گلکسی S21 Ultra 5G سامسونگ بهترین موبایل سال ۲۰۲۱ شد

شرکت سامسونگ الکترونیکس با افتخار اعلام می‌کند که گوشی گلکسی S21 Ultra 5G این شرکت برنده جایزه بهترین گوشی هوشمند در مراسم جوایز جهانی موبایل (جوایز GLOMO) در کنگره جهانی موبایل (MWC) 2021 شده است.

موبنا – جوایز GLOMO بصورت سالانه و براساس پیشرفت‌های سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و خدماتی در محصولات جدید اهدا می‌شود.

گلکسی S21 Ultra 5G سامسونگ بهترین موبایل سال 2021 شد

گلکسی S21 Ultra 5G: بهترین گوشی هوشمند

در مراسم اهدای این جوایز در روز ۹ تیر ماه، گوشی گلکسی S21 Ultra 5G سامسونگ به عنوان بهترین گوشی هوشمند سال گذشته میلادی معرفی شد. این گوشی هوشمند که مجهز به سیستم دوربین حرفه‌ای و نمایشگری هوشمند با تصاویری واضح است، انتخاب اصلی کسانی خواهد بود که به دنبال گرفتن عکس‌هایی زیبا و دقیق هستند. این گوشی همچنین اولین محصول سری S سامسونگ است که از قلم S Pen برای افزایش بهره‌وری و قدرت کار کاربران، استفاده می‌کند. همه این امکانات در یک طراحی فوق العاده زیبا باعث می‌شود تا گلکسی S21 Ultra 5G سامسونگ محصول بهترین مهندسی سامسونگ در این رده باشد.

گلکسی S21 Ultra 5G سامسونگ بهترین موبایل سال 2021 شد

در توضیح این بخش آمده است: «بهترین گوشی هوشمندی که سامسونگ تا کنون ساخته، با انواع زیادی از قابلیت‌های مختلف و یک نمایشگر AMOLED بسیار عالی، بهترین گوشی موجود در این رده و بسیاری از موارد دیگر، این گوشی را لایق دریافت عنوان بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۲۱ کرده است».

در لیست کاندیداهای نهایی این جایزه، نام گلکسی S20 FE هم به چشم می‌خورد که قابلیت‌های محبوب گلکسی S20، از جمله دوربین مجهز به هوش مصنوعی و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی Infinity-O را در اختیار تعداد بیشتری از کاربران قرار می‌دهد.

گلکسی S21 Ultra 5G سامسونگ بهترین موبایل سال 2021 شد

استفانی چوی، مدیر بازاریابی سامسونگ موبایل می‌گوید «ما افتخار می‌کنیم که در این رقابت تنگاتنگ در مراسم جوایز GLOMO امسال به این افتخار رسیدیم. سامسونگ سابقه‌ای طولانی در نوآوری داشته و به دنبال ارائه محصولاتی است که نیازهای کاربران امروز و فردا را برآورده کند. با رشد نیازهای کاربران و افزایش تنوع و تغییر در این نیازها، ما متعهد به حفظ مسیری هستیم که به توسعه محصولات مورد علاقه طیف وسیعی از کاربران در جهان منجر شود».

گلکسی S21 Ultra 5G سامسونگ بهترین موبایل سال 2021 شد

جان هافمن، مدیرعامل GSMA هم گفت «به تمامی نامزدها و برندگان جوایز GLOMO سال ۲۰۲۱ تبریک می‌گویم. شما روح واقعی مراسم امسال بودید. با توجه به شرایط پرچالشی که در ۱۵ ماه گذشته پشت سر گذاشتیم، اکنون بیش از همیشه اهمیت دارد تا در کنار هم مانده و نوآوری‌های شکل دهنده این صنعت و تاثیر مثبت آنها بر جهان اطراف خودمان را به رسمیت بشناسیم».

برای اطلاعات بیشتر درباره جدیدترین محصولات و خدمات گلکسی به news.samsung.com/galaxy،  www.samsungmobilepress.com ، www.samsung.com مراجعه کنید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا