هندزفری‌های بی‌سیم هواوی؛ متنوع و پاسخگوی تمام نیازها

هواوی در کنار تولید گوشی‌های هوشمند و تجهیزات مخابراتی، یکی از سازندگان بزرگ هدفون و ایرباد بوده و محصولات متنوعی را تحت مدل‌های FreeBuds و FreeLace روانه بازار کرده است. هندزفری‌های بی‌سیم هواوی جزء محصولات خوش‌قیمت و باکیفیت بازار محسوب می‌شود؛ اما کدام مدل از هدفون‌های بی‌سیم FreeBuds یا FreeLace برای شما مناسب‌تر است و با بودجه‌‌تان هم‌خوانی دارد؟

موبنا – بخش قابل توجهی از کاربران تصور می‌کنند هدفون بلوتوث یا ایرباد صرفاً یک هندزفری بی‌سیم ساده است که با آن بتوانند به موسیقی گوش بدهند. اما فری‌بادزهای هوآوی در کنار دوام بالای باتری، ویژگی‌های برجسته دیگری همچون حذف نویز محیط، طراحی ارگونومیک برای راحتی در استفاده‌های طولانی‌مدت، کیفیت بالای صدا، شارژ سریع و حتی ساختار مقاوم در برابر نفوذ گرد و غبار دارند.

باید گفت هواوی هدفون‌های متنوعی را با کارکردهای مختلف و در رده‌های گوناگون قیمتی روانه بازار کرده است؛ بنابراین در هنگام انتخاب هدفون بی سیم، باید بر اساس نیاز و بودجه خود دست به انتخاب بزنید. در ادامه چند مدل از هندزفری‌های بی‌سیم هواوی را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید به این سوال پاسخ دهید که کدام FreeBuds یا FreeLace برای شما مناسب‌تر است.


Huawei FreeBuds Pro
؛ مخصوص حرفه‌ای‌ها

فری بادز پرو به عنوان یک محصول رده بالا، از طراحی شکیل، باتری بادوام، قابلیت حذف هوشمند نویز، صدای بسیار باکیفیت و البته حسگر لمسی پیشرفته برای کنترل سریع و آسان بهره می‌برد.

هندزفری‌های بی‌سیم هواوی؛ متنوع و پاسخگوی تمام نیازها

ایرباد FreeBuds Pro در کنار ظاهر شکیل خود، از فناوری‌های متعددی بهره می‌برد که به خلق صدای بسیار باکیفیت و غنی انجامیده است. این ایرباد بی‌سیم از درایور هیبریدی ۱۱ میلی‌متری استفاده می‌کند که کیفیت صدای بالایی دارد و آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای عاشقان موسیقی تبدیل می‌کند.

قابلیت برجسته دیگر FreeBuds Pro، حذف هوشمند نویز به کمک میکروفن دوگانه و فناوری هوش مصنوعی است. در واقع این ایرباد بی‌سیم دارای فناوری Hybrid Active Noise Cancellation Technology بوده که از طریق یک میکروفن داخلی و یک میکروفن خارجی، نویز صوتی بیرون و داخل گوش را تشخیص می‌دهد و سپس پردازنده هوشمند دستگاه، سیگنال‌های ویژه‌ای به بلندگو می‌فرستد که قادر به خنثی کردن نویز هستند؛ بدین شکل کاربر می‌تواند از موسیقی خالص و عاری از سروصدای محیط لذت ببرد. همچنین این فناوری قادر است صداهای مزاحم یا نویز باد را با قدرت تا ۴۰ دسی‌بل خنثی کند.

با داشتن FreeBuds Pro دیگر لازم نیست برای صحبت کردن با کسی یا گوش دادن به اعلام مترو و فرودگاه، ایربادها را از گوش‌تان بیرون بیاورید؛ بلکه کافی است دکمه لمسی را نگه دارید و به حالت Awareness mode سوییچ کنید تا ارتباط صوتی شما با فضای اطراف دوباره برقرار شود و بتوانید صدای محیط را نیز بشنوید.

به‌طور کلی FreeBuds Pro با قیمت حدودی ۳ تا ۳.۵ میلیون تومان، برای آنهایی مناسب است که به دنبال محصولی رده‌بالا و لوکس هستند و قصد دارند نهایت کیفیت صوتی را در هنگام گوش دادن به موسیقی یا مکالمه با دیگران تجربه کنند.

 

Huawei FreeBuds ۳؛ برای جوانان

ایرباد هواوی Freebuds 3 برای جوانان عاشق موسیقی ساخته شده است که در عین حال به شیک بودن هم اهمیت می‌دهد. این محصول طراحی چشم‌نواز و بسیار زیبایی دارد که می‌تواند ظاهر جوانان را منحصر به فردتر کند.

Freebuds 3 از کیفیت صدای بسیار بالایی برخوردار است و با داشتن درایورهای بزرگ ۱۴ میلی متری در کنار توانایی حذف نویز، گوش فرا دادن به موسیقی را لذت‌بخش‌تر می‌کند؛ در صورتی که صدای باس و عمیق برایتان اهمیت زیادی دارد و بدون کوبش قوی نمی‌توانید از موسیقی لذت ببرید، Freebuds 3 مخصوص شما ساخته شده است.

هندزفری‌های بی‌سیم هواوی؛ متنوع و پاسخگوی تمام نیازها

Freebuds 3 با بازه‌ی قیمتی ۲.۵ تا ۳ میلیون تومان، در سه رنگ جذاب مشکی، قرمز و سفید عرضه می‌شود و انتخابی ایده‌آل برای جوانان شیفته موسیقی است. در عین حال به لطف فناوری حذف نویز، می‌توان روی Freebuds 3 برای انجام مکالمات در هر شرایطی حساب باز کرد.


Huawei Freelace Pro
؛ ایده آل برای ورزشکاران

در صورتی که خواهان یک هدفون دور گردنی بلوتوثی هستید که در عین زیبا بودن، صدای باکیفیت و دوام باتری طولانی هم داشته باشد، بهتر است نگاهی به Freelace Pro هوآوی داشته باشید. این محصول که در چهار رنگ زیبا و جوان‌پسند عرضه می‌شود، ویژگی‌های قابل توجهی برای گوش کردن به موسیقی و انجام مکالمه دارد.

Freelace Pro از درایورهای قوی و بزرگ ۱۴ میلی‌متری برای تولید صدایی شفاف و باکیفیت بهره می‌برد و از فناوری حذف نویز نیز برای لذت‌بخش‌تر کردن موسیقی و مکالمه برخوردار است. فناوری مزبور با داشتن یک جفت میکروفن بر روی هر گوشی، صداهای محیط را به خوبی شناسایی و حذف می‌کند. الگوریتم مبتنی بر شبکه عصبی مصنوعی این هدفون هم قادر به تفکیک صدای انسان است و عملکرد آن را جهت یک مکالمه شفاف و بدون نویز بهبود می‌دهد.

در وجود حالت Awareness mode نیز دیگر احتیاج نیست برای شنیدن صدای دیگران و محیط اطراف، هدفون‌تان را از گوش خارج کنید؛ بلکه تنها کافی است بر روی دکمه گوشی سمت چپ ضربه بزنید و آن را نگه دارید.

باتری هدفون دورگردنی هواوی Freelace Pro عملکرد درخشانی دارد و تا ۲۴ ساعت در پخش بی‌وقفه موسیقی دوام می‌آورد. همچنین جالب است بدانید که با شارژ پنج دقیقه‌ای، می‌توانید آن را برای ۵ ساعت استفاده کنید.

در نهایت باید گفت Freelace Pro یک انتخاب عالی برای کاربران و ورزشکارانی است که به دلایلی نظیر نگرانی نسبت به گم شدن ایرباد و دوام باتری، هدفون‌های بی‌سیم دورگردنی را بر ایربادها ترجیح می‌دهند. این محصول هم‌اکنون با قیمت حدود ۱.۵ تا ۲ میلیون تومان یکی از کالاهای محبوب بازار است.

هندزفری‌های بی‌سیم هواوی؛ متنوع و پاسخگوی تمام نیازها

Huawei FreeBuds 4i؛ خوش‌قیمت‌ترین ایرباد بازار

اگر به یک ایرباد بی‌سیم مدرن و جوان‌پسند با کیفیت بالای صدا، باتری بسیار با دوام و فناوری حذف نویز نیاز دارید که در عین حال، زیاد بزرگ یا سنگین نباشد، بهتر است نگاهی به FreeBuds 4i بیاندازید.

این محصول در عین طراحی کوچک و سبک خود، دارای صدای غنی و باتری با دوام است تا بتوان ساعت‌ها از موسیقی لذت برد. باتری FreeBuds 4i تا ۱۰ ساعت در پخش بی‌وقفه موسیقی دوام می‌آورد که با همراه داشتن قاب شارژ کوچک و تنها یک بار شارژ کردن، این عدد به ۲۲ ساعت نیز می‌رسد.

نکته بسیار حائز اهمیت درباره FreeBuds 4i، طراحی سبک و ارگونومی آن برای راحتی گوش کاربر است که به هیچ وجه موجب خستگی گوش‌ها نمی‌شود.

قابلیت ANC (حذف نویز فعال) در فری‌بادز ۴i به کاربر این امکان را می‌دهد تا فارغ از مکان و شدت نویز محیط پیرامون، از موسیقی و مکالمه‌های تلفنی شفاف لذت ببرد.

هندزفری‌های بی‌سیم هواوی؛ متنوع و پاسخگوی تمام نیازها

به صورت خلاصه، FreeBuds 4i انتخابی مناسب برای جوانان پر جنب‌و‌جوش و کاربرانی است که گوش‌هایشان را به موسیقی با کیفیت بالا عادت داده‌اند. این ایرباد هواوی به عنوان یکی از جدیدترین محصولات هوآوی که در بازار ایران نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است، حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

در نهایت باید گفت آنچه که اشاره شد تنها بخشی از ویژگی‌های ایربادها و هدفون‌های بی‌سیم هوآوی است. این محصولات با ارائه کیفیت صوتی بالا و قابلیت‌های کاربردی توانسته‌اند به یک رقیب پرفروش برای برندهای گران‌قیمت تبدیل شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا