فضای مخابرات کشور و زیست بوم دیجیتال کاملا جهشی است

دکتر محمودزاده با بیان اینکه فضای مخابرات کشور و زیست بوم دیجیتال به نحوی است که مصرف و استفاده مردم از تلفن ثابت و همراه و پهنای باند رو به افزایش است، اظهار داشت: به دنبال برنامه جهشی برای امسال هستیم و باید سهامداران ما امسال وضع مطلوب تری در مقایسه با سال گذشته پیدا کنند.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر محمودزاده در مصاحبه اختصاصی در حاشیه مجمع عمومی درباره مصوبات جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مخابرات ایران افزود: فضای مخابرات کشور و زیست بوم دیجیتال به نحوی است که مصرف و استفاده مردم از تلفن ثابت و همراه و پهنای باند رو به افزایش است و ما به دنبال برنامه جهشی برای امسال هستیم و باید سهامداران ما امسال وضع مطلوب تری در مقایسه با سال گذشته پیدا کنند.

وی افزود: پارسال ۲۵۰ ریال برای هر سهم توزیع کردیم که امسال به ۳۰۰ ریال افزایش یافت که سود خوبی برای سهامداران دارد و نوید خوبی است که ارزش سهام در بورس افزایش پیدا کند. شرکت مخابرات برنامه‌هایی در حوزه دیتا، اینترنت و تحویل دهی اشتراک سیستم‌های جدید دارد و امیدواریم سهامداران وضع بهتری را در سال آینده شاهد باشند.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: در جلسه مجمع عمومی گزارش هیئت مدیره از عملکرد سال گذشته شرکت مخابرات ارائه شد که نمایندگان سهامداران اصلی و خرد هم به صورت مجازی جلسه را دنبال کردند و در مجموع از برنامه‌های امسال شرکت مخابرات ابراز رضایت داشتند.

محمودزاده افزود: توزیع سود سهام از ۲۵۰ ریال به ۳۰۰ ریال افزایش یافت که می‌تواند نوید خوبی به بورس باشد برای اینکه ارزش سهام افزایش پیدا کند و برای کسانی که در بورس فعالند در سال آینده جهش‌های بیشتری شاهد خواهیم بود چرا که این شرکت برنامه‌هایی در حوزه دیتا، اینترنت و تحویل دهی اشتراک سیستم‌های جدید دارد و امیدواریم سهامداران وضع بهتری را در سال آینده شاهد باشند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برای رفع کاستی‌های شرکت مخابرات چه مذاکراتی با دولت و مجلس شورای اسلامی داشته اید تا از این طریق رضایتمندی مردم از شرکت مخابرات بیشتر شود؟ گفت: هیئت مدیره جدید شرکت مخابرات مشکلات مخابرات را ارزیابی و آسیب شناسی کرده است، اما به سبب اینکه با تغییری در تعرفه‌ها مواجه نبودیم و به سبب افزایش تورم و نرخ ارز با مشکلاتی در سرمایه گذاری و پشتیبانی مواجه شدیم، به نتیجه ملموسی نرسیده ایم، اما همه تلاش ما این است که رضایتمندی مردم ایجاد شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران افزود: در همین ارتباط با شورای رقابت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی دو ماه اخیر جلسات خوبی داشتیم و نمایندگان کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی هم پشتیبانی خوبی از توسعه مخابرات در کشور دارند که امیدواریم در شش ماه ابتدای سال بخشی از مشکلات توسعه‌ای مخابرات برطرف شود تا خدمات بهتری با افزایش سرعت به مردم ارائه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: البته شرکت مخابرات برنامه‌ای پنج ساله دارد که در سال اول آن که امسال است، تحول را مدنظر داریم و امیدواریم برنامه جهشی ما امسال پیاده سازی شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا