کد های مربوط به اتصال هدست تلفن های دیجیتال و سانترال پاناسونیک

اتصال هدست یکی از قابلیت‌هایی است که تلفن‌های سانترال پاناسونیک در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. این هدست‌های مخصوص به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مکالمات مداوم با مشتریان را برای کارمندان، به یک امر آسان و البته جذاب تبدیل می‌کنند.

زمانی که از یک هدست مخصوص پاناسونیک برای ارتباط‌های تلفنی استفاده می‌کنید، می‌توانید به صورت هم‌زمان به سایر کارهای مهم خود نیز رسیدگی کنید.

اتصال هست به تلفن‌های دیجیتال و سانترال پاناسونیک مانند سانترال پاناسونیک ۸۲۴ نیازمند برخی تنظیمات است که در این مقاله به بررسی و معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت. اگر شما نیز یکی از افرادی هستید که از مکالمه‌های طولانی و خسته شدن دست و گوش خود خسته‌ شده به دنبال یک راه‌حل جایگزین می‌گردید، حتما تا پایان با ما همراه باشید.

آشنایی با هدست‌های پاناسونیک

شرکت پاناسونیک هدست‌های خود را به طور ویژه برای استفاده در زمان مکالمه طراحی و روانه بازار کرده است. این هدست‌ها معمولا از یک میکروفون و یک گوشی تشکیل می‌شوند. این موضوع سبب می‌شود تا یکی از گوش‌های کاربر همیشه آزاد باشد و بتواند در حین صحبت با مشتری، به حرف‌های همکاران خود در مجموعه کاری نیز گوش دهد.

هدست‌های پاناسونیک به صورت سیمی طراحی شده و به جک ۲.۵ میلی‌متری که روی بدنه تلفن‌های سانترال قابل مشاهده است، متصل می‌شوند. این تجهیزات از یک بلندگوی باکیفیت برخوردار هستند که می‌تواند نویز و صداهای اضافی را حذف کند. در نتیجه صدای مشتریان با بهترین وضوح و شفافیت، به گوش کاربران خواهد رسید.

توصیه می‌کنیم قبل از خرید هدست‌های پاناسونیک، از سازگاری آن‌ها با تلفن سانترال خود مطمئن شوید. به این منظور، می‌توانید از فروشنده اطلاعات کافی را به دست آورده یا دفترچه راهنمای این تجهیزات را با دقت مطالعه نمایید.

کد های مربوط به اتصال هدست تلفن های دیجیتال و سانترال پاناسونیک

همان‌طور که در ابتدای مقاله نیز اشاره شد، تنها اتصال این هدست‌ها به تلفن سانترال برای استفاده از آن‌ها کافی نیست! برای اینکه بتوانید مکالمه‌های خود را با مشتریان از طریق این هدست‌ها انجام دهید، باید تنظیمات ویژه‌ای را روی دستگاه تلفن نیز انجام دهید. در ادامه با ما همراه باشید تا مراحل انجام این کار را بررسی نماییم.

نحوه اتصال هدست به تلفن سانترال پاناسونیک

تلفن‌های سانترال پاناسونیک به واسطه قابلیت‌ها و امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می‌دهند، از محبوبیت زیادی در بازارهای داخلی و جهانی برخوردار هستند. یکی از این قابلیت‌ها، امکان استفاده از هدست برای مکالمه است. برای فعال کردن یک هدست پاناسونیک، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. کلید Program را روی صفحه کلید تلفن سانترال فشار دهید.
  2. ابتدا کلید ۶ و سپس کلید ۱ را شماره‌گیری کنید.
  3. در این مرحله، کلید Auto Dial یا Store را فشار دهید.
  4. با استفاده از کلید جهت‌نمای رو به بالا، اسکرول کرده و گزینه “Headset On” را پیدا کنید.
  5. دوباره کلید Auto Dial یا Store را فشار دهید.
  6. دوباره کلید Program را فشار دهید.

به این ترتیب تلفن سانترال شما در وضعیت مکالمه با هدست قرار گرفته است. هدست پاناسونیک را به تلفن متصل کرده و برای پاسخ‌گویی به تماس، کلید SP-PHONE را روی صفحه کلید فشار دهید. به این ترتیب، صدا از طریق هدست برای شما پخش شده و با استفاده از میکروفون آن، می‌توانید با مشتریان صحبت کنید.

نکته: برای غیر فعال کردن مکالمه از طریق هدست، تمام مراحل بالا را دوباره تکرار کرده و در مرحله ۴، گزینه Headset Off  را انتخاب کنید.

مشاهده ی قیمت هدست و سانترال ایده آل گستر

معرفی هدست پاناسونیک RP-TCA400

هدست پاناسونیک RP-TCA400 یکی از بهترین و باکیفیت‌‍‌ترین هدست‌های مکالمه‌ در بازار‌های داخلی و جهانی محسوب می‌شود. این هدست به صورت سیمی طراحی شده و از یک جک ۲.۵ میلی‌متری برخوردار است. میکروفون RP-TCA400 کاملا انعطاف‌پذیر بوده و در وضعیت‌های مختلفی قابل تنظیم است. علاوه بر این، این هدست زیبا و باکیفیت، نویز و صداهای اضافه محیط را کاملا حذف کرده و صدایی شفاف و واضح را به گوش شما خواهد رساند.

از RP-TCA400 می‌توانید در بسیاری از تلفن‌های سانترال استفاده کنید. در ادامه به معرفی برخی از تلفن‌های سازگار با این هدست حرفه‌ای خواهیم پرداخت:

  1. KX-T7730
  2. KX-T7665
  3. KX-DT546
  4. KX-DT543
  5. KX-DT346
  6. KX-DT343

توصیه می‌کنیم در زمان خرید این هدست، در مورد سازگاری آن با تلفن سانترال خود، از فروشنده سوال نموده یا دفترچه راهنمای آن را با دقت مطالعه نمایید.

معرفی هدست پاناسونیک KX-TCA93

هدست پاناسونیک KX-TCA93 یکی دیگر از هدست‌هایی است که می‌توانید در هر مکان و شرایطی، روی کیفیت آن حساب کنید. این هدست نیز به صورت سیمی و همراه با یک جک ۲.۵ میلی‌متری طراحی و روانه بازار شده است. قابلیت تنظیم صدا یکی از مهم‌ترین امکانات و ویژگی‌های KX-TCA93 محسوب می‌شود. به این ترتیب، می‌توانید صدای مکالمه را بر حسب شلوغی محیط کار خود، کم یا زیاد کنید.

از هدست پاناسونیک KX-TCA93 می‌توانید در کنار بسیاری از تلفن‌های دیجیتال و هایبرید پاناسونیک استفاده کنید. لیست تلفن‌‌های سازگار با این هدست، در دفترچه راهنمای آن ذکر شده است.

مزایای استفاده از هدست پاناسونیک برای مکالمه

استفاده از یک هدست باکیفیت برای مکالمه با مشتریان، مزایای زیادی را در اختیار کارمندان قرار می‌دهد. زمانی که در حال مکالمه با هدست هستید، هر دو دست شما به صورت کامل آزاد است و می‌توانید به تمامی کارهای دیگر خود نیز رسیدگی کنید. علاوه بر این، شلوغی محیط کار نمی‌تواند تاثیری روی ارتباط تلفنی شما بگذارد.

کد های مربوط به اتصال هدست تلفن های دیجیتال و سانترال پاناسونیک

در مکالمه‌های طولانی و زمانی که به طور مدام مجبور هستید گوشی تلفن را نزدیک گوش خود نگه‌دارید، هم دست و هم گوش شما خسته می‌شوند. با استفاده از یک هدست پاناسونیک می‌توانید این مشکل را نیز به صورت کامل حل کنید. به این ترتیب، حتی بعد از ساعت‌ها مکالمه نیز هیچ خستگی به سراغ شما نخواهد آمد.

علاوه بر همه این موارد، بسیاری از هدست‌های پاناسونیک به گونه‌ای طراحی شده‌اند که نویز و صداهای اضافی محیط را در زمان مکالمه فیلتر می‌کنند. بنابراین با استفاده از این هدست‌ها می‌توانید از شفافیت و وضوح صدای مکالمه، نهایت لذت را تجربه کنید.

کلام پایانی

یک هدست باکیفیت پاناسونیک، می‌تواند سطح کیفیت مکالمات و ارتباط تلفنی شما با مشتریان را به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش دهد. به همین دلیل، در این مقاله به بررسی مراحل فعال کردن این هدست‌ها در تلفن‌های سانترال و دیجیتال پاناسونیک پرداختیم.

در پایان توصیه می‌کنم هدست‌های پاناسونیک را تنها از نمایندگی سانترال پاناسونیک در تهران و دیگر شهرها و مراکز معتبر و مجاز این شرکت، خریداری نمایید تا اصل بودن آن‌ها، به صورت کامل مطمئن باشید.

دکمه بازگشت به بالا