تبلت پرچمدار هواوی MatePad Pro 2 با تراشه پرقدرت در راه است

اطلاعات به ثبت رسیده در پایگاه داده بنچمارک Geekbench از عرضه یک تبلت رده‌بالای جدید از سوی هواوی حکایت دارد. این تبلت قدرتمند که طبق پیش‌بینی‌ها HUAWEI MatePad Pro 2 نام دارد، جایگزین تبلت پرچمدار کنونی میت‌پد پرو خواهد شد.

موبنا – بر اساس اطلاعات منتشر شده، تبلت میت‌پد پرو ۲ که با شناسه محصول WGR-W09 شناخته می‌شود، به ۸ گیگابایت حافظه رم مجهز است و با وجود اینکه مدل دقیق چیپست آن روشن نیست، می‌دانیم از هشت هسته پردازشی بهره می‌برد. یک هسته‌ی قدرتمند این تراشه در فرکانس ۳.۱۳ گیگاهرتز فعالیت می‌کند و در کنار آن، سه هسته با فرکانس ۲.۵۴ گیگاهرتز و چهار هسته‌ی دیگر با فرکانس ۲.۰۴ گیگاهرتز حضور دارند.

این تبلت که به سیستم عامل اندروید ۱۰ مجهز است، به ترتیب در آزمون‌های تک‌هسته‌ای‌ و چند هسته‌ای، موفق به کسب امتیازهای ۹۰۸ و ۲۹۸۷ در بنچمارک معتبر Geekbench شده که نتیجه بسیار خوبی ارزیابی می‌شود.

تبلت پرچمدار هواوی MatePad Pro 2 با تراشه پرقدرت در راه است
تست تبلت جدید هوآوی MatePad Pro 2 در Geekbench

نسل فعلی این تبلت که با نام Huawei MatePad Pro در دسترس است، به عنوان محصولی قدرتمند و پرچمدار کنونی تبلت‌های هواوی شناخته می‌شود. این تبلت با صفحه نمایش ۱۰.۸ اینچی، وضوح تصویر +Quad HD و دوربین سلفی حفره‌ای عرضه شده است. نسخه فعلی میت‌پد پرو از چیپست Kirin 990 با بیشینه فرکانس ۲.۸۶ گیگاهرتز بهره می‌برد و در حرفه‌ای‌ترین نسخه‌ی خود، با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس کاربران قرار دارد.

پرچم‌دار کنونی تبلت‌های هوآوی دارای ویژگی‌های برجسته دیگری همچون باتری پرظرفیت ۷۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۰ واتی، بلندگوی چهارگانه با فناوری Histen 6.0 و پشتیبانی از قلم هوشمند M-Pencil است. این قلم از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند فشار را در ۴۰۹۶ سطح تشخیص دهد.

با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌های خیره‌کننده تبلت کنونی MatePad Pro، انتظار می‌رود هواوی با بروزرسانی‌های سخت‌افزاری، تبلت میت‌پد پرو ۲ را با امکانات جدیدتری رونمایی کند. آخرین گزارش‌ها تأکید کرده‌اند که میت‌پد پرو ۲ با پشتیبانی از شبکه‌های ۵G عرضه می‌شود و از شارژ سریع سیمی ۴۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۲۷ واتی بهره‌مند است.

تبلت پرچمدار MatePad Pro 2 یکی از محصولاتی است که پیش‌بینی می‌شود در رویداد آتی هواوی در ۱۲ خردادماه به صورت رسمی معرفی شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا