تماشای فینال یورو ۲۰۲۰ از طریق آیگپ

دیدار فینال یورو ۲۰۲۰ امشب بین دو تیم انگلیس و ایتالیا برگزار می‌شود.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط‌عمومی آیگپ، بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبال ملی در قاره اروپا به خان آخر رسیده است و شاگردان روبرتو مانچینی مقابل سربازان گرث ساوت‌گیت صف‌آرایی خواهند کرد.

تیم ملی انگلیس با وجود لیگ قدرتمند و پرطرف‌داری که دارد و حتی با وجود بازیکنان طراز اولی که در لیگ پرافتخارش بازی می‌کنند، برای نخستین‌بار است که به این فینال بزرگ راه پیدا کرده است و قطعاً می‌خواهد که این اولین حضور را به یک قهرمانی خاطره‌انگیز پیوند بزند. در آن سو، لاجوردی پوشان ایتالیا آمده‌اند تا در چهارمین تجربه حضور در فینال، طلسم سال‌ها دوری از قهرمانی را بشکنند و برای دومین بار پس از سال ۱۹۶۸ جام را با خود به رم ببرند.

فینال یورو ۲۰۲۰ امشب، یکشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۰ از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه ومبلی برگزار می شود. دو تیم انگلیس و ایتالیا تاکنون ۲۷ بار مقابل یکدیگر به میدان رفته اند که ۱۱ برد ایتالیا، ۸ تساوی و ۸ برد انگلیس حاصل این نبردهای تن به تن بوده است.

سه شیرها تا به امروز دربازی‌های یورو و همچنین جام جهانی هرگز موفق نشده اند تا مقابل ایتالیا با برد زمین بازی را ترک کنند.

گفته می‌شود دولت انگلیس قصد دارد مجوز پرشدن ۱۰۰ درصدی ورزشگاه ومبلی را برای بازی فینال یورو ۲۰۲۰ صادر کند.

این دیدار هیجان‌انگیز امشب به‌صورت زنده از اپلیکیشن آیگپ پخش خواهد شد و کاربران این پیام‌رسان بومی می‌توانند همراه با هواداران حاضر در ومبلی این دیدار را در گوشی تلفن همراه خود دنبال کنند.

برای نصب آیگپ می‌توانید عدد ۱ را به ۱۰۰۰۴۴۲۷ ارسال و یا از استورهای داخلی برای دانلود و نصب این اپلیکیشن اقدام کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا