طراحی باند فرود درختی! (+عکس)

این سیستم به سکو کمک می کند تا به راحتی اقدام به شارژ مجدد پهپادهای مسافربری شرکت نام برده کرده و جهان را با گونه ای جدید از حمل و نقل هوایی آشنا کند.

موبنا – شرکت چینی وسایل نقلیه هوایی مستقل بیجینگ یی-هانگ کرییشن ساینس اند تکنولوژی (اهانگ) اقدام به طراحی سکوهای فرود منحصر به فرد برای وسایل نقلیه هوایی یا پهپادهای مسافربری خود تحت عنوان EH216 کرده است. سکوهای درخت مانند مورد نظر با همکاری گروه طراحی giancarlo zema توسعه یافته و از نظر منبع تامین انرژی به صورت کاملا مستقل عمل می کنند. این سیستم به سکو کمک می کند تا به راحتی اقدام به شارژ مجدد پهپادهای مسافربری شرکت نام برده کرده و جهان را با گونه ای جدید از حمل و نقل هوایی آشنا کند.

طراحی باند فرود درختی! (+عکس)

هر دو شرکت فعال در این عرصه امیدوار هستند که به زودی قادر به احداث سکوهای فرود خود در چین، مالدیو، امارات متحده عربی و در عین حال ایتالیا باشند. طراحی سکوها به صورتی انجام خواهد شد که علاوه بر ارائه راه حلی انقلابی در راستای سفر راحت تر بین نقاط مختلف، هماهنگی با محیط اطراف و طبیعت نیز در بهینه ترین حالت ممکن حفظ شود. سکوهای درختی ۳۰ متر ارتفاع دارند و طبق برنامه ریزی های انجام شده با استفاده از فولاد ضد زنگ و روکش هایی از جنس چوب ساخته خواهند شد.

طراحی باند فرود درختی! (+عکس)

طراحی باند فرود درختی! (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا