۶ مزیت سیستم عامل تایزن در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ

در شرایطی که مردم بیش از همیشه وقت‌شان را در خانه سپری می‌کنند، داشتن تلویزیونی با بهترین کیفیت تصویر به یک ضرورت تبدیل شده است.

موبنا – تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ با در نظر گرفتن این مسئله طراحی شده‌اند که کاربران اکنون کارهای بیشتری را با تلویزیون خود انجام می‌دهند و به همین دلیل باید بتوانند تماشای فیلم‌ها مورد علاقه، بازی یا حتی ورزش خانگی را متناسب با سلیقه خودشان روی تلویزیون انجام دهند.

راز ارائه انواع قابلیت‌ها روی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ در سیستم عامل تایزن است. تایزن یک سیستم عامل مبتنی بر لینوکس به شکل منبع باز است که از انواع دستگاه‌ها شامل تلویزیون، موبایل، دستگاه‌های خانگی و حتی ساینیج پشتیبانی می‌کند.

در حال حاضر ۱۹۰ میلیون نفر در ۱۹۷ کشور جهان از مزایای سیستم عامل تایزن در تلویزیون هوشمند سامسونگ خود بهره می‌برند (البته با توجه به استفاده اشتراکی یک خانواده از یک تلویزیون، تعداد واقعی کاربران بسیار بیشتر از این عدد است). تایزن پلتفرمی است که شعارهای «صفحه نمایشی برای همه جا» و «صفحه نمایشی برای همه» را که بر اساس نیازهای کاربران در سامسونگ اتخاذ شده است، در خود جای داده است. شرکت سامسونگ اکنون به دنبال تقویت جایگاه این سیستم عامل از طریق همکاری در حوزه‌های مختلف ویدیو، هنر و بازی است.

در اینفوگرافی زیر نگاهی کرده‌ایم به ۶ مزیت سیستم عامل تایزن در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ:

۶ مزیت سیستم عامل تایزن در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا