اولین ون هیبریدی فولکس واگن با کابینی در حد اتاق کنفرانس (+فیلم و عکس)

در بخش ایمنی نیز این خودرو با ۳۴ ویژگی کاربردی ارائه می شود که از جمله می توان به ترمز اضطراری اتوماتیک، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط به عنوان آپشن استاندارد نام برود.

موبنا؛ مازیار دانیالی فولکس واگن اخیرا از یک ون چندمنظوره با طراحی متفاوت رونمایی کرده که تا کنون با نام  مولتی ون  T7 مدل ۲۰۲۲ شناخته می شود. باتوجه به سابقه و موفقیت کمپانی آلمانی در معرفی خانواده ون های محبوب ترانسپورتر، انتظار می رود این محصول جدید با استقبال مناسبی از بازار روبرو شود.

 

 

مولتی ون تی۷ طراحی بروز و البته اختصاصی را همراه خود دارد. در بخش دماغه تا حدودی شباهت به هاچ بک های آتشین گلف دارد و در سایر قسمت های بدنه نیز یک الگوی مینیمال موفق را به نمایش گذاشته است.

ثبت یک اولین!

اما مهمترین دستاورد این خودرو به پیشرانه هیبریدی مربوط می شود که برای اولین بار فولکس واگن این مدل از پیشرانه را وارد کلاس ون های خود کرده است. مولتی ون تی۷ پلاگین هیبرید که با لوگوی eHybrid معرفی شده از ترکیب موتور بنزینی ۱.۴ لیتری TSI و یک موتور الکتریکی ۸۵ کیلوواتی استفاده می کند. کنار این مجموعه باتری ۱۳ کیلووات ساعت لیتیوم-یون قرار گرفته که کف ون جانمایی شده است.

فولکس واگن هنوز به میزان طی مسیر در حالت الکتریکی کامل اشاره نکرده است.

مجموعه پیشرانه با جعبه دنده ۶ سرعته دی اس جی هماهنگ می شود.

اما در این میان، فولکس واگن که همواره به ارائه آپشن متنوع در بخش پیشرانه شهرت داشته است؛ بازهم گزینه های متنوعی را ارائه کرده است. از این رو مشتریانی که علاقه ای به پیشرانه هیبریدی ندارند می توانند نمونه ۱.۵ لیتری توربوشارژ تی اس آی با ۱۳۴ اسب بخار و یا نمونه ۲ لیتری توربوشارژ با ۲۰۱ اسب بخار را انتخاب کنند.

انتخاب بعدی؛ پیشرانه توربودیزل ۴ سیلندر ۱۴۸ اسب بخاری است که البته با مقداری فاصله زمانی در مقایسه با سایر موارد نامبرده، قابل سفارش خواهد شد.

برای تمامی مدل های غیر هیبریدی فقط جعبه دنده ۷ سرعته دی اس جی در نظر گرفته شده است.

پنجره ای به آسمان آبی!

با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط سازنده؛ صندلی های ردیف دوم قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه دارند تا بشود از فضای داخلی ون به عنوان اتاق کنفرانس نیز استفاده کرد.

سقف پانورامیک شیشه ای، نمایشگر دیجیتال ۱۰.۲۵ اینچی اطلاعات کیلومتر، نمایشگر ۱۰ اینچی سیستم سرگرمی، نمایشگر هداپ و سیستم تهویه پیشرفته از ویژگی های کابین مولتی ون تی۷ مدلب ۲۰۲۲ است.

مشتریان می توانند سیستم صوتی حرفه ای ۸۴۰ وات با ۱۴ اسپیکر از برند هارمن کاردون را نیز در اختیار داشته باشند.

در بخش ایمنی نیز این خودرو با ۳۴ ویژگی کاربردی ارائه می شود که از جمله می توان به ترمز اضطراری اتوماتیک، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط به عنوان آپشن استاندارد نام برود.

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا