کارفرمای آلمانی پیشنهاد کاری ندارید، در واقع کشور آلمان برای افرادی که پیشنهاد کاری از یک کارفرمای آلمانی را ندارند اجازه داده است که شخص متقاضی مهاجرت به کشور آلمان به این کشور سفر کرده و شغل مورد نظر خود را بیابد.

ویزای جستجوی کار آلمان یا همان ویزای job seeker به متقاضیان کار در کشور آلمان اجازه می دهد که به مدت ۶ ماه در کشور آلمان اقامت داشته باشند و به جستجوی کار در کشور آلمان  بپردازند. در صورت اخذ ویزای جستجوی کار یا job seeker  باید در مهلت داده شده که همان ۶ ماه می باشد ، به کاریابی و مصاحبه با کارفرمایان آلمانی بپردازید. در ویزای جستجوی کار یا همان job seeker در صورتی که موفق به یافتن شغل مناسبی در کشور آلمان شوید می توانید اقامت کاری کشور آلمان را دریافت کنید، در غیر این صورت باید این کشور را ترک کنید. برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان یا  job seeker به حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط با شغلی که قصد جستجو در کشور آلمان را دارید می باشید  و همچنین برای اخذ ویزای جستجوی کار یا job seeker مدرک زبان آلمانی B1 نیاز دارید. مدرک تحصیلی مورد نیاز برای این ویزا لیسانس، کاردانی یا مدرک ۲ ساله تحصیلات تخصصی است. البته مدرک تحصیلی شما باید در کشور آلمان مورد تایید قرار گیرد. برای اخذ ویزای جستجوی کار کشور آلمان job seeker همچنین لازم است  نشان دهید که توانایی پرداخت هزینه های زندگی در آلمان را در آن مهلت ۶ ماهه دارید.

 

به چه شخصی وکیل مهاجرت می گویند:

وکیل مهاجرت در اصل به کسی گفته می شود که در امور مهاجرت، وکالت شما را بر عهده می گیرد. از این رو متقاضیان با قصد مهاجرت می توانند با یک وکیل مهاجرتی که آگاه به امور سفارت خانه و قوانین کشورهای متعدد می باشند و در این زمنیه دارای اطلاعات جامعی هستند، وارد مذاکره شوند و پرونده خود را به آنان بسپارند.                                                       انتخاب یک وکیل مهاجرتی امری بسیار حساس می باشد و می توان گفت وکیل مهاجرتی می تواند در سرنوشت و آینده شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. در کشور جمهوری اسلامی ایران فارغ التحصیلان رشته حقوق می توانند در مقام مشاور حقوقی در باب مسائل مختلف حقوقی اظهار نظر داشته باشند. افرادی که فارغ التحصیل رشته حقوق می باشند می توانند در باب مهاجرت، اخذ پذیرش، بحث ازدواج با اتباع کشورهای دیگر، اخذ ویزای کار، تولد فرزند در خارج از کشور و تبعات آن اظهار نظر کرده و قوانین روز در باب حقوق بین الملل خصوصی را به اطلاع شما متقاضیان برسانند.

وکیل مهاجرت مسئولیت بسیار مهمی برعهده دارد زیرا باید از هر نظر امر مهاجرت را با موفقیت انجام دهد، وکیل مهاجرت باید دارای روابطی گسترده در سطح بین الملل داشته باشد تا بتواند امر مهاجرت را با موفقیت انجام دهد.

وکیل مهاجرت باید از دانش زبان کافی بهره مند باشد تا بتواند امر مهاجرت را به طور صحیح انجام نماید.

 وکیل مهاجرت به کشورآلمان:

یکی از خصایص وکیل مهاجرت آشنا بودن به دانش حقوق بین الملل است، یک وکیل مهاجرت باید به مباحث روز مهاجرت آشنایی کامل داشته باشد، همچنین یکی از خصوصیات وکیل مهاجرت آشنایی وی به زبان روز دنیا و همچنین آشنایی وکیل مهاجرت به زبان کشور مهاجر پذیر است یکی از وظایف وکیل مهاجرت مسئولیت پذیری است از همین جهت وکیل مهاجرت به کشور آلمان نیز باید مسئولیت پذیر باشد به گونه ای که به طور مداوم پیگیر فرآیند مهاجرت شما به کشور آلمان باشد. وکیل مهاجرت باید از دقت و سرعت بالایی برخوردار باشد تا بتواند در کمترین زمان نسبت به اخذ ویزای فرد متقاضی اقدام نماید ، سرعت و مداومت وکیل مهاجرت به کشور آلمان می‌تواند موجب کاهش هزینه‌ها مهاجرت به کشور آلمان شود. یکی از ویژگی های وکیل مهاجرت داشتن صداقت است ، علاوه بر اینکه وکیل مهاجرت باید مسئولیت پذیر باشد،  لازم است وکیل مهاجرت با شما صادق باشد به این معنی که شما را از کوچکترین تغییرات در فرایند مهاجرت به آلمان و همچنین تغییرات در قوانین مهاجرتی کشور آلمان مطلع کند. یکی از ویژگی هایی که باید یک وکیل مهاجرت داشته باشد این است که وکیل مهاجرت باید بتواند زمان و هزینه مهاجرت را به طور تقریبا دقیق به متقاضی مهاجرت اعلام نماید یعنی وکیل مهاجرت لازم است آنها به طور تقریبی برای شما مشخص کنند؛ که چه مقدار هزینه برای مهاجرت به آلمان نیاز دارید و حق الوکاله دریافتی وکیل مهاجرت از شما چقدر است.

مزایای استفاده از وکیل مهاجرت به کشور آلمان:

_پیگیری مداوم پرونده ی مهاجرتی متقاضی مهاجرت به آلمان

_کسب اطلاعات صحیح و به‌روز از وضعیت اقتصادی، تحصیلی و کاری کشور آلمان

_صرفه جویی در زمان و هزینه متقاضی مهاجرت به کشور آلمان

_تسهیل روند مهاجرت و استفاده از دانش و تخصص وکیل مهاجرت آلمان

_پیشنهاد بهترین روش مهاجرت با توجه به شرایط اختصاصی هر کدام از متقاضیان

_شناسایی فاکتورهای ریسک پذیر در پرونده مهاجرت و حذف و یا حل آن

از جمله خدماتی که وکیل مهاجرت به آلمان می­ تواند به شما ارائه دهد مشاوره در خصوص اقامت دائم یا موقت کشور آلمان است.

وکیل مهاجرت به آلمان می­ تواند در خصوص امور تجاری در فرآیند اخذ مجوز و ثبت شرکت به شما طرحی جامع دهد. و شما را در مورد امور ابتدایی چون گواهی نامه رانندگی، اجاره آپارتمان و دفتر برای شرکت همراهی می­ کند.

در پرونده ­های پذیرش تحصیلی نیز وکیل مهاجرت به آلمان می­ تواند برای شما اقدام به اخذ پذیرش دانشگاه­، پذیرش برای گذراندن دوره­ های زبان و تطابق مدارک دوره­ های فنی حرفه ­ای در آلمان نماید.

چرا وکلای مهاجرت موسسه حقوقی صلح آفرین پارس:

یکی از دغدغه های مدیران موسسه حقوقی صلح آفرین پارس استفاده و بهره مندی از وکلای پایه یک دادگستری و دکترین علم حقوق در امور مهاجرتی می باشد و از این جهت تیمی قدرتمند از وکلای پایه یک دادگستری و دکترین علم حقوق در زمینه مهاجرت و امور بین الملل در حال حاضر در موسسه حقوقی صلح آفرین پارس در جهت رفاه حال شما در امر مهاجرت ، خدمات حقوقی و مهاجرتی ارائه می نمایند.

وکلای مهاجرت موسسه حقوقی صلح آفرین پارس با دارا بودن دانش حقوقی  و بین المللی مکفی  و همچنین آشنایی کامل با مقررات جدید مهاجرتی کشور آلمان و ارتباطات موثر بین المللی با دیگر همکاران خود در کشور آلمان و دیگر کشورها می توانند ویزای کشور آلمان را برای متقاضیان محترم در کمترین زمان ممکن اخذ نمایند.

جهت بهره مندی از خدمات مهاجرتی موسسه حقوقی صلح آفرین پارس برای اخذ شهروندی کشور آلمان می توانید از طریق زیر با ما در ارتباط باشید:

۰۲۱۶۶۴۰۸۵۱۷-۰۹۱۲۹۳۶۶۷۳۹

منبع: www. solhafarin.ir

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا