خنک کردن خانه با محصولی کم‌مصرف در سریع‌‌ترین زمان

از وقتی که کولر را روشن می‌کردیم تا زمانی که خانه خنک شود، آن‌قدری طول می‌کشید که همگی حسابی کلافه می‌شدیم. کولر ما خیلی قدیمی شده بود و در عین حال که دیر هوا را خنک می‌کرد، مصرف برق بالایی داشت و فقط کسانی که روبروی آن می‌نشستند از لذت هوای خنک بهره می‌بردند.

موبنا – بالاخره بعد از مدت‌ها امسال تصمیم گرفته بودیم یک کولر گازی جدید بخریم، برای انتخاب بهترین گزینه موجود در بازار مدل‌های زیادی را بررسی کردیم تا اینکه با یکی از بهترین‌های بازار آشنا شدیم: کولر گازی AR7000 سامسونگ.

خنک کردن خانه با محصولی کم‌مصرف در سریع‌‌ترین زمان

سریع و قدرتمند

اولین نکته‌ای که در کولر AR7000 سامسونگ نظر مرا جلب کرد، طراحی سه گوش آن بود. یک معماری فناورانه که باعث می‌شد جریان هوا با سرعت بالا و پوشش‌دهی بیشتری خانه را به سرعت خنک کند. طراحی این کولر به این شکل است که ورودی آن از هوای عریض تری برخوردار است و در نتیجه امکان مکش هوای بیشتری را به وجود می‌آورد. عرض افزایش یافته، پره‌های کاملا V شکل، زاویه خروجی هوا و یک فن بزرگ عواملی هستند که باعث شده تا کولر AR7000 سامسونگ بتواند، در سریع‌ترین زمان ممکن، گوشه به گوشه خانه را از هوایی خنک و سالم پر کند.

علاوه بر این‌ها حالت قدرتمند «خنک کننده سریع» این کولر هم از فناوری‌های جالب توجه آن است. با این فناوری نیازی نیست هیچ کدام از تنظیمات کولر را دائما به طور دستی تغییر دهید و با تنظیمات خودکار آن می‌توانید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. به این شکل که کمپرسور و فن تنها در مدت زمان لازم کار می‌کنند تا دمای هوای معتدل و خنک را حفظ کنند و وقتی دما به حد نرمال رسید، خاموش می شوند. بنابراین مصرف برق به شدت پایین می‌آید و هزینه برق کمتری پرداخت می‌کنید، در صورتی که خانه شما هم کاملا خنک است و ازهوایی مطلوب استفاده می‌کنید.

خنک کردن خانه با محصولی کم‌مصرف در سریع‌‌ترین زمان

هوایی خنک و تصفیه شده

یکی دیگر از فناوری‌هایی که به این کولر قدرت بیشتری داده، کمپرسور اینورتر دیجیتال آن است. این کمپرسورها در عین حال که بسیار کم مصرف هستند، بسیار پرتوانند و بازده انرژی به مراتب بالاتری دارند.

با کولر AR7000 سامسونگ در کنار همه این مزایا می‌توانید از هوای تصفیه شده و سالم هم برخوردار شوید. فناوری Virus Doctor به همراه فیلتر Easy آن می‌تواند گرد و خاک، آلاینده‌ها و مواد حساسیت زا را از بین ببرد و هوایی که در آن نفس می‌کشید را تمیز و سالم نگه دارد.

علاوه بر اینکه فیلتر Easy کولر گازی سامسونگ در بیرون از بدنه اصلی و روی دستگاه قرار گرفته شده تا به راحتی بتوانید آن را تمیز کنید و سپس سر جایش بگذارید بدون اینکه نیازی به باز کردن قاب های بدنه کولر باشد.

خنک کردن خانه با محصولی کم‌مصرف در سریع‌‌ترین زمان

برای یک عمر

یکی دیگر از خصوصیات منحصر به فرد کولر گازی AR7000 سامسونگ این است که در شرایط بسیار سخت و محیط‌های نامساعد هم بدون ذره‌ای اختلال به کار خود ادامه می‌دهد. فناوری محافظت سه گانه مضاعف (Triple Protector Plus)  کمپرسور و کنترل کننده این کولر را در مقابل اضافه بار ناشی از ارتعاشات برق و نوسانات جریان برق محافظت می‌کند.

همچنین این کولر دارای یک پوشش ضدخوردگی برای جلوگیری از خوردگی کندانسور و زنگ زدگی بدنه است که می تواند در مقابل درجه حرارت های بالا (تا ۵۸ درجه سانتیگراد) به خوبی دوام بیاورد.

خنک کردن خانه با محصولی کم‌مصرف در سریع‌‌ترین زمان

کولری هوشمند و حرفه‌ای

کولرهای AR7000 سامسونگ قابلیت «نصب هوشمند» را هم دارند. با این قابلیت می‌توانید چک کنید که آیا کولرتان به درستی نصب شده است و اگر در این زمینه مشکلی باشد از طریق اپلیکیشن به شما اطلاع می‌دهد.

خنک کردن خانه با محصولی کم‌مصرف در سریع‌‌ترین زمان

علاوه بر اینکه کولر گازی AR7000 سامسونگ شامل یک سیستم عیب یاب خودکار به نام «چک هوشمند» است. این سیستم می‌تواند در همان مراحل اولیه مشکلات کولر را بررسی کند و تشخیص ‌دهد و از طریق یک اپلیکیشن در گوشی هوشمند به شما راهکارهای لازم را بدهد. در نتیجه با این فناوری کاربردی، در وقت شما صرفه جویی می‌شود و نیازی نیست دست به تلفن به دنبال تکنیسین‌های فنی باشید. در واقع شما با کولر AR7000 سامسونگ یک کولر همه فن حریف هوشمند دارید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا