چگونه مانیتور هواوی MateView تجربه ما را از انتقال بی‌سیم تصاویر متحول می‌کند

طی سال‌های اخیر، نوآوری در دنیای مانیتورها فقط بر روی فناوری صفحه‌نمایش آنها متمرکز بوده است و کمتر به قابلیت‌های کاربردی و طراحی توجه شده است. اما هواوی با ورود به بازار مانیتور، راه کاملاً متفاوتی را در پیش گرفته و نوآوری‌های متعددی را ارائه کرده است. یکی از این نوآوری‌ها امکان انتقال بی‌سیم تصاویر (Wireless Projection) است که با آن می‌توان محتوای نمایشگر موبایل، تبلت یا لپ‌تاپ را به راحتی بر روی مانیتور هواوی نمایش داد.

موبنا – مانیتور HUAWEI MateView نه تنها از طراحی کاملاً انقلابی بهره می‌برد، بلکه دارای قابلیت‌های متعددی برای ارتباط هوشمند است که تعریف ما از متصل کردن مانیتور به وسایل مختلف را دگرگون می‌کند. قابلیت‌های ارتباطی میت‌ویو در صنعت مانیتور بی‌سابقه بوده و درهای تازه‌ای را برای کار کردن آسان‌تر و کارآمدتر گشوده است.

یک مانیتور بزرگ در محیط کار می‌تواند برای هر فردی بسیار کاربردی باشد و فرقی نمی‌کند که از آن برای ویرایش ویدئو، طراحی یا هر کار دیگری استفاده کنید. با این حال متصل شدن به مانیتورها به صورت بی‌سیم، یک فرایند پیچیده با مشکلاتی همچون ارتباط ناپایدار و تأخیر بالاست که مزایای آن را کمرنگ می‌کند. از طرف دیگر استفاده از کابل هم دشواری‌های خاص خود را دارد.

خوشبختانه هوآوی با مانیتور MateView تمامی مشکلات یاد شده را برطرف کرده است و در اوج سادگی می‌توان به صورت بی‌سیم به مانیتور متصل شد. هوآوی برای این کار از فناوری خود با نام OneHop بهره گرفته است؛ بدین شکل می‌توان به آسانی صفحه‌نمایش گوشی هوشمند، تبلت یا لپ تاپ را به دور از هرگونه دردسر به مانیتور منتقل کرد.

در چنین شرایطی، کاربران می‌توانند با انتخاب از بین حالت‌های Duplicate یاExtend Mode ، بیش از یک پنجره را در کنار هم اجرا کنند و سرعت انجام کارهای مختلف را بالا ببرند.

همچنین در صورتی که کاربر یک لپ تاپ هواوی MateBook داشته باشد، از مزایای بیشتری بهره‌مند می‌شود. برای نمونه، در ویرایش ویدئو می‌توان خط زمانی (تایم‌لاین) را بر روی صفحه نمایش لپ تاپ قرار داد و از صفحه بزرگ مانیتور برای مشاهده پیش‌نمایش استفاده کرد؛ بدین صورت کاربر می‌تواند به طور همزمان ویدئوها را ویرایش کرده و نتیجه کار را مشاهده کند.

چگونه مانیتور هواوی MateView تجربه ما را از انتقال بی‌سیم تصاویر متحول می‌کند

لازم به ذکر است انتقال بی‌سیم تصویر بر روی مانیتور HUAWEI MateView نسبت به راهکارهای دیگر تأخیر بسیار پایینی دارد. همچنین با بهره‌مندی از این قابلیت نوآورانه، دیگر لازم نیست کاربر وقت خود را صرف سر و کله زدن با کابل‌ها کند و در عوض می‌تواند بر روی کار اصلی خود متمرکز شود.

مانیتور هواوی MateView قابلیت‌های ارتباطی دیگری نظیر درگاه USB-C با پشتیبانی از انتقال داده‌ها و شارژ معکوس نیز دارد. کاربران می‌توانند تنها از طریق یک کابل USB-C لپ تاپ خود را به مانیتور میت ویو متصل کنند تا همزمان از شارژ معکوس ۶۵ واتی نیز برخوردار شوند. در وجود این قابلیت، دیگر باتری لپ‌تاپ کاربر به هیچ وجه خالی نمی‌شود و بابت اتمام شارژ لپ‌تاپ در حین متصل بودن به مانیتور، هیچ نگرانی خاصی وجود نخواهد داشت.

مانیتور HUAWEI MateView با داشتن نسبت ابعاد ۳:۲ و نسبت ۹۴ درصدی پنل جلویی به بدنه، برای کاربردهای تولید محتوا بسیار ایده‌آل است. برای نمونه، کاربران هنگام کار با اکسل قادر به مشاهده اطلاعات بیشتری خواهند بود یا کار با تصاویر و ویدئوها بسیار آسان‌تر است؛ این در حالی است که مانیتورهای رایج ۱۶:۹ و ۴K معایب خاص خود را دارند. به عنوان مثال، تصاویر ثبت شده با دوربین‌های DSLR با حاشیه‌های مشکی نمایش داده می‌شوند که مطمئناً نمی‌تواند مطلوب کاربران حرفه‌ای باشد.

در پایان باید گفت هواوی با ورود به صنعت مانیتورهای حرفه‌ای، نوآوری‌ها و فناوری‌های متعددی را به کاربران ارائه کرده است که در سایر محصولات مشابه یافت نمی‌شود. مانیتور هواوی میت ویو، یک محصول خلاقانه است که می‌تواند کار کردن با کامپیوتر را برای شما بسیار آسان‌تر کند. این مانیتور در کنار طراحی چشم نواز، پنل بسیار باکیفیت و قیمت معقول، قابلیت‌های متعددی با خود دارد که ارزش خرید آن را دوچندان می‌کند. انتظار می‌رود مانیتورهای هواوی به زودی در بازار ایران نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا