تعمیر اجاق‌گاز در تهران با ضمانت‌نامه کتبی ۱۲ ماهه

تعمیر اجاق‌گاز اجاق‌گاز از ضروری‌ترین لوازم‌خانگی است که ایراد در آن علاوه بر اینکه موجب اختلال در فرایند پخت پز می‌شود، می‌تواند خطرساز باشد، اجاق‌گاز وسیله‌ای در خانه‌هاست که از طریق شلنگ به گاز شهری وصل می‌شود، عدم توجه به آن و سپردن آن برای تعمیر به افراد غیرمتخصص می‌تواند مشکل را بدتر کند. تعمیر …

تعمیر اجاق‌گاز

اجاق‌گاز از ضروری‌ترین لوازم‌خانگی است که ایراد در آن علاوه بر اینکه موجب اختلال در فرایند پخت پز می‌شود، می‌تواند خطرساز باشد، اجاق‌گاز وسیله‌ای در خانه‌هاست که از طریق شلنگ به گاز شهری وصل می‌شود، عدم توجه به آن و سپردن آن برای تعمیر به افراد غیرمتخصص می‌تواند مشکل را بدتر کند.

تعمیر اجاق گاز امداد من

یکی از تعمیرگاه‌های معتبر اجاق‌گاز در تهران مجموعه امداد من است که با داشتن مجوزهای رسمی و شعبه‌ها در شمال، مرکز، جنوب، شرق و غرب تهران به تعمیر لوازم‌خانگی ازجمله اجاق‌گاز می‌پردازد، امداد من مجموعه‌ای از کارشناسان و متخصصانی است که در تعمیر انواع برندهای اجاق‌گاز آموزش‌دیده‌اند.

تعمیر اجاق‌گاز در تهران با ضمانت‌نامه کتبی 12 ماهه

ارتباط با امداد من

برای ارتباط با کارشناسان مجموعه امداد من با شماره‌های موجود در صفحه تماس بگیرید، کارشناسان مجموعه تمامی روزهای هفته را به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سؤالات شما همشهریان عزیز هستند.

تعمیرات در منزل

تعمیر اجاق‌گاز در منزل با گسترش آپارتمان‌نشینی و برج نشینی حمل‌ونقل لوازم‌خانگی به تعمیرگاه‌ها کار دشواری است، مجموعه امداد من مجموعه‌ای‌ای است که تکنسین‌هایش را برای انجام خدمات و تعمیرات به منازل مشتریان می‌فرستد.

تعمیر سریع

حضور تعمیرکار در منزل مشتری و انجام خدمات و تعمیرات توسط وی موجب بالا رفتن سرعت کار تعمیرکار و تکنسین شده و از اتلاف بیهوده وقت مشتریان گرامی جلوگیری می‌کند.

ارائه ضمانت‌نامه کتبی ۱۲ ماهه

تکنسین‌های مجموعه امداد من پس از انجام خدمات و تعمیرات به مشتریان ضمانت‌نامه ۱۲ ماهه ارائه می‌دهند، درصورتی‌که در طی این ۱۲ ماه قسمت تعمیر شده یا تعویض شده دوباره دچار مشکل شود، بدون دریافت هزینه مجدد توسط تکنسین تعمیر و تعویض خواهد شد.

تعمیر اجاق‌گاز در تهران با ضمانت‌نامه کتبی 12 ماهه

هزینه‌های مجموعه امداد من

قیمت‌ها با توجه به نوع خدماتی که تعمیرکاران انجام می‌دهند (سرویس، تعمیر و تعویض قطعات) و با توجه به نوع برند اجاق‌گاز و مدل آن متغیر است، مجموعه امداد من سعی می‌کند با انجام کار باکیفیت و دریافت قیمت منصفانه از مشتریان رضایت خاطر آن‌ها را جلب کند.

انواع اجاق‌گاز

امروزه اجاق‌گازها در سه نوع رومیزی، صفحه‌ای و مبله تولید می‌شوند.

رایج‌ترین ایرادات در اجاق‌گازها که نیاز به تکنسین و تعمیرات دارند.

  1. کار نکردن المنت‌های حرارتی در اجاق‌های برقی

برخی از اجاق‌گازهای جدید و مدرن که امروزه در کارخانه‌های لوازم‌خانگی تولید می‌شوند، اجاق‌گازهای برقی هستند، این نوع اجاق‌گاز به برق شهری وصل نیست و به‌وسیلهٔ برق کار می‌کند، این اجاق ‌گاز با عبور جریان برق در المنت‌ها موجب تولید حرارت و گرما می‌شود، زمانی که متوجه شدید یکی از المنت‌های اجاق‌ گاز برقی شما کار نمی‌کند، کارکرد دیگر المنت‌ها را بررسی کنید، وجود مشکل در سیم‌پیچی اجاق‌گاز و قطعی سیم‌ها و خراب بودن سوکت ها و پایانه می‌تواند موجب ازکارافتادن المنت شود، تعمیرکار المنت را بررسی و تعمیر می‌کند و در صورت نیاز به تعویض به تعویض آن اقدام می‌کند.

  1. گرم نشدن اجاق‌گاز

ممکن است شما هم با مشکل گرم نشدن اجاق‌گاز در هنگام شروع آشپزی روبه‌رو شده باشید، برای پیدا کردن علت این مشکل باید در اولین قدم اجاق‌گاز خود را روشن کنید، پس از روشن شدن اجاق اگر صدای فن اجاق‌گاز را شنیدید و گریل عمل کرد اما نتوانست گرما تولید کند، احتمالاً المنت فن اجاق‌گازتان خراب‌شده و باید توسط تعمیرکار بررسی، تعمیر و در صورت نیاز تعویض شود.

اگر اجاق‌گاز را روشن کردید، اگر خود اجاق‌گازتان گرما دارد اما گریل اجاق‌گازتان بدون گرماست، باید المنت گریل توسط تعمیرکار بررسی، تعمیر و تعویض شود.

  1. استشمام بوی گاز در محدوده اجاق‌گاز

شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که در محدوده اجاق‌گاز و آشپزخانه‌تان بوی گاز حس و استشمام کرده باشد که تجربه‌ای تلخ و ناخوشایند است، بهتر است زمانی که بوی گاز را متوجه شدید و استشمام کردید در اولین قدم شلنگ متصل به گاز را بررسی کنید، مطمئن شوید که شلنگ در جای خودش قرار دارد و از جایش خارج نشده است، همچنین فرسودگی یا پارگی آن را بررسی کنید، اگر شلنگ پارگی داشت آن را تعویض کنید.

  1. گرم و سوزنده بودن بی‌نهایت شعله اجاق‌گاز

با شکستن ترموستات اجاق‌گاز دمای شعله‌ها، بیش‌ازاندازه بالا می‌رود و این اتفاق موجب سوزاننده بودن بیش‌ازحد شعله‌ها و سوختن غذاها می‌شود، برای رفع دمای بیش‌ازحد شعله‌ها تعمیرکار باید ترموستات را تعمیر و در صورت نیاز تعویض کند.

  1. درست بسته نشدن درب اجاق‌گاز یا فرگاز

از بین رفتن بست ها و درزگیرهای اطراف درب موجب می‌شوند که درب اجاق‌گاز یا درب فر اجاق‌گاز بسته نشود، گاهی با آسیب دیدن لولاهای ریلی درب و خراب شدن آن‌ها، درب اجاق‌گاز بسته نمی‌شود که برای رفع این مشکل باید لولاها را تعویض کنید.

  1. عدم یکدست بودن شعله

شعله‌های عادی اجاق‌گاز باید همگی در رنگ آبی روشن و در ارتفاع ۲۰ میلی‌متر بسوزند، وجود ایراد در گاز ورودی منطقه مسکونی می‌تواند علت یکدست نبودن شعله اجاق‌گاز باشد، در صورت مشاهده پراکندگی بین شعله‌ها یا رنگ متفاوت در شعله‌ها، مشعل شعله را به‌خوبی با مواد شوینده مناسب تمیز کنید، عدم قرارگیری سر شعله‌ها در جای مناسب خودشان از دیگر علل پراکندگی شعله‌ها هستند.

  1. روشن نشدن شعله اجاق‌گاز

زمانی که محل ایجاد شعله در اجاق‌گاز توسط وسیله‌ای مسدود شده باشد یا دوده گرفته باشد احتمالاً جرقه زده می‌شود ولی اجاق‌گاز روشن نمی‌شود، برای رفع این ایراد، شعله را به‌وسیله برس غبارروبی کنید تا پس از رفع انسداد به‌راحتی روشن شود.

  1. فندک کار نمی‌کند

هنگام مواجهه با این مشکل اجزای فندک اجاق‌گاز را بررسی کرده و از سالم بودن آن مطمئن شوید، همچنین محل شعله را که ممکن است چربی گرفته باشد و باعث کار نکردن فندک شده باشد را تمیز کنید.

  1. سروصدای شعله‌های آتش

شعله‌های اجاق‌گاز سالم آرام و بی‌صدا می‌سوزند، زمانی که به مشعل‌ها هوای بیش‌ازحد و اندازه برسد، شعله‌های اجاق‌گاز سو صدا می‌کنند، برای رفع این مشکل، شاتر هوای اجاق‌گازتان را بررسی و میزان هوا و گاز را در آن تنظیم کنید.

  1. دود کردن اجاق‌گاز

دود کردن در اجاق‌گازهای قدیمی معمولاً به دلیل وجود آلودگی و ذرات چربی و مواد غذایی در سطح گاز است، اما دلیل دود کردن اجاق‌گازهای جدید استفاده از روغن‌های صنعتی به‌عنوان لایه محافظتی اجاق‌گاز است که سوختن این روغن‌ها از دلایل دود و بوی نامطبوع در اجاق‌های جدید است، دقت کنید پس از خریداری اجاق‌گاز جدید، قبل از استفاده آن را با شوینده‌های مناسب بشویید.

تعمیر اجاق‌گاز در تهران با ضمانت‌نامه کتبی 12 ماهه

نکات مهمی که باید دررابظه با استفاده از اجاق گاز بخاطر داشته باشید

از نصب اجاق گاز در محیط‌های کوچک و در بسته خودداری کنید

از نصب اجاق گاز در مکانی که در مسیر وزش باد قرار دارد یا جریان هوا شدید است خودداری کنید.

اولین قدم در نصب اجاق گاز وصل کردن سیم اتصال به زمین است.

اجاق گاز را در مکانی که تهویه مناسب دارد، نصب کنید.

دقت کنید سیم‌های الکتریکی اجاق گاز به هیچ وجه نباید در معرض حرارت و گرما باشند.

برای دو طرف سر شلنگ اجاق گاز از بست مناسب استفاده کنید.

برای بررسی نشتی گاز محل اتصالات را با کف و صابون بررسی کنید.

شلنگ گاز نباید بلندتر از ۵/۱ متر باشد.

سر رفتن غذا بر روی اجاق‌گاز موجب آسیب شعله‌ها و … می‌شود.

آخرین مرحله در هنگام جدا کردن گاز جدا کردن سیم اتصال به زمین است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا