۵ مزیت نمایشگرهای وضوح بالای سامسونگ

یکی از تاثیرگذارترین عوامل در بازدهی کارها، داشتن مانیتور عالی و باکیفیت است. مانیتورها یکی از دستگاه‌هایی هستند که افراد ساعت‌های زیادی به صفحه نمایش آن چشم می‌دوزند و به کمک آن کارهای اداری، آموزشی و سرگرمی خود را پیش می‌برند.

موبنا – برای همین توجه به قابلیت‌هایی مثل وضوح تصویر صفحه نمایش، فناوری‌های کاهش خستگی و فشار چشم، طراحی قابل تنظیم در زمان انتخاب مانیتور اهمیت دارد.

سامسونگ به تازگی سری‌ جدید مانیتورهای با وضوح بالای خود را رونمایی کرد. این مانیتورها تازه‌ترین راهکار‌ سامسونگ برای پاسخگویی به نیازهای کاربران اداری و خانگی است که می‌توانند به کمک کیفیت تصویر فوق‌العاده و طراحی راحت و ارگونومیک چالش‌های پیش‌روی خود را پشت سر بگذارند. مانیتورهای جدید با وضوح بالای سامسونگ در سه سری S8  (۲۷ و ۳۲ اینچ)، S7 (۲۷ و ۳۲ اینچ) و S6 (۲۴، ۲۷، ۳۲ و ۳۴ اینچ) طراحی و عرضه شده‌اند که همه مدل‌ها از صفحه نمایش با وضوح بالا (از UHD تا QHD) بهره می‌برند.

طراحی ارگونومیک مانیتورها به کاربران امکان می‌دهد تا به راحت‌ترین شکل از قابلیت‌های آن استفاده کنند.  همچنین این سری از مانیتورها دارای قابلیت‌های محافظ چشم و سازگار با محیط زیست هستند.

۵ مزیت اصلی مانیتورهای با وضوح بالای سامسونگ را می‌توانید در اینفوگرافی زیر مشاهده کنید.

۵ مزیت نمایشگرهای وضوح بالای سامسونگ

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا