با بهترین برند ویدئو پروژکتور خانگی آشنا شوید

امروزه استفاده از ویدئو پروژکتور در خانه به سرعت در حال افزایش است و در چند سال اخیر نیز جایگاه خوبی را در خانه ها پیدا کرده است، چرا که اکثر افراد به تماشای فیلم و سریال با ابعاد بزرگ علاقه زیادی دارند و یک سینمای خانگی حرفه ‌ای می ‌تواند برای افراد علاقه ‌مند به تماشای فیلم بسیار جذاب باشد.

بزرگی تصویر ویدیو پروژکتورهای خانگی می‌ تواند حدود ۳۶ برابر تلویزیون‌ های پروضوح ۵۰ اینچی باشد. در ساخت این ویدیو پروژکتورها به ‌طور خاص روی کیفیت تصویر و کنتراست بالا کار می ‌شود. درواقع نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ تر باعث می شود تا جزئیات تصویر به خوبی نشان داده شود که این امر سبب جلب توجه بیشتر کاربران شده است. تصویر بزرگتر به طور کلی هیجان بیشتری را به همراه دارد. با وجود اینکه تلویزیون‌ ها قابلیت ارائه تصویر با کیفیت بالا را دارند؛ اما جذابیت ویدیو پروژکتور برای دیدن فیلم‌ ها، سریال ‌های خانوادگی و حتی بازی بیشتر است.

بهترین برندهای ویدئو پروژکتور خانگی

اگر تصمیم به خرید یک ویدئوپروژکتور برای خانه گرفته ‌اید، پیشنهاد می ‌کنیم پروژکتورهایی که نسبت ابعاد ۱۶:۹ را دارند انتخاب کنید؛ زیرا از این مدل ها در خانه بیشتر برای تماشای فیلم استفاده می ‌شود و اغلب فیلم‌ ها دارای چنین ابعادی هستند. رزولوشن مناسب برای ویدئو پروژکتور خانگی، رزولوشن فول اچ دی یا همان ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. با این حال اگر به خرید یک ویدئو پروژکتور حرفه‌ ای برای خانه خود فکر می‌ کنید، پروژکتورهای ۴K با قابلیت نمایش محتوای ۳D هم در بازار موجود هستند. یکی از بهترین برند ویدئو پروژکتور خانگی موجود در بازار، برند اپسون است که اکثر محصولات این برند دارای کیفیت تصویر ۴K با رزولوشن بسیار عالی ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسل هستند و از حالت تصویر Cinema و ۳D پشتیبانی می‌ کنند. شرکت اپسون با تولید انواع ویدئو پروژکتورهای خانگی با کیفیت و بادوام توانست در این زمینه از رقیبان خود پیشی بگیرد و خود را به عنوان بهترین برند سازنده ویدئو پروژکتورهای خانگی مطرح کند. این برند همیشه بیش از همه چیز بر کیفیت محصولات تاکید دارد. تمام محصولات این شرکت از کیفیت بالا و فناوری‌ های روز برخوردار هستند و همه آنها چند ویژگی مشترک دارند که آن قدرت روشنایی بالا و نمایش طیف وسیعی از رنگ‌ها است. از همه مهم‌ تر، مدل ‌ها به گونه‌ ای پیکربندی شده‌ اند تا بتوانند کیفیت تصویر مطلوب را ارائه دهند. بسیاری از کارشناسان مدل‌ های اپسون را برای استفاده طولانی مدت ترجیح می ‌دهند؛ زیرا بیشتر محصولات آنها دارای عمر لامپ بسیار زیاد و کیفیت ساخت عالی هستند. با وجود کیفیت بالای تولید، قیمت ‌ها همچنان رقابتی نگه‌ داشته می ‌شوند تا در دسترس همه باشد. دیتا پروژکتورهای اپسون با دارا بودن تنوع بالا امکان انتخاب بهتر را برای کاربر فراهم می نمایند. شما در برند اپسون می توانید برای نیازهای مختلف، مدل های مختلف را بررسی و بهترین آنها را انتخاب کنید. کیفیت بالای قطعات این شرکت باعث شده است با کمترین میزان خرابی و برگشت دستگاه روبرو شوید.

با بهترین برند ویدئو پروژکتور خانگی آشنا شوید

استفاده از ویدئو پروژکتور جیبی برای سینمای خانگی

ویدئو پروژکتور جیبی دسته ای از ویدئو پروژکتورهای خانگی هستند که در سایز کوچک در حد گوشی های موبایل و یا کمی بزرگتر تولید می شوند. به علت ابعاد کوچک از منبع نور ال ای دی در این دستگاه ها استفاده می شود و به همین دلیل میزان روشنایی آنها پایین است و باعث کاهش مصرف و عدم نیاز به استفاده از سیستم‌ های خنک ‌کننده بزرگ و حجیم می‌ شود. ویدئو پروژکتورهای جیبی از ۲۰ لومنز تا نهایتا ۲۵۰ لومنز تولید می شوند. بنابراین می توان گفت این پروژکتورهای جیبی به علت قابل حمل بودن برای مصارف سینمای خانگی و تفریحی می تواند بسیار مناسب باشد با این تاکید که باید در فضایی استفاده شود که کاربر امکان کنترل نور و روشنایی محیط را داشته باشد، اگر شرایط مناسب فراهم شود می توان حتی تصاویر بزرگ هم از این دستگاه ها داشت. با داشتن یک ویدئو پروژکتور جیبی قابل ‌حمل، می ‌توانید از آن در محیط های بسیار متنوعی استفاده کنید.هم به خانه بیاورید و فیلم ببینید و هم با خود به مسافرت یا خانه دوستان ببرید.

با بهترین برند ویدئو پروژکتور خانگی آشنا شوید

برای خرید بهترین ویدئو پروژکتور خانگی پیشنهاد می ‌کنیم سری به فروشگاه کیومیتا بزنید و در بین ویدئو پروژکتورهای موجود مدل مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید و حتی با مدل های دیگر مقایسه کنید. در این فروشگاه شما امکان خرید آنلاین انواع ویدئو پروژکتورهای اپسون را با تضمین بهترین قیمت دارید. ضمن اینکه کیومیتا اصل بودن تمامی محصولات خود را تضمین می‌ کند و با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش خیال شما را بابت خرید راحت میکند.

دکمه بازگشت به بالا