فناورانه اقتصادی «بایک» در میدان رقابت برندهای خودرویی چین (+عکس)

مجموع خروجی این سیستم هیبریدی ۳۱۳ اسب بخار و گشتاور نیز برابر با ۴۶۰ نیوتن متر است. خودرو طی ۷.۲ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد.

موبنا؛ مازیار دانیالی – مدتی قبل یک کراس اوور ۱۴ هزار دلاری از برند پکن متعلق به گروه خودروسازی بایک چین را معرفی کردیم که در رده قیمتی خود جز برترین محصولات فعلی صنعت خودروی چین محسوب می شود. در این لینک می توانید جزئیات مرتبط با خودروی مذکور را مطالعه کنید.

هم اکنون تصاویر رسمی از تریم پلاگین هیبرید این خودرو را در اختیار داریم که در بازار چین بین ۲۸۵۰۰ تا ۳۳۵۰۰ دلار قیمت دارد. طراحی ظاهری اکس۷ پلاگین هیبرید در مجموع قابل قبول و جذاب است که به خوبی می تواند نظر مخاطب را جلب کند.

خودرو از منظر ابعاد برابر با ۴۷۱۰ میلیمتر در طول، ۱۸۹۲ میلیمتر در عرض و ۱۷۱۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۲۸۰۰ میلیمتر است.

در بخش پیشرانه از نمونه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ هیبریدی استفاده شده است که این مهمترین تفاوتش با اکس۷ ساده محسوب می شود. خودرو توانایی پیمایش ۸۳ کیلومتر در حالت الکتریکی خالص را دارد. زمان لازم برای شارژ باتری  ۱۷.۳ کیلووات ساعت بخش الکتریکی ۳ ساعت عنوان شده است.

مجموع خروجی این سیستم هیبریدی ۳۱۳ اسب بخار و گشتاور نیز برابر با ۴۶۰ نیوتن متر است. خودرو طی ۷.۲ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد.

پیشرانه با جعبه دنده ۷ سرعته دی سی تی هماهنگ شده است.

در زمینه تصاویر نیز موارد مربوط به کابین که در مرحله قبل همگی استودیویی بودند با تصاویر واقعی این فضا بروزرسانی شده است.

در بخش ایمنی نیز می توان به سیستم پارک اتوماتیک ریموت و مجموعه کاملی از سنسورهای هشدار اشاره کرد.

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا