توصیه مجمع نمایندگان استان فارس به وزیر ارتباطات

مخابرات منطقه فارس با توجه به هزینه های نگهداری شبکه ،افزایش حقوق و مزایای کارکنان و بازنشستگان به دلیل عدم تعدیل و منطقی کردن تعرفه ها از سال ۸۲ تاکنون توسط کمیسیون تنظیم مقررات با تنگناهای مالی و اقتصادی جدی مواجه است که بی توجهی به این مسایل موجب عدم توسعه در صنعت مخابرات می شود.

موبنا – به گزارش اداره کل ارتباطات و اموربین الملل ، ابراهیم عزیزی ، رییس مجمع نماینده استان فارس در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به مهندس آذری جهرمی ، وزیر ارتباطات ضمن بین این مطلب افزود : بی توجهی به این مسایل و چالش های موجود می تواند موجب ایجاد اختلال در ارتباط ، نارضایتی های کارکنان ، آسیب جدی به تولید کنندگان تجهیزات و پیمانکاران نگهداری شبکه ، عدم توسعه به موقع و در نتیجه عقب ماندگی این صنعت از فناوری روز دنیا گردد.

رییس مجمع نماینده استان فارس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به به شرایط شیوع بیماری کرونا در جامعه افزود: استفاده از اینترنت در نظام آموزشی کشور در سیستم های کسب و کار و بازار و سیستم های خدمات رسانی افزایش چشمگیر داشته است .

ابراهیم عزیزی باتاکید بر پی گیری جدی این مشکلات تصریح کرد : با ادامه این روند احتمال کندی ، قطع ووصل و خرابی شبکه های اینترنتی قابل پیش بینی است.

وی در پایان بر حمایت جدی وزارت ارتباطات برای تقویت مالی و امکاناتی شرکت مخابرات جهت نیل به اهداف توسعه ای و محرومیت زدایی در استان فارس تاکید کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا