مودم ویژه همراه اول با ۳۰۰ گیگابایت اینترنت یکساله رایگان

همراه اول به جهت ایجاد دسترسی ساده به اینترنت پرسرعت در سراسر کشور، اقدام به واگذاری مودم اختصاصی این اپراتور با شرایط ویژه کرده است.

موبنا؛ مریم عباسی – همراه اول به متقاضیان بهره‌مندی از شبکه اینترنت پرسرعت این اپراتور، یک دستگاه مودم روتر با مدل Utel-L443 به همراه یک سیمکارت ۴G عرضه می‌کند. ویژگی برتر این مودم روتر ارائه اینترنت wifi با امکان اتصال ۳۲ کاربر است، همچنین چهار کاربر نیز از طریق قابلیت روتر این مودم، می‌توانند با استفاده از پورت LAN به اینترنت پرسرعت متصل شوند.

این مودم به‌طور اختصاصی برای شبکه اپراتور اول تنظیم شده، به‌طوری‌که براساس وضعیت شبکه می‌تواند تا سرعت ۱۵۰ مگابایت دانلود و ۵۰ مگابایت آپلود اطلاعات داشته باشد.

ویژگی خرید این مودم که با قیمت یک میلیون و ۳۹۰ هزار تومان عرضه می‌شود، اینترنت یکساله رایگان همراه اول است. در واقع افرادی که اقدام به خرید این مودم می‌کنند، یک سیمکارت و ۳۰۰ گیگابایت اینترنت همراه یکساله را به عنوان هدیه دریافت می‌کنند. توجه داشته باشید اگر مشترکی بخواهد همین حجم اینترنت را با احتساب هر گیگ حدود ۳ هزار تومان خریداری کند، باید نزدیک به ۹۰۰ هزار تومان بابت حجم مذکور هزینه پرداخت کند.

مودم ویژه همراه اول با 300 گیگابایت اینترنت یکساله رایگان

متقاضیانی که علاقه‌مند به بهره‌مندی از این پیشنهاد هستند، کافیست از طریق این لینک بسته اینترنت همراه اول را خریداری کرده و پس از اینکه مامور پست آن را تحویل داد، ۲۴ ساعت بعد سیمکارت به‌طور خودکار فعال می‌شود.

همچنین کاربر می‌تواند پس از دریافت مودم با مراجعه به حساب کاربری خود، بخش سفارشات من با وارد کردن شماره سریال سیمکارت نسبت به فعالسازی آن اقدام کند.

برای فعالسازی بسته اینترنت ۳۰۰ گیگابایت یکساله نیز کافیست سیمکارت خریداری شده را داخل مودم قرار دهید تا بسته مذکور به‌طور خودکار فعال شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا